TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנהלת קבוצת אקרשטיין פתחה הבוקר את המסחר לרגל ההנפקה בבורסה בתל אביב


אקרשטיין
הקבוצה מעסיקה כ- 560 עובדים בארץ ובחו"ל והכנסותיה בשנת 2020 הסתכמו בכ- 663 מיליון שקל. דירקטוריון החברה הודיע על אימוץ מדיניות חלוקת דיבידנד, לפיה תפעל החברה לחלק מדי שנה דיבידנד אשר לא יפחת מ- 50% מהרווח הנקי






הנהלת קבוצת אקרשטיין פתחה הבוקר (4.7.2021) את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

קבוצת אקרשטיין הינה חברה משפחתית, תעשייתית וותיקה, המובילה לפתרונות מתועשים לענף הבנייה והתשתיות שהחלה לפעול בשנת 1925 כשצבי אקרשטיין ז"ל, הקים בית חרושת קטן שסיפק מרצפות לרחובותיה של תל אביב המתפתחת. בשנת 1953 הפעילות הועברה למפעל בהרצליה, ובשנת 1959 החל גיורא, בנו של צבי, לעבוד בחברה ומאז ועד היום עובד בחברה ומשמש בה כיום כיו"ר דירקטוריון החברה.

הקבוצה הרחיבה את פעילותה בתחום מוצרי הבטון, ובשנת 1974 הציגה את מוצר הדגל שלה שהפך לסמל – אבני הריצוף המשתלבות. גיורא אקרשטיין מונה למנכ"ל עם פטירתו של אביו צבי ז"ל בשנת 1974 ובמהלך השנים הבאות הקימה הקבוצה מפעלים באתרי ייצור שונים ברחבי הארץ וכיום בבעלותה 13 מפעלים בארבעה אתרי ייצור מהדרום ועד הצפון. כמו כן, לקבוצה 3 אתרי ייצור בארה"ב, שם החלה לפעול דרך חברה-בת בשנת 1988.

הקבוצה הייתה שותפה לפרוייקטים לאומיים, בין היתר - מפעל ה"שפדן", מתקן ההתפלה "שורק", מסילות רכבת ישראל, הרחבת נמלי אשדוד וחיפה, מנהרות הכרמל ופרויקט הרכבת הקלה בת"א ובירושלים. קבוצת אקרשטיין הפכה למותג מוביל בישראל לאורך עשורים רבים.

לצד פעילות התעשייה, הקבוצה מחזיקה באלפי מ"ר של שטחי משרדים ומסחר שעיקרם באזור התעשייה הרצליה פיתוח ומאות דונמים עליהם ממוקמים אתרי הייצור של הקבוצה. במסגרת ההנפקה פרסמה החברה תכניות להוספת אלפי מ"ר של שטחים להשכרה וכן יחידות דיור על הנכסים הקיימים באזור התעשייה בהרצליה פיתוח.


החברה הנפיקה מניות בבורסה בדרך של הצעה לא אחידה לגופים המוסדיים בסך של כ- 300 מיליון ₪ לפי שווי חברה של כ- 1.15 מיליארד ₪.

קבוצת אקרשטיין מצטרפת ל- 64 החברות החדשות בבורסה בתל אביב מתחילת השנה ותצטרף למדד ת"א-פמילי בבורסה, הכולל 33 חברות בשווי של כ- 117 מיליארד שקל. בעדכון המדדים יצטרפו למדד ת"א-פמילי מספר חברות משפחתיות שהצטרפו לבורסה בחודשים האחרונים. מאז השקתו באוקטובר 2018 עלה מדד ת"א-פמילי בכ- 75%, לעומת מדד ת"א-125 שעלה ב- 23% באותה תקופה.


גיורא אקרשטיין, יו"ר החברה: "קבוצת אקשרטיין היא אחת מחלוצת התעשייה בישראל וגם אחרי כמעט 100 שנות פעילות, הקבוצה לא מפסיקה ליזום, ליצור ולהקים מיזמים ופרויקטים אשר מאחוריהם חזית הטכנולוגיה והחשיבה היצירתית. מחברה שהתמחתה במוצר אחד הפכנו לאחת המובילות בישראל בייצור ואספקה של מוצרי בטון לפיתוח סביבתי, בניה ותשתיות עם מסורת מוכחת של חדשנות בפיתוח המוצרים והפתרונות שאנו מציעים. ישראל עומדת בפני גל של השקעות בכל הקשור להקמת תשתיות חדשות ו/או החלפת תשתיות מקומיות ואנו מאמינים כי נהיה חלק מתנופה מבורכת זו של פרויקטים לאומיים. לצד פעילות התעשייה, פעלנו לאורך השנים לפתח תיק נדל"ן מניב למשרדים איכותי הממוקם בהרצליה פיתוח. בימים אלה אנו פועלים להשגת אלפי מ"ר של זכויות בניה על גבי הנכסים הקיימים כולל בניה של בניין משרדים ודירות חדש במקום המבנה המאכלס את מטה החברה. אנו מאמינים כי פרויקטים אלה ייצרו ערך נוסף משמעותי לבעלי המניות שלנו. אני רוצה להודות לכל עובדי הקבוצה על תרומתם הגדולה לארגון ועל כך שאנחנו עומדים כאן היום וכן לבעלי המניות החדשים על הבעת האמון בחברה ובאסטרטגיה העסקית שלה."

ציטוט ליאור נבון, מנהל יחידת המכירות ופיתוח שווקים בבורסה: "כבית של הכלכלה הישראלית, אנו גאים לראות בבורסה את מגוון החברות המצטרפות אליה ממגוון התחומים במשק הישראלי וקבוצת אקרשטיין היא דוגמא מצוינת לחברה משפחתית וותיקה שהינה חלק מאבני היסוד של תעשיית הבנייה בישראל. לחברות המשפחתיות יש חלק משמעותי בפיתוח שוק ההון והכלכלה הישראלית. לחברות משפחתיות ציבוריות יש תרבות, מסורת משפחתית, אמינות, יציבות ובעיקר תכנון וחשיבה לטווח ארוך ולכן אנו רואים חשיבות רבה בחברות כמו אקרשטיין המצטרפות לבורסה בתל אביב ומכניסות את הציבור הישראלי למשפחה ומאפשרות לו ליהנות מפירות ההצלחה. אני מאחל להנהלת החברה, למשפחת אקרשטיין ולעובדי החברה המשך הצלחה ושתמשיכו לבנות ולהיבנות, הן לטובת הצרכנים והמשקיעים והן לטובת המשק הישראלי כולו."

בתמונה מימין לשמאל: מר דוד זבידה, מנכ"ל אקרשטיין; עו"ד מאיה ליפין, ראשת המערך המשפטי אקרשטיין; גב' סטפני אקרשטיין, דירקטורית אקרשטיין; מר צביקה אקרשטיין, יו"ר אקרשטיין וסגן יו"ר הדירקטוריון של הקבוצה; מר גיורא אקרשטיין, יו"ר קבוצת אקרשטיין; גב' קרין קלין, מנהלת ייזום ותכנון אקרשטיין; מר דורון סלע, מנכ"ל קבוצת אקרשטיין; מר אייל וינברג, מנהל הכספים של קבוצת אקרשטיין; מר ליאור נבון, מנהל יחידת המכירות ופיתוח שווקים בבורסה ומר אמנון נויבך, יו"ר הבורסה.



קרדיט: מאגמא פוטו


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il