TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיילספורס ישראל חוגגת את חודש הגאווה הבינלאומי ועושה זאת בגאווה רבה


סיילספורס אירוע פתיחה חודש הגאווה
הפורום הגאה של סיילספורס ישראל (OUTFORCE) במגוון פעילויות ייחודיות לעובדי החברה בסימן שוויון והכלה
החודש מציינים בישראל ובעולם את חודש הגאווה הבינלאומי וכמו בכל שנה, נציגות הפורום הגאה של סיילספורס (OutForce) בישראל החליטה לקחת את החגיגות צעד קדימה עם מגוון רחב של פעילויות פנאי ייחודיות לעובדי החברה, לצד הפגנת תמיכה באירועים המרכזיים ברחבי הארץ ומעורבות משמעותית ברשתות החברתיות אשר יצבעו בצבעי הגאווה ויקדמו באופן שוטף פוסטים מעצימים המספרים את סיפורם של העובדים הגאים.

מאז הקמתה חרטה סיילפורס העולמית על דגלה את ערך השיוויון והגיוון כערך מרכזי אשר מהווה עמוד תווך למדיניות החברה בתחומים השונים, והתחייבה לפעול במסירות למען סביבת עבודה אשר מאפשרת לעובדיה להביא את עצמם לידי ביטוי כחלק מחברה סובלנית, שוויונית ומכילה. בין היתר ועל מנת לתמוך בזכותו של כל אדם להקים משפחה, סיילספורס מציעה מענק שנתי של 36,000 ש"ח לטיפולי פוריות או אימוץ כהטבה לכל העובדים, ללא הבדלי מגדר ונטייה מינית.

במסגרת המאמץ לקידום השוויון החברתי והמגדרי, הקימה סיילספורס את פורום אאוטפורס (OutForce) הגלובלי, הפועל לאורך כל השנה למען קידום זכויות הקהילה הגאה וקידום שיח מגדרי שוויוני ומכבד בחברה. את הפורום בישראל מוביל עידן לירון-ליבנה, לצד וועדה אשר כוללת כ-17 עובדי ועובדות חברה. כחלק מהפעילות השוטפת, מעניק הפורום רשיונות בחינם לגופים ייעודיים בקהילה ומסייע בהטמעת מערכות החברה ללא עלות, וזאת במקביל ליוזמות התנדבות פרטניות ותרומות כספיות לארגונים ועמותות לאורך השנה. כמו כן, לאורך כל השנה, מתקיימות הרצאות, סדנאות וחשיפה לסיפורים אישיים של עובדים ועובדות גאים למען שמירה על שיח פתוח וחופשי.

בחודש הקרוב יציע הפורום לעובדי החברה מגוון הרצאות ואירועים בסימן גאווה, אשר כוללים שיח פתוח, משתף ומעודד בנושא. אירועי חודש הגאווה בחברה יתחילו באירוע פתיחה חגיגי בהופעתה של אריקה היסטרקיה מיס אמריקה, מלכת הדראג הישראלי אשר שינתה את פני תרבות הדראג המקומית בהפקות ענק שלא נראו כמותן וימשיכו ב"שעת סיפור גאה" עם האחת והיחידה, סוזי בום, שתספר את סיפורה האישי חוצה הגבולות.

בהמשך החודש, תתקיים הרצאה מרתקת במיוחד עבור חובבי קלאסיקות הילדות שבינינו "הטוב, הרע והממוגדר", מאת עומר מזרחי, מאייר ואנימיטור, אשר יסביר על ייצוגים מגדריים ולה"טבים תחת המותג האהוב דיסני ויתעמק בשאלות מוכרות כמו – מי יותר פמיניסטית מולאן או אלזה? האם טימון ופומבה הם למעשה יצוג לקהילה הגאה? ועל איזו מלכת דראג מבוססת דמותה של אורסולה?


אודות סיילספורס
חברת סיילספורס (Salesforce) הינה המובילה העולמית בתחום הענן וה-CRM. החברה הייתה הראשונה בעולם שהביאה את ה-CRM לענן והפכה אותו ל-Software as a Service) SAS). החברה פועלת בכל המגזרים ומספקת שירותים לחברות בכל הגדלים ומכל הסוגים; החל מחברות פרטיות קטנות, דרך חברות מסחריות בינוניות ועד לתאגידי ענק וארגונים ממשלתיים. הפתרונות הטכנולוגיים של סיילספורס מאפשרים לחברות להתחבר ללקוחותיהן בצורה יעילה יותר ולספק להם שירות בהתאמה אישית.
למידע נוסף על סיילספורס ניתן לבקר באתר: www.salesforce.com. כמו כן, למידע נוסף על שירות השטח המשופר של סיילספורס בקרו כאן באתר של סיילספורס.
אודות סיילספורס ישראל:
בשנים האחרונות סיילספורס ביצעה השקעות משמעותיות בשוק המקומי, הרחיבה את פעילותה וביססה את ישראל כמרכז טכנולוגי ואסטרטגי עבור החברה. כיום, סיילספורס מעסיקה בישראל כ-700 עובדים, בין היתר, בשלושה מרכזי פיתוח הפזורים ברחבי הארץ: תל אביב, פתח תקווה ונצרת. המו"פ (מרכז מחקר ופיתוח) הישראלי של סיילספורס אחראי על פיתוח כמה מהפתרונות המובילים של החברה, הנחשבים בחזית החדשנות הטכנולוגית העולמית, עם רשת שותפים רחבה של חברות ישראליות שמפתחות את המוצרים והפתרונות שלהן על גבי הפלטפורמות המתקדמות של סיילספורס.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il