TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היום מונפקת בבורסה בארה"ב Organon: חברת פארמה חדשה לבריאות האישה


עמית צימרמן_ צילום רמי זרנרגר
החברה מושקת בניו יורק כחברת הבריאות העולמית הראשונה והיחידה שיש לה חזון אחד ויחיד: להפוך את חיי היומיום של כל אישה לטובים ובריאים יותר
Organon, כפר סבא, ישראל, 3 ביוני 2021 – Organon (NYSE: OGN) משיקה את עצמה היום בתור חברת הבריאות העולמית הראשונה והיחידה בעולם עם חזון ממוקד: להפוך את חיי היומיום של כל אישה לטובים ובריאים יותר.

סיימון ניקולסון, המנהל בפועל של אשכול בריטניה ב-Organon (בריטניה, אירלנד, ישראל, שוודיה, דנמרק, נורבגיה, פינלנד, לטביה, ליטא, אסטוניה ואיסלנד): "אני נרגש מההזדמנות להוביל חברה חדשה ותוססת, עם מטרה מוגדרת ומחויבות אמיתית לשיפור חוויית הבריאות בקרב נשים. הרכישות והשותפויות החדשות יעזרו ל-Organon להתרחב אל מעבר לתחומי הליבה החזקים של פעילותה – אמצעי מניעה ומוצרי פריון – ולתת מענה לצרכיהן הבריאותיים של נשים בכל שלבי חייהן. כל זאת ייעשה מתוך התמקדות מחודשת בסל המוצרים שלנו בתחום בריאות האישה, השקות נוספות של תרופות ביוסימילר, והשקעת אנרגיות חדשות במותגים הוותיקים והמוכרים שלנו, בתחומי בריאות העור, שיכוך כאבים, כלי הנשימה ומערכת הלב וכלי הדם."

את החברה מוביל רוב נשי ומשרדיה הראשיים נמצאים בארה"ב, אך יש לה שלוחות בכל רחבי העולם, כולל אחת בכפר סבא. Organon מייצרת יותר מ-60 מוצרים בפריסה בינלאומית: היא פועלת ביותר מ-140 מדינות, ומתוך סך הכנסותיה – 6.5 מיליארד דולר – כמעט 80 אחוזים מגיעים מחוץ לארה"ב.

נשים במרכז – חדשנות לפי גישת Organon: פילוסופיית המו"פ של Organon היא לבנות עסק סביב צרכי המטופלות, מתוך מטרה לזהות ולקדם הזדמנויות רפואיות עבור נשים, שישפרו את חייהן ברמה היומיומית.
לחברה יש יכולות גלובליות נרחבות בתחום הפיתוח הקליני ובטיחות המשתמש, וגם בכל הקשור לענייני רגולציה ורפואה, ולכן היא נמצאת בעמדה מצוינת לזיהוי תרופות, מכשירים ומוצרי דיאגנוסטיקה מבטיחים, עם יכולת השפעה מרבית על בריאות האישה.
"במשך שנים רבות מדי נאמר לנשים לחיות עם תופעות כגון, וסת קשה וכואבת, דימומים לא סדירים, חוסר שליטה על סוגרים ותסמיני גיל המעבר" אומר עמית זימרמן מנכ"ל Organon ישראל, "המטרה ב - Organon היא שינוי, אנו מאמינים שזיהוי מוקדם והתערבות במהלך מחלות או מצבים רפואיים יכולים לשפר את איכות החיים של נשים בכל שלבי החיים".

לציון יומה הראשון כחברה הנסחרת בבורסה, ליקטה Organon מאות קולות מכל רחבי העולם ויצרה את "קיר הקולות" ("Wall of Voices"), מיצב מולטימדיה שהוצב מחוץ לבניין הבורסה של ניו יורק, ומסמל את מחויבותה של Organon להקשיב לצרכיהן של נשים ולאתגרים שהן מתמודדות עימם. "קיר הקולות" הוא תצוגה עוצמתית של נקודות מבט, קולות ותמונות של נשים, אשר נותנות ביטוי לסוגיות בריאותיות חשובות עבורן.
מיצב "קיר הקולות" יוצג באתר HereForHerHealth.com. נשים מכל רחבי העולם יוכלו לקחת לידיהן את המיקרופון באתר ולהוסיף את קולותיהן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il