TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלסאנמור חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי סורוקה לביצוע ניסוי במכשיר החדשני שפיתחה למעקב זקיקים


אלעזר זוננשיין מנכל פלסאנמור צלם אביב חופי
החברה פיתחה מכשיר אולטרסאונד המאפשר מעקב זקיקים ביתי בהליכי הפרייה חוץ גופית (IVF); בעולם מבוצעים כ- 2.5 מיליון מחזורי IVF בשנה, מתוכם כ- 300,000 בארה"ב
לפלסאנמור הסכם עם שירותי בריאות כללית לאספקת 20,000 יחידות מהמכשיר שפיתחה לביצוע סריקות אולטרסאונד ביתיות לנשים בהריון בהיקף כספי של 6 מיליון דולר

ד"ר אלעזר זוננשיין, מנכ"ל החברה: "פיתוח מכשיר מעקב הזקיקים החדשני של החברה, שיאפשר בדיקת זקיקים ביתית למטופלות הוא בשורה מהפכנית נוספת שפלסאנמור מביאה לעולם, ואנו מאמינים, כי היא תסייע ותקל על חייהן של מאות אלפי נשים ברחבי העולם מדי שנה. הניסוי בשיתוף המרכז הרפואי סורוקה יאפשר בדיקה של יכולות המכשיר ורמת הדיוק שלו, למידה של התהליך המורכב שעוברות נשים במסגרת טיפולי פוריות, ואף עשוי לסייע בהפחתת רמת המתח הכרוך בהליכים שעוברות המטופלות לאורך שנים.
פלסאנמור ממשיכה לפתח במקביל סל של פתרונות רפואיים ביתיים ונגישים, שהמשותף לכולם הוא ההקלה על תהליכי הטיפול והמעקב שהמטופלים והמטופלות נדרשים לעבור. אנו פונים לשוקי יעד משמעותיים ביותר, ומאמינים כי פריצות הדרך שנביא לעולם יהפכו את פלסאנמור במהלך השנים הבאות לשחקנית משמעותית בשוק הציוד הרפואי העולמי".


ציון דרך נוסף לחברת פלסאנמור (Pulsenmore) הישראלית, שהונפקה לאחרונה בבורסה בתל-אביב. היום מדווחת החברה, כי היא חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע, בנוגע לביצוע ניסוי היתכנות ושימושיות במכשיר הזקיקים שהיא מפתחת (Pulsenmore FC), המיועד לשימוש על ידי נשים הנמצאות בתהליכי הפריה חוץ-גופית (IVF).
הליך הפריה חוץ גופית דורש מספר לא מבוטל של סריקות אולטרסאונד. בחברה מציינים, כי ,מעבר לסריקה ביתית, באמצעות השימוש במכשיר הזקיקים הביתי, יחסוך למטופלות את הצורך בהגעה פיזית למרכזי בריאות האישה בבתי החולים.
מטרת הניסוי, שנושאו בדיקת אולטרסאונד עצמית בגישה נרתיקית במסגרת טיפולי פוריות, היא להעריך את מידת השימושיות של מכשיר הזקיקים בביצוע אולטרסאונד עצמי על ידי המטופלות, לעומת בדיקות במכשיר אולטרסאונד מסורתי בבית החולים, לצורך מדידה של זקיקים ועובי רירית הרחם של המטופלות. יש לציין, כי מכשירים אלו נמצאים בזמינות מוגבלת בבתי החולים והמרפאות ברחבי הארץ, כך שהמטופלות נאלצות להמתין באופן שגרתי בתורים משמעותיים כחלק משרשרת בדיקות יומית. המכשיר שייבדק בניסוי מתעתד להקל על המטופלות בהליכים הרפואיים תוך צמצום הבירוקרטיה בד בבד עם שמירה על פיקוח רפואי צמוד.

