TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"שכונת גפן" בהרצליה פינת גליל ים - יוצאת לדרך באירוע הריסת המבנים הישנים


הדמיית שכונת הגפן בהרצליה. קרדיט- וויופוינט
158 דירות כבר נמכרו בפרויקט בהיקף של 460 מיליון ש"ח כולל מע"מ בתקופת המכירה המוקדמת
ברק רוזן, מנכ״ל ובעלים משותף ישראל קנדה ויו״ר משותף ICR, רז עודד, יו״ר קבוצת ראם ויו״ר משותף ICR
ומורדי שבת, מנכ"ל ICR ישראל קנדה ראם מגורים,
ארחו את ראש עיריית הרצליה משה פדלון, באירוע מיוחד
לרגל תחילת הריסת המבנים הישנים בשטח עליו יוקם פרויקט "שכונת גפן", שיכלול 8 בניינים ו-400 יחידות דיור חדשות

ההכנסות הצפויות מהפרויקט - כ-900 מיליון ש"ח כולל מע"מ.

בקרוב תחל החברה בשיווק של שלב ב' בפרויקט.

לדברי מורדי שבת, מנכ"ל ICR ישראל קנדה ראם מגורים: "הרצליה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה ותמשוך אליה בקרוב אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. הדיירים בפרויקט מהווים שותפים מלאים שלנו לכל אורך הדרך. השילוב של התחדשות עירונית, תוך שמירה על רווחתם של הדיירים, מאפשר להם לקבל בסופו של יום דירה מרווחת, איכותית וחדשה ועל כך אנו שמחים וגאים".

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ברך את תושבי נווה ישראל ואת השותפים למהלך ההתחדשות העירונית ואמר: "אני שמח על המהלך לשיפור איכות הדיור ואיכות החיים של התושבים הוותיקים יחד עם יצירת ההזדמנות לבני הדור הצעיר של השכונה להמשיך ולגור בה".

בעלי ומנהלי קבוצת ICR ישראל קנדה ראם מגורים ערכו לפני יומיים אירוע הריסה חגיגי בשכונת גפן בהרצליה פינת גליל ים, פרויקט דגל בתחום ההתחדשות העירונית שהחברה מקדמת בעיר.
האירוע נערך בגינה הצמודה לפרויקט, במעמד ראש העיר הרצליה, מר משה פדלון ומנכ"ל ICR מורדי שבת. עבודות ההריסה צפויות להימשך מספר שבועות ולאחריהן תחל בניית פרויקט "שכונת גפן - הרצליה פינת גליל ים", במסגרת התחדשות עירונית שמובילה בנווה ישראל יזמית הנדל"ן ICR.

על "שכונת גפן" בהרצליה פינת גליל ים:
השכונה תוקם ברח' בר כוכבא, סמוך לקיבוץ גליל ים ובקרבה למרכז העיר הרצליה, לקניון שבעת הכוכבים, לפארק הרצליה, ונהנית מנגישות מירבית לצירי התנועה המטרופוליטניים הקרובים.
שכנות גפן הינה קומפלקס מגורים המשתרע על פני שטח של כ-16 אלף מ"ר אשר יכלול 400 יח"ד ב-8 בניינים בני 7-14 קומות, עם תמהיל מגוון של דירות 3 עד 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.
כמו כן, בקומפלקס יוקמו כ-1,000 מ"ר של שטחי מסחר ובתי קפה בין הבניינים 2-8, יוקמו קריית חינוך עם בתי ספר וספריה סמוך לפרויקט, וכן גני ילדים בתוך קומפלקס המגורים, בבניין 1. השטחים הציבוריים בין בנייני השכונה יהיו מרוצפים ומגוננים דרך פיאצה עירונית מרוצפת ומגוננת עם חזית מסחרית אינטימית.
השלב ראשון של ההריסה כולל פינוי והריסה של 84 יח"ד (6 בניינים) והקמה של 6 בניינים חדשים הכוללים 264 יח"ד, ושטחי מסחר של כ-800 מ"ר ושטחי ציבור.
השלב שני של ההריסה צפוי להתחיל בנובמבר-דצמבר 2021 ועתיד לכלול פינוי והריסה של 40 יח"ד נוספות (3 בניינים), והקמת 2 בניינים הכוללים 136 יח"ד כן שטחי מסחר בהיקף של 200 מ"ר.
בקרוב החברה תחל בשיווק של שלב ב' בפרויקט.
מחירי הדירות - החל מ-2.5 מיליון לדירת 3.5 חדרים, החל מ-3 מיליון לדירת 4 חדרים והחל מ-3.5 מיליון לדירת 5 חדרים.

"שכונת גפן" מבקשת לבנות בתים לאנשים שמחוברים ל"שכונה של פעם" - לחום, למפגש, לקהילה - עם הבנייה המודרנית של היום.

אדריכלי ומתכנני הפרויקט: קיקה ברא"ז אדריכלים.
עו"ד דיירים: משרד יהב ושות' עורכי דין.
עו"ד יזם: משרד חגי אדורם.
על ביצוע העבודות הופקדה חברת תדהר בנייה.

על חברת ICR מבית בית ישראל קנדה וראם מגורים:
חברת ICR בניהולו של מורדי שבת, הינה חברה יזמית הפועלת בתחום הנדל"ן, בבעלות משותפת של ישראל קנדה, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ושל ראם מגורים שבשליטת האחים נקש, רז עודד ואבי חורמרו. פעילות החברה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים ברחבי הארץ ומתמחה ביזמות ובשיווק פרויקטי מגורים בהיקפים גדולים לכלל הקהלים, לצד פרויקטי יוקרה ובוטיק, במגוון אזורים בארץ.
בימים אלה החברה יוזמת, מתכננת ומקימה 20 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית הכוללים כ-8,200 יח"ד למגורים, מתוכן כ-6,060 יח"ד לשיווק. ICR מאמינה מאד בעולם ההתחדשות העירונית שמהווה כ-20% מפעילות החברה לצד פעילות מוגברת בעולם היזמות, המניבים והמלונאות.
בשנת 2020 נרכשה ICR (לשעבר מנרב פרויקטים לה ותק וניסיון של למעלה מ-30 שנה) על ידי חברה המצויה בשליטת קבוצת ישראל קנדה וקבוצת ראם - שתי קבוצות פעילות ומנוסות בשוק הנדל"ן לסוגיו.
החברה מתמחה בבניית מתחמי יוקרה באזורי ביקוש, לצד בניית שכונות מגורים ברחבי המדינה, תוך עיצוב תפיסת המגורים העירונית החדשה. החברה פועלת בהצלחה לשיפור וקידום כל פרויקט בו היא מטפלת, החל ממיקסום הזכויות תוך בניית פרוגרמה ויצירת סביבת מגורים אופטימלית, המאפשרת לצרכן הקצה להנות מהשקעה מיטבית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il