TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס DevOps הוסמכה כשותף פלטינום של monday.com


שותפות מטריקס DevOps ומאנדיי.קום צילום: יח"צ מטריקס DevOps.
כשנה לאחר שהחלה מטריקס DevOps לייצג את חברת מאנדיי בישראל, קיבלה מטריקס את הסמכת שותף הפלטינום של מאנדיי – הסמכת השותפים הגבוהה ביותר
במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין החברות מספקת מטריקס DevOps מכירת רישוי, ליווי מקצועי, הדרכה ושירותי פיתוח לפלטפורמה של מאנדיי לארגונים רבים בארץ ובעולם, ומביאה את בשורת פלטפורמת ניהול העבודה החדשה לסקטורים שונים ומגוונים כגון סטארטאפים, בנקים, עיריות, פרסום, בניה ועוד.

במסגרת יכולות הפיתוח שלה, מטריקס DevOps מוסיפה יכולות מותאמות לקוח למערכת, כמו למשל אינטגרציות מותאמות אישית, חיבור לאפליקציות חיצוניות ואף עושה שימוש בכלים מבית הלקוח כדי להוסיף יכולות ניתוח נתונים לפי דרישות הארגון.

ההסמכה ניתנה למטריקס לאחר שהוכיחה מקצועיות ויעילות רבה בפעילותה וכן לאחר שעברה בהצלחה את ההסמכות הרשמיות של מאנדיי, הכוללות לימודים ומבחנים בתחומי ייעוץ מוצר, מכירות וניהול לקוחות. מעבר לביצוע ההסמכות הנדרשות, זכתה מטריקס בתואר שותף פלטינום לאחר שהוכיחה גם יכולות מכירה והטמעה גבוהות במהלך השנה האחרונה, הגדילה את היקף המכירות והרחיבה את צוות אנשי השירות שלה כדי לעמוד בדרישות ההולכות וגוברות בשוק לשימוש בפתרון של מאנדיי.
נוסף על כך, במהלך השנה האחרונה מטריקס השכילה לחדור עם המוצר של מאנדיי באופן נרחב לשוק הפיננסי וסגרה עסקאות בכמה מהארגונים הפיננסיים המובילים בישראל. כמו כן, הקימה מטריקס עבור מאנדיי מערך חדש של מפתחים לטובת פיתוחי אינטגרציות ופיצ'רים נוספים על גבי פלטפורמת מאנדיי.
אורן קרוג, מנהל משותף במטריקס DevOps: "מזה כשנה אנחנו פועלים למנף את צמיחתה של מאנדיי ולהגדיל את נתח השוק שלה בחברות בכל הגדלים בישראל, תוך הוספת כלי טכנולוגי הוליסטי למעטפת השירותים שמטריקס מספקת ללקוחותיה. אנחנו מודים לשותפינו על הבעת האמון הגדולה שהם נותנים בנו באמצעות הסמכה חשובה זו ובטוחים שיחד עוד נפרוץ גבולות רבים ונמשיך להרחיב את כמות הלקוחות ואת שביעות הרצון של הלקוחות הקיימים".
גיא הירש, מנהל שותפים EMEA במאנדיי, אמר: "בעזרת שיתוף הפעולה של מומחי מטריקס הצלחנו להרחיב את יריעת הלקוחות שלנו בישראל ולהגיע ליעדים ששמנו לעצמנו למטרה בתחילת הדרך. אנחנו שמחים להעניק את התואר המכובד הזה למטריקס ובטוחים שעוד נכבוש יחד פסגות רבות בדרך לפריסה רחבה עוד יותר של פתרון מאנדיי בישראל".
בסוף החודש, ב-30.6, תקיים מטריקס DevOps בשיתוף עם מאנדיי.קום וובינר ובו תוצג האינטגרציה של מאנדיי עם Jira מבית אטלסיאן. הוובינר יציג כיצד שילוב של שתי פלטפורמות לניהול עבודה, מגדיל את התפוקה, מרחיב את התקשורת בין צוותים וחוסך זמן והסתמכות על Add-ons. בוובינר יוצגו סיפורי לקוח ודמו. להרשמה לוובינר: https://bit.ly/3ckdkuX
אודות מטריקס DevOps
מטריקס DevOps מבית מטריקס, מתמחה בתחום ה- DevOps, ה-ALM וה Agile, מספקת כלים, יעוץ ואינטגרציה לתהליכי פיתוח מקצה לקצה, עבור ארגונים המפתחים מוצרי תוכנה ומערכות. בין לקוחותיה נמנות חברות כמו אקס-ליבריס, StartApp, Playtika, ורינט, תע״א, צה"ל, בנק לאומי , אלביט, אמדוקס , נייס, לייב פרסון ועוד.


בתמונה משמאל לימין: דרור שפינדל – מנהל איזורי שותפויות אמריקה הלטינית במאנדיי; אופיר פנסו – מנהל שותפויות ופיתוח עסקי גלובלי במאנדיי; אורן קרוג – מנהל משותף במטריקס DevOps; גיא הירש – מנהל איזורי שותפויות EMEA במאנדיי. צילום: יח"צ מטריקס DevOps.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il