TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אולמד סולושנס מוכרת את חברת הבת אליום


אריאל רובשקין מנכל אליום מדיקל. צלמת - ליאת מנדל
תמורת תשלום מיידי של כ-20 מיליון שקל ותמורה עתידית נוספת מבוססת ביצועים
אריאל רובשקין, מנכ"ל אולמד סולושנס: "מכירת קו הסטנטים הותיק של אליום מייצרת נזילות לחברה. לאור זאת אנו בוחנים את כלל החלופות לייעוד התמורה לרבות אפשרויות אסטרטגיות חדשות לצורך השאת ערך לבעלי המניות"

אולמד סולושנס (תל אביב: אלמד), המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות למתן פתרונות חדשניים בשווקים גדולים לצרכים קליניים להם לא קיים מענה מספק, מודיעה כי היא מוכרת את חברת הבת אליום בע"מ, המתמקדת בייצור ושיווק סטנטים פריפריאלים, לשחרור ומניעת חסימות בעיקר בתחום האורולוגיה, למפיץ החברה בגרמניה תמורת כ-20 מיליון שקל וכן סך של 50% מהרווח הנקי של אליום במידה והמכירות יעלו על 12.8 מיליון דולר ארה"ב, במהלך תקופה של שלוש שנים שתחילתה ב-1 באוגוסט 2021.
המפיץ, אשר הינו גם בעל מניות לא מהותי באולמד סולושנס ובחברת הקבוצה אלווטיקס מדיקל, משווק מזה למעלה מעשור את הסטנטים של אליום בגרמניה ומתמחה במכירות ושיווק מכשור רפואי של חברות בינלאומיות מובילות.

מכירת חברת הבת אליום, אשר פעילותה אינה בליבת האסטרטגיה העסקית, הינה חלק מתוכנית החברה להתמקד בפעילויות הליבה החדשניות תוך בחינת עסקאות אסטרטגיות נוספות.

אריאל רובשקין, מנכ"ל אולמד סולושנס מסר כי, "מימוש פעילות אליום וקבלת התמורה מהעסקה, כמו גם התמורה המותנת הצפויה להתקבל מעסקת גרדיה, יאפשרו מרווח פעולה לשם בחינת כלל האפשרויות לייעוד התמורה, לרבות הזדמנויות אסטרטגיות ועסקיות שונות, כל זאת לשם השאת הערך לבעלי מניות החברה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il