TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Madison Realty Capital מעניקה הלוואת מלאי של 30 מיליון דולר


Madison Realty Capital
עבור שני בתי דירות יוקרתיים במטרופיקה בסאנרייז, פלורידה
ניו יורק, 2 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :
Madison Realty Capital, חברה להשקעות פרטיות בנדל"ן משולבת במלואה שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות ואג"ח, הודיעה היום כי העניקה הלוואת משכנתא ראשונה בסך 30 מיליון דולר ל- Metropica Development עבור מגדל מגורים יוקרתי ואתר פיתוח של ארבעים דונם הכולל תוכניות לפיתוח מגדל שני של 250 יחידות משפחתיות. הפורטפוליו מהווה חלק ממטרופיקה, תכנית-על לקהילה מתוכננת על שטח של ארבעה מיליון רגל מרובע המורכבת מבתי מגורים יוקרתיים, מגדלי משרדים מודרניים וחנויות מכירה קמעונאיות יוקרתיות הממוקמות בסאנרייז, פלורידה.
חברת פיתוח מטרופיקה, בראשותו של ג'וזף קוואנה, החלה בבניית מגדל הבתים המפואר הראשון שלה ובו 263 יחידות בשנת 2017, ומכרה 174 יחידות עד היום. ההלוואה של מדיסון תשמש לתמיכה ב -89 יחידות, על פני 101,989 מטרים מרובעים בקומות העליונות של מגדל המגורים הראשון וכן מגדל מגורים שני בסמוך ובו 250 יחידות. בנוסף למגדל הראשון, הפיתוח המתוכנן של מטרופיקה יכלול 500 יחידות משפחתיות, 550,000 מטרים רבועים של שטחי מסחר קמעונאים יוקרתיים, עם מקומות אוכל ובילוי וכן מלונות עם 246 חדרים.
"אנו שמחים לספק פתרון מימון מותאם אישית וגמיש עבור מלאי הדירות שנותר בפיתוח מטרופיקה," אמר ג'וש זגן, מנהל ראשי ומייסד שותף של חברת Madison Realty Capital. "היכולת של מדיסון לממן פרויקטים למגורים בכל שלבי הפיתוח הייתה אטרקטיבית ביותר עבור מטרופיקה, חברת פיתוח מקומית מנוסה, ואנו מצפים לעבוד יחד עם ג'וזף וצוותו לתמיכה בפרויקט ייחודי ושאפתני זה".
מגדל מטרופיקה בן 28 הקומות הממוקם ב- 2000 Metropica Way, בסמוך למרכז הקניות Sawgrass Mills ולמרכז BB&T, מציע בתי מגורים מפוארים של 1,034 מ"ר בממוצע, עם גימורים מהשורה הראשונה ועיצובי קונספט גבוהים של Oppenheim Architecture ו- YOO Studio. המתקנים מעוצבים בסגנון אתר נופש וכוללים בריכת שחייה עם מים מלוחים, טרקלינים, קולנוע, חדר כושר, מרכזי עיסוי ויוגה וחדר משחקים לילדים.
מליסה רוז מחברת JLL Capital Markets ארגנה את המימון מ- Madison Realty Capital.
אודות Madison Realty Capital

Madison Realty Capital (MRC) היא חברה להשקעות פרטיות בנדלן מניו יורק שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות ואג"ח עם משרדים אזוריים בשווקים חשובים כולל לוס אנג'לס ודאלאס. MRC, שהוקמה ב-2004, סגרה עסקאות של בערך 14 מיליארד דולר במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות. החברה מנהלת השקעות בארצות הברית בשם בסיס משקיעים גלובלי. MRC היא חברה משולבת במלואה עם יותר מ-60 עובדים בכל התחומים של נדלן: השקעות, פיתוח וניהול נכסים. בין יתר התארים בענף, MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדלן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il