TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנרג'ין חברת הבינה המלאכותית מתחום השבחת צמחים ומזון ממשיכה לחזק את מנועי הצמיחה


מנכ"ל החברה גיל רונן וו"ר החברה אסף לוי. צלם: שי בראל
חתמה על הסכם בתחום הבדיקות הגנטיות תמורת כ-700 אלף דולר
ההסכם הינו למתן גישה לתוכנת החברה במודל של מנוי רב-שנתי עם חברת זרעים להשבחת תירס

בנוסף, אתמול דיווחה אנרג'ין על הסכם מסחור רביעי של תכונת העמידות לוירוס העגבניות תמורת תמלוגים למשך 10 שנים

אסף לוי, יו"ר אנרג'ין: "זהו הסכם ראשון עם חברת זרעים מהמובילות בשוק, המהווה סנונית ראשונה לקראת שיתוף פעולה ארוך טווח עם החברה. שוק הבדיקות הגנטיות מהווה עבורנו מנוע צמיחה משמעותי, לאור היקפו בחקלאות. על פי מחקרי שוק משנת 2018, שוק זה נאמד בכ-1.4 מיליארד דולר עם צפי לצמיחה בקצב של כ-17% לשנה עד לשנת 2023. אנו פועלים לפתח גם את מנועי הצמיחה הנוספים שלנו בתחום ניתוח מידע גנטי המתבסס על שיתופי פעולה ארוכי-טווח, ופיתוח קניין רוחני משותף בתמורה לתמלוגים עם חברות בינלאומיות מובילות."

ד"ר גיל רונן, מייסד ומנכ"ל אנרג'ין: "ההסכם החדש נותן גושפנקא נוספת לטכנולוגיה המתקדמת שאנרג'ין מפתחת ולערך המוסף שהיא מציפה ללקוחותינו, תוך קיצור משמעותי של הזמן הנדרש לפיתוח זני עילית וחסכון בעלויות לחברות הזרעים. עסקה זו בתחום התירס, אחד הגידולים הנפוצים והמשמעותיים בעולם, מצטרפת לשורת עסקאות נוספות שכבר נחתמו בתחום הבדיקות הגנטיות והיד עוד נטויה. היכולת של החברה לפצח את ההרכב הגנטי של הצמחים, מאפשרת לנו וללקוחותנו להקים תכניות השבחה ממוקדות, ומביאה בשורה לעולם המזון כולו".

אנרג'ין (NRGene), הפועלת בתחום תעשיית השבחת הצמחים והמזון באמצעות בינה מלאכותית, הודיעה היום על הסכם עם חברת זרעים בינלאומית מובילה למכירת זכויות גישה לתוכנה באמצעות מחשוב ענן בתחום הבדיקות הגנטיות לגידול תירס בתמורה מינימלית של כ-700 אלף דולר. מדובר בהסכם ראשון בין החברות במודל של מנוי רב-שנתי. הסכם זה מהווה צעד ראשון לקראת שיתוף פעולה הדוק וארוך טווח בין אנרג'ין לחברת הזרעים.

אנרג'ין מעריכה כי באמצעות השימוש בתוכנת החברה, המבצעת ניתוח של מידע גנטי לצורך פיתוח ויישום בדיקות גנטיות המותאמת ספציפית לתוכנית ההשבחה של גידול התירס, תוכל חברת הזרעים להגיע לזני עילית של התירס תוך זמן קצר וחסכון בעלויות.

אנרג'ין רואה בתחום הבדיקות הגנטיות מנוע צמיחה משמעותי, והסכם זה מצטרף לשורת הסכמים קודמים שנחתמו בתחום שמוערך על ידי מחקרי שוק בכ-1.4 מיליארד דולר נכון לשנת 2018, וצפוי לצמוח בשנים 2018-2023 בקצב של כ-17% לשנה.

יצוין כי אתמול דיווחה החברה על הסכם רביעי למסחור תכונת העמידות לוירוס העגבניות שתאפשר לחברת הזרעים גידול ומסחור זרעי עגבנייה עמידים כנגד תמלוגים לתקופה של 10 שנים, מנוע צמיחה משמעותי נוסף עליו שמה החברה את הדגש במודל העיסקי.

אודות אנרג'ין NRGene
אנרג'ין (NRGene) מפתחת וממסחרת כלי בינה מלאכותית המנתחים מידע גנטי במטרה לייעל ולהאיץ תהליכי השבחת צמחים ובעלי חיים. הטכנולוגיה של NRGene הינה ייחודית ופורצת דרך ומאפשרת ללקוחותיה פיתוח מואץ של זנים עתירי יבול, עמידים למחלות ולתנאי אקלים קיצוניים, ובעלי הרכב תזונתי בריא יותר. זנים אלו מאפשרים לחקלאים לייצר מזון רב ועשיר יותר, כמו גם חומרי גלם איכותיים לתעשיות השונות.
הפתרון הטכנולוגי של החברה הוכח בלמעלה מ-280 פרויקטים עם מעל 100 לקוחות ב-30 מדינות ברחבי העולם. בין לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתחומי החקלאות, מזון, משקאות, שמן, נייר, גומי, קנביס ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il