TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים אישרה היתר בנייה ל-136 יחידות דיור


הדמיית חוץ אפי קפיטל ברמת שלמה.קרדיט אול אין
בשכונת רמת שלמה. ההיתר ניתן לחברת אפי קפיטל בשיתוף משכנות בראל
הועדה מקומית לתכנון ובנייה ירושלים אישרה לאחרונה היתר בנייה של 136 יחידות בשכונת רמת שלמה. ההיתר ניתן לחברת אפי קפיטל בשיתוף משכנות בראל. העבודות באתר כבר החלו והאיכלוס עתיד להיות לקראת סוף שנת 2023.

ההיתר ניתן ל-2 מתחמים שבהם ייבנו 6 בניינים בני 4-5 קומות בהתאמה לאופי האוכלוסייה של השכונה. לאור העובדה שהפרויקט ממוקם על ההר, הבנייה תהיה מדורגת. תמהיל הדירות מגוון ויכלול דירות גדולות של 4-5-6 חדרים. דירת 4 חדרים בשטח של כ-90 מ"ר עם מרפסת מרווחת בשטח של 24 מ"ר ימכרו במחיר של החל מ-2.08 מיליון שקל. דירת גן 5 חדרים בגודל של כ-119 מ"ר וגינות בגדלים של בין 50 ל-270 מ"ר ימכרו במחיר של החל מ-2.75 מיליון שקל. פנטהאוזים עם 6 חדרים ענקיים בגודל של כ-157 מ"ר עם מרפסת של כ-57 מ"ר הימכרו במחיר של החל מ-3.59 מיליון שקל.

התכנון האדריכלי התבצע על ידי האדריכל יגאל לוי.

שכונת רמת שלמה ממוקמת בין שכונת רמות והר החוצבים. בשכונה פועלים עשרות גנים, מעונות יום ובתי ספר לצד שטחים ירוקים רבים. השכונה ממוקמת בקרבה לכביש 1 וכביש 50. לפי נתוני רשות המיסים המחיר הממוצע לעסקה בשנה האחרונה עמד על כ-2 מיליון שקל בשכונה.

חברת אפי קפיטל הוקמה על ידי אפי שקדי בשנת 2006 והיא יוזמת ומבצעת פרויקטים למגורים בהיקף של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ: אור עקיבא, חדרה, בית שמש, ירושלים, אשקלון, ראש העין, גדרה, קרית גת, רמלה, אשדוד ועוד.

עינב כהן מנהלת השיווק באפי קפיטל מציינת כי: "מדובר בפרויקט ראשון של חברת אפי קפיטל בירושלים. בשנים הקרובות אנו עתידים ליזום ולהוביל בעיר פרויקטים נוספים בשכונות השונות עם כ-700 יחידות דיור. הפרויקט מכיל דירות שתוכננו בהתאמה ייחודית לציבור החרדי הכולל בנייה נמוכה, מרפסות סוכה ועוד."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il