TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון משמעותית באיירטאצ' סולאר


יניר אלוש מייסד ויור איירטאצ סולאר צלם שי שחר
ענקית האנרגיה הצרפתית EDF בחרה בפיתרון של איירטאצ' לפעילותה בישראל
חברת הבת של Renewables EDF בישראל תטמיע את הרובוטים של איירטאצ' לניקוי פאנלים ב-3 שדות סולאריים; הפתרון של איירטאצ' נבחר לאחר בחינה של מספר טכנולוגיות ומערכות מתחרות

איירטאצ' תהיה זכאית לתמורה בסך כ-475 אלף דולר בגין אספקת הרובוטים, וכן תספק שירותי תחזוקה למשך 15 שנה

EDF הינה ענקית אנרגיה הפעילה ב-22 מדינות ונסחרת בבורסה בפריז לפי שווי של כ-37 מיליארד אירו

הסכם זה, בצירוף ההסכמים שנחתמו לאחרונה עם ReNew Power ההודית ומשק אנרגיה בישראל, מביא את סך ההסכמים עליהם חתמה החברה בששת החודשים האחרונים לכ-5.5 מיליון דולר (לא כולל תחזוקה)

ניק לניר בראון, מנכ"ל איירטאצ' סולאר: "ההסכם נחתם לאחר תהליך ממושך של בחינת טכנולוגיות מתחרות ע"י EDF, ואנו רואים בו הבעת אמון חשובה מאוד באיירטאצ' מצד ענקית אנרגיה מתחדשת עולמית ואף אבן דרך בהמשך התפתחות החברה. EDF היא קבוצה גלובאלית עם פעילות נרחבת בתחום האנרגיה המתחדשת, וחברת הבת של EDF בישראל היא לידיעת החברה היזם הסולארי הגדול ביותר בארץ. להערכתנו, להסכם זה עשויה להיות השפעה חיובית בכל הקשור להרחבת פעילותינו המקומית והבינלאומית ובכוונתנו לפעול למיצוי הפוטנציאל הרב בהקשר זה."

חברת איירטאצ' סולאר מעדכנת היום על הסכם משמעותי שמהווה הבעת אמון מצד ענקית אנרגיה מתחדשת עולמית בטכנולוגיה של החברה. איירטאצ' חתמה עם חברת הבת בישראל של EDF Renewables מצרפת על הסכם להטמעת הרובוטים של איירטאצ' ב-3 שדות סולאריים של החברה בישראל. ההסכם נחתם לאחר פיילוט ובחינה של טכנולוגיות ומערכות מתחרות שונות. ההכנסות הצפויות לחברה מכוח הסכמי אספקת הרובוטים בלבד עומד על כ-475 אלף דולר, וההסכם כולל גם שירותי תפעול ותחזוקה ל-15 שנים.
EDF Renewables פעילה ב-22 מדינות ומרכזת את פעילות האנרגיה המתחדשת של ענקית האנרגיה הצרפתית, קבוצת EDF, שנסחרת בבורסה בפריז בשווי של כ-37 מיליארד אירו. עיקר פעילות EDF Renewables הינו תכנון, פיתוח, בניה והפעלה של פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת. חברת הבת בישראל הנה למיטב ידיעת החברה היזם הגדול והמוביל בשוק המקומי.

להערכת החברה, להסכם עם חברת הבת של EDF בישראל עשויה להיות השפעה חיובית בכל הקשור להרחבת פעילותה עם חברות בנות נוספות מקבוצת EDF הפעילות במדינות אחרות.

הסכם זה עם EDF Renewables מצטרף להסכם עליו דיווחה איירטאצ' בחודש אפריל האחרון עם ענקית האנרגיה ההודית ReNew Power למכירה ותפעול של רובוטים בהיקף 2.5 מיליון דולר והסכמי תפעול ותחזוקה לכ-25 שנה בהיקף של כ-5.1 מיליון דולר נוספים. הסכמים אלו מצטרפים להסכם עליו דיווחה איירטאצ' בחודש מרץ האחרון עם חברת משק אנרגיה למכירת רובוטים בהיקף כולל של כ-2.5 מיליון דולר ושירותי תחזוקה לכ-23 שנה בסכום כולל נוסף של כ-5 מיליון דולר.

ההסכמים עם EDF, ReNew Power ומשק אנרגיה מביאים את סך ההסכמים שעליהם חתמה החברה בששת החודשים האחרונים לכ-5.5 מיליון דולר (לא כולל תחזוקה) בהשוואה לכ-2 מיליון דולר הזמנות בשנת 2020 כולה.

חברת איירטאצ' סולאר השלימה במרץ השנה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) וגייסה כ-61 מיליון שקל. החברה הוקמה על ידי יניר אלוש המכהן כיו"ר החברה, והחלה את פעילותה ב-2017. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק, תפעול ותחזוקה של פתרונות רובוטיים לניקוי יבש (ללא מים) של פאנלים פוטו-וולטאים, המשמשים את שוק האנרגיה הסולארית. מטה הפעילות של החברה ומפעל הייצור ממוקמים באזור תעשייה הר טוב א' בבית שמש, והיא פעילה ומוכרת את מוצריה ושירותיה בישראל ובהודו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il