TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

97% מהדיירים בחרו בחברות יוסי אברהמי ואלמוגים להקמת 315 יח"ד בפרויקט פינוי בינוי בתל אביב


מיכל גור, מנכלית אלמוגים, צילום שירן כרמל
בעלי הדירות יקבלו 25 מ"ר תוספת לדירה, מרפסת ומחסן
חברת יוסי אברהמי וקבוצת אלמוגים זכו במשותף ב"קול קורא" להצעות יזמים לביצוע פרויקט פינוי-בינוי הכולל 315 יחידות דיור ברחוב תקוע 11-33 בשכונה נווה אליעזר בתל אביב-יפו. לפרויקט תב"ע מאושרת ובעלי הדירות יקבלו במסגרתו תוספת של 25 מ"ר לדירה, מרפסת בשטח של 15 מ"ר, מחסן ושדרוג של המפרט הטכני.
עיריית תל אביב-יפו, באמצעות חברת הבת "עזרה ובצרון", יישמה כאן מודל חדש לקידום ההתחדשות העירונית בעיר, לפיו חברת "עזרה ובצרון" מארגנת את הדיירים, מתכננת את התב"ע ומביאה לאישורה בוועדה המקומית. עם פרסום התוכנית להתנגדויות, יוצאת החברה ב"קול קורא" פומבי לבחירת יזם שיבצע את הפרויקט עבור הדיירים. חברת יוסי אברהמי וקבוצת אלמוגים זכו במשותף ברוב מוחץ של קולות הדיירים – מעל ל- 97%, שבחרו בהן לביצוע הפרויקט.
במסגרת הפרויקט ייהרסו 96 יח"ד ב- 4 בנייני שיכון וייבנו במקומם 320 יח"ד בתמהיל מגוון ב- 4 בניינים בני 9 קומות כל אחד ומגדל בן 23 קומות. כמו כן, הפרויקט יכלול שטחי מסחר בקומת הקרקע.
מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים: "אנו מברכים על הזכייה בפרויקט ברחוב תקוע בשכונת נווה אליעזר. הזכייה בפרויקט תואמת את האסטרטגיה העסקית של החברה בתחום ההתחדשות העירונית בהשקעה בפרויקטים גדולי היקף בלב אזורי הביקוש לצד חיפוש אחר הזדמנויות גם באזורי הפריפריה. אנו רואים בהתחדשות עירונית דרך ליצירת שלם הגדול מסך חלקיו עבור הדיירים. כאשר דירת המגורים החדשה שמקבל הלקוח בסוף התהליך מהווה חלק ממכלול רחב הרבה יותר - הסביבה הקרובה של הדירה, שכוללת בין היתר את הבניין, השכונה והקהילה. כאשר, האספקט החברתי-ערכי מבחינתו הינו בלתי נפרד מהאספקט הכלכלי של הפרויקט".
לדברי צחי דידי, סמנכ"ל הכספים ומשנה למנכ"ל בחברת יוסי אברהמי: "המודל החדש שמיישמת עיריית תל אביב הוא מודל מצוין שמשפר משמעותית את היכולת לתת מענה אמיתי להתחדשות עירונית. אני מברך את עזרה וביצרון על העבודה הטובה שעשו מול הדיירים ומול מוסדות התכנון ועל התרומה הגדולה שלהם לקיצור לוחות הזמנים בפרויקט מסוג זה. תודה לדיירים שנתנו בנו את אמונם. התחדשות עירונית היא הכלי המשמעותי ביותר כיום ליכולת לתת מענה לביקושים הגוברים ואני מקווה שנראה עוד פרויקטים מהסוג הזה גם באזורים נוספים בארץ".
זאת ועוד, החברות יפעלו להחתמת בעלי הדירות בפרויקט על הסכם שיכלול תנאים מתלים המקובלים בפרויקטים מסוג פינוי בינוי וביניהם: התקשרות עם הרוב הדרוש בחוק מקרב בעלי הדירות הקיימות (למועד זה הרוב הנדרש עומד על שיעור של 80%), קבלת היתר בניה, התקשרות בהסכם ליווי בנקאי לפרויקט ופינוי כלל הדירות הקיימות, בהתאם ובכפוף להסכם המפורט שיחתם עם בעלי הדירות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il