TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שותפות רציו גייסה בהצלחה 250 מיליון שקל בשלב המוסדי בסדרת אג"ח חדשה


רציו
השותפות הבטיחה גיוס של 250 מיליון ש"ח בריבית שנתית של 5.7% לאחר שהתקבלו ביקושים בהנפקה בהיקף של כ- 530 מיליון ₪
הסדרה החדשה (סדרה ד') צמודה לדולר ובעלת מח"מ של כ- 4.8 שנים

שותפות רציו, המחזיקה ב- 15% במאגר הגז הטבעי לוויתן, הבטיחה גיוס סדרת אג"ח חדשה - אג"ח ד' בהיקף של כ-250 מיליון ש"ח בשיעור ריבית שנתית של 5.7%. במהלך המכרז המוסדי נרשמו ביקושים של למעלה מ- 530 מיליון ש"ח. הסדרה צמודה לדולר ובעלת מח"מ של כ- 4.8 שנים. המכרז הציבורי צפוי בתחילת השבוע.

במהלך שנת 2020 השלימה רציו מימון מחדש לחוב הבכיר עם קונסורציום של 8 בנקים בינלאומיים וישראלים מובילים באמצעות הלוואה ל-7 שנים שמסגרתה הכוללת עומדת על 650 מיליון דולר שמתוכה נוצלו כ- 500 מיליון דולר.
השותפות פרסמה לאחרונה דו"ח משאבים מעודכן במסגרתו הוגדלה תחזית המכירות ממאגר לוויתן לשנת 2021 לכ- 10.2-10.8 BCM (100%) שצפויים להניב לשותפות הכנסות של כ- 265-280 מיליון דולר. עדכון התחזית נובע מהתאמה להיקף המכירות שנרשמו בפועל ברבעון הראשון של שנת 2021.
ברבעון הראשון של שנת 2021 רשמה רציו הכנסות של כ- 72 מיליון דולר ורווח נקי של כ- 25 מיליון דולר. במהלך העשור הקרוב תזרים המזומנים של רציו לשירות חוב צפוי להסתכם בכ- 1.6 מיליארד דולר, מה שיהווה חיזוק נוסף לאיתנות הפיננסית של השותפות שסיימה את הרבעון הראשון של השנה עם יתרות מזומנים ונכסים פיננסיים גבוהים העומדים על כ- 171 מיליון דולר.

את ההנפקה הובילו לידר הנפקות ודיסקונט קפיטל חיתום וליווה את ההנפקה עורך הדין איתי ברפמן ממשרד ד"ר זאב הולנדר.

יגאל לנדאו, מנכ"ל רציו: "הגיוס המוצלח של סדרת אג"ח ד' מהווה הבעת אמון נוספת של שוק ההון ברציו ובפרויקט לוויתן ומשלים מהלך כולל של מימון מחדש שהביא לאופטימיזציה של מבנה החוב לטווח ארוך ומאפשר גמישות פיננסית מרבית לשותפות. הגיוס, ביחד עם תזרים המזומנים היציב והמשמעותי של רציו משלב 1א' של פרויקט לוויתן, יאפשר לנו לשרת את החוב בצורה מיטבית, תוך קידום תוכניות הפיתוח של המאגר וחלוקת רווחים. העדכון מעלה של תחזית המכירות לשנת 2021 בא בהמשך למכירות גבוהות מהצפוי בישראל ובמדינות הייצוא במהלך הרבעון הראשון ואנחנו מרוצים מהביקוש לגז טבעי בכלל השווקים של לוויתן גם ברבעון השני."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il