בהמשך לחתימת ההסכם, המרכז הרפואי סורוקה יבצע ניסוי בכ-50 מטופלות במהלך החודשים הקרובים. בהתאם לפרוטוקול הניסוי, בשלב הראשון יבוצע ניסוי היתכנות ביחידת האולטרסאונד של סורוקה, כאשר המטופלות תעבורנה הדרכה לגבי השימוש במכשיר הזקיקים, ותשתמשנה בו בביתן לביצוע סריקות דימות של הרחם והשחלות, כאשר במקביל יבוצעו סריקות בידי הצוות הרפואי בסורוקה באמצעות אולטרסאונד וגינלי מסורתי. חוקרי הניסוי מצפים לשיעורי הצלחה של -80%-90% בהשגת סריקות מספקות ממכשיר הזקיקים בידי המטופלות.
בשלב השני של הניסוי המטופלות תשתמשנה במכשיר הזקיקים במשך מחזור טיפול הפריה מלא. בהתאם, הן תבצענה בביתן סריקת אולטרסאונד בעזרת מכשיר הזקיקים בכל פעם שיהיה בכך צורך, ובמקביל תבוצע סריקה באמצעים מסורתיים על ידי הצוות הרפואי בסורוקה. כל הסריקות יבחנו על ידי מומחים רפואיים ותבוצע בדיקה השוואתית. חוקרי הניסוי מצפים להתאמה של למעלה מ-70% בין שני סוגי הסריקות, בפרמטרים הנמדדים.
יצוין, כי בעולם מבוצעים כיום כ- 2.5 מיליון מחזורים של הפריות חוץ גופיות בשנה, מתוכם כ- 300,000 בארה"ב. שיעור ההצלחה בטיפולים אלה הוא כ-60% לאחר שלושה מחזורי טיפול, כתלות במגוון פרמטרים ובהם גיל המטופלת ועלות מחזור טיפול עומדת על עשרות אלפי דולרים.
עלותו הכוללת של הניסוי מוערכת על ידי החברה בכ-250,000 דולר (כ-800,000 שקל).
לאחר ביצוע מוצלח של הניסוי, בכוונת החברה להמשיך ולבחון את מידת הבטיחות והיעילות של מכשיר הזקיקים בניסוי אקראי רב מרכזי במספר מרכזים מובילים בעולם לצורך קבלת אישור לשיווק המכשיר.
בשוק הישראלי יש לפלסאנמור כבר כיום הסכם משמעותי ראשון עם שירותי בריאות כללית, הכולל הזמנה ראשונה של 20,000 יחידות של המוצר הראשון של החברה, מכשיר אולטרסאונד ביתי המיועד לנשים בהריון, בכ-6 מיליון דולר. כמו כן, החברה מנהלת כיום מו"מ עם קופות חולים נוספות ועם מפיצים וחברות גדולות ברחבי העולם.
החברה שוקדת כבר כיום על פיתוח מנועי צמיחה נוספים, בנוסף למכשיר הזקיקים, ובין היתר מפתחת מוצרי אולטרסאונד לניטור מצבם של חולים כרוניים במחלות לב וכליות.
חברת פלסאנמור (Pulsenmore) הישראלית השלימה באמצע חודש יוני 2021 הנפקת המניות ראשונית בבורסה בתל-אביב. החברה גייסה במסגרת ההנפקה כ-137 מיליון שקל.
פלסאנמור הוקמה בשנת 2014 על ידי ד"ר אלעזר זוננשיין, המכהן כמנכ"ל החברה, וברשותה כיום אישורים לשיווק מוצר האולטרסאונד הביתי לנשים בהריון בשוק בישראל וכן אישור CE לשיווק באירופה. בנוסף, החברה הגישה בקשה לאישור המוצר למנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA). בתפקיד יו"ר החברה מכהן מר יונתן אדרת, שכיהן בעבר כיו"ר חברת מזור רובוטיקה, שנמכרה לחברת מדטרוניק הבינלאומית. כמו כן, עם בעלי המניות בחברה ניתן למנות גם מספר רופאים גניקולוגים מובילים, ביניהם: הפרופסורים שלמה משיח, ישראל מייזנר, יעקב אשכנזי, וולף יוטיאן ואלפרד אבו חאמד.
פלסאנמור פיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום האולטרסאונד, הנחשבת לפורצת דרך. החברה מייצרת ומשווקת כיום מכשיר אולטרסאונד ביתי, המאפשר לנשים הרות לבצע סריקת אולטרסאונד ביתית שנשלחת לבדיקה על ידי רופא.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il