TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IDE טכנולוגיות מים חתמה על הסכם עם התאגיד העירוני של מומבאי רבתי (MCGM)


IDE טכנולוגיות מים
לפיתוח פרויקט מתקן התפלת מי ים
מתקן ההתפלה 200 MLD, הניתן להרחבה ל-400 MLD, ירחיב ויגוון את מקורות מי השתייה של העיר

קדימה, 2 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

IDE Water Technologies, ספקית עולמית מובילה של מתקני התפלת מי ים, הודיעה על הסכם עם התאגיד העירוני של מומבאי רבתי (MCGM) להכנת דו"ח פרויקט מפורט עבור מתקן התפלת מי ים 200 MLD (ניתן להרחבה עד 400 MLD), שלאחריו תבצע MCGM הליך קבלת הצעות לפיתוח הפרויקט ותפעול בשיטת "האתגר השוויצרי", ול-IDE תינתן זכות סירוב ראשונה. הפרויקט ישרת את הצרכים העירוניים של מומבאי וירחיב את אספקת מי השתייה של מטרופולין מומבאי.
עם יותר מ-14 מיליון תושבים, מומבאי היא העיר המאוכלסת ביותר בהודו והיא אחד האזורים העירוניים הגדולים והצפופים ביותר בעולם – מוקד פעילות הבידור, האופנה, המסחר והפיננסים של הודו. דרישות אספקת המים של העיר עומדות בממוצע על כ-4.4 מיליארד ליטר ליום לשימוש ביתי, מסחרי ותעשייתי. מתקן התפלת מי הים של IDE, שיוקם במאנורי, יגוון את מקורות מי השתייה של מומבאי ויתגבר על תנאים מאתגרים על מנת לספק אספקה אמינה של מים באיכות גבוהה, בעלות מופחתת אך עם זאת בת קיימא לסביבה.
"אנו נרגשים לשתף פעולה עם IDE ביוזמת מים בת קיימא זו, ולהביא את טכנולוגיית ההתפלה שלהם, המובילה בתעשייה, למטרופולין מומבאי, לטובת מיליוני אזרחים ועסקים מסחריים המסתמכים על אספקת המים שלנו על בסיס יומי", אמר I S Chahal, הנציב העירוני בתאגיד העירוני של מומבאי רבתי. "פרויקט זה יוכל לתמוך בביקוש הגובר למי שתייה תוך שמירה על הסביבה שלנו".
"IDE נרגשת מההזדמנות לחלוק את המומחיות והידע המקיף שלנו בטכנולוגיית התפלת מי ים לטובת מטרופולין מומבאי ואתגרי המים הרבים שלו", אמר אלון תבור, מנכ"ל IDE טכנולוגיות מים. "אנו ב-IDE רואים בשיתוף פעולה זה הזדמנות מצוינת לחבור ל-MCGM לטובת אוכלוסיית מומבאי, ולהמשיך לחזק את שיתוף הפעולה ארוך הטווח בין הודו לישראל".
ב-28 ביוני 2021, IDE טכנולוגיות מים, יחד עם התאגיד העירוני של הנציבים של מומבאי רבתי בנוכחות השר הראשי של מדינת מהרשטרה, שרי אודהב ת'אקרי, שרי הקבינט, ראש עיריית מומבאי, פקידים בכירים של המדינה והקונסול הכללי של ישראל, חגגו את חתימת ההסכם לפרויקט התפלת מי הים החדש.
אודות IDE טכנולוגיות מים
IDE, מובילה עולמית באספקה של פתרונות התפלה וטיהור מים, מתמחה בפיתוח, הנדסה, הקמה ותפעול של כמה ממתקני ההתפלה והממברנות התרמיים הגדולים והמתקדמים בעולם, ומתקני טיהור מים תעשייתיים. IDE משתפת פעולה עם מגוון רחב של לקוחות – עיריות, נפט וגז, כרייה, בתי זיקוק ותחנות כוח – בכל היבטי פרויקטי המים, ומספקת כ-3 מיליון מ"ק/יום מים איכותיים ברחבי העולם.
למידע נוסף, בקרו www.ide-tech.com.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il