TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צמיחה חזקה לפוטומיין במחצית הראשונה של 2021


ניר צמח קרדיט צילום נועם אשל
סך ההתקשרויות (Bookings) זינק בכ-51% ביחס לחציון המקביל. ההכנסות החשבונאיות קפצו בכ-43%
מנכ"ל פוטומיין, ניר צמח: "החברה ממוקדת בהגדלת הערך שהפלטפורמה מעניקה למשתמשיה, ובהתאם רואה גידול במספר המנויים המשלמים, שממשיכים איתה לטווח ארוך"

חברת הטכנולוגיה הישראלית פוטומיין (Photomyne), שפיתחה טכנולוגיות ואפליקציות מבוססות בינה מלאכותית (AI) בתחום הנוסטלגיה וההווי המשפחתי, מדווחת על צמיחה חזקה בחציון הראשון של 2021. סך ההתקשרויות (Bookings) באפליקציות החברה הסתכמו בכ-7.7 מיליון דולר – גידול של 51% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסותיה החשבונאיות של פוטומיין זינקו בחציון הראשון של 2021 לכ-5.8 מיליון דולר, עלייה של 43% לעומת החציון המקביל ב-2020. החברה נהנתה מצמיחה חזקה בכל הטריטוריות המרכזיות שבהן היא פועלת: בצפון אמריקה נרשם זינוק של 52% בהכנסות; באירופה - גידול של 38%; באסיה פסיפיק – צמיחה של 15%; ובשאר העולם גידול של 82% (ביחס לחציון הראשון של 2020).

הצמיחה באה לידי ביטוי בפרמטרים נוספים: נכון למועד פרסום הדו"ח, לפוטומיין 376 אלף מנויים משלמים – גידול של 57 אלף מנויים ביחס ל-30 ביוני 2020. 50% מהמנויים הינם בשנה הראשונה; 25% בשנה השנייה; ו-25% בשנה השלישית ומעלה. בתוך שנה, מאגר התמונות של החברה גדל בכ-89 מיליון תמונות – ובסך הכול, 270 מיליון תמונות. במקביל, באותה התקופה, מספר הורדות האפליקציות גדל בכ-10 מיליון לכ-26 מיליון ברחבי העולם.

בעקבות הצמיחה החזקה, הרווח הגולמי של פוטומיין טיפס במחצית הראשונה של 2021 בכ-41% ל-3.9 מיליון דולר, לעומת 2.78 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2020.

בתקופה שחלפה מאז הנפיקה החברה לראשונה (IPO) את ניירות הערך שלה לציבור, במרץ 2021, פועלת החברה להגדיל את כמות המנויים ואת החשיפה לאפליקציות החברה. סך ההוצאות הישירות על פרסום ושיווק הסתכמו בחציון הראשון של 2021 בכ-5 מיליון דולר, לעומת 2.5 מיליון דולר בחציון הראשון של 2020. על פי נתוני החברה (המבוססים בעיקרם על נתונים המתקבלים מחנויות האפליקציות), 1 דולר שהושקע בהוצאות ישירות של שיווק ומכירה בחציון הראשון של 2020 הניב עד כה התקשרויות מצטברות בסך 2.1 דולר.

פוטומיין סיימה את המחצית הראשונה של 2021 עם הפסד חשבונאי של כ-3.68 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ- 1.17 מיליון דולר במחצית המקבילה של 2020. הגידול בהפסד נובע בעיקרו מכך שהחברה דוחה את ההכרה בהכנסות על פני תקופות המנוי השונות, ומנגד מכירה בהוצאות בשנה שבה התהוו. בנוסף, החברה רשמה הוצאה חד פעמית של כ- 898 אלף דולר בגין שערוך חשבונאי של התחייבויות פיננסיות בגין השקעה בחברה טרם השלמת הליך ההנפקה הראשונה לציבור.

נכון למועד פרסום הדו"חות, לפוטומיין יתרות נזילות של כ-17 מיליון דולר, וזאת לאחר שגייסה בהנפקה הראשונית כ-15 מיליון דולר.

במהלך החציון הראשון השיקה פוטומיין, שהשירותים שלה כוללים בין היתר, סריקת אלבומי תמונות, שקופיות ונגטיבים במהירות ובאמצעות המכשיר הנייד, אפליקציה חדשה המקלה על שיתוף החומרים שנסרקו וכן גרסאות המשך מתקדמות לאפליקציות מרכזיות הכוללות הוספת כלים משמעותיים כגון תיוג פנים המופיעות בתמונות, תיוג אוטומטי של מקום ושנה וסריקת גב התמונה.

מנכ"ל פוטומיין, ניר צמח: "פוטומיין גאה להציג תוצאות מרשימות בדוחותיה הכספיים לחציון הראשון לשנת 2021. החברה פועלת למימוש החזון שלה לספק פתרונות להעצמת החוויה המשפחתית בכל רחבי העולם, וממשיכה במגמת הצמיחה. החברה ממוקדת בהגדלת הערך למשתמשיה, ובהתאם רואה גידול במספר המנויים המשלמים, שממשיכים איתה לטווח ארוך. אני מבקש להודות למשקיעים על האמון שהם נותנים בנו ולעובדי החברה על ההישגים המשמעותיים ושותפות הדרך"

אודות פוטומיין (www.photomyne.com)
פוטומיין (Photomyne) הינה חברת תוכנה חדשנית, המתמחה בעיקר בפיתוח טכנולוגיות ואפליקציות מבוססות בינה מלאכותית (AI) בתחום הנוסטלגיה וההווי המשפחתי. החברה נוסדה ב-2014 על ידי ניר צמח, יאיר סגלוביץ', עומר שור ונטלי רודריג-ורטר. פוטומיין עוסקת בעיקר בפיתוח ושיווק אפליקציות המאפשרות למשתמשים ברחבי העולם לסרוק, לשמור, לשתף ולחוות את זיכרונותיהם המשפחתיים, בין אם הם שמורים בצורה פיזית ובין אם דיגיטלית. במסגרת זו, בין השאר, מאפשרות אפליקציות החברה סריקת מספר תמונות מודפסות בו-זמנית באופן יעיל, מהיר ועצמאי באמצעות שימוש במכשיר הסמארטפון ובעלות נמוכה בהשוואה לשימוש בסורק ביתי או בשירותי סריקה חיצוניים, צביעת תמונות שחור-לבן לצבעוני, בניית עצי משפחה, שיתוף ועוד. כל זאת, במטרה למנוע אובדן ושחיקה של זיכרונות אישיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il