TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Digimax Global משיקה את Cryptohawk.Ai


DIGIMAX
פתרונות בינה מלאכותית וחיזוי מגמת מחירים של את'ריום וביטקוין
החלפת CryptoDivine.ai לממשק יותר מודרני, אלגוריתם מעודכן ותרשים משופר כדי לספק למשקיעי קריפטו כלים בעלי ערך.

טורונטו, אונטריו, 1 ביוני 2021, (ACCESSWIRE) :
חברת DigiMax Global Inc. ("החברה" או "דיגימקס") (CSE: DIGI) (OTC: DBKSF), חברה המספקת פתרונות טכנולוגיים המבוססים על בינה מלאכותית ("AI") ומטבעות קריפטוגרפיים, שמחה להודיע על ההשקה הרשמית של CryptoHawk.ai.
האתר יהיה זמין בין השעות 9:00 ו-9:30 בבוקר ב: http://cryptohawk.ai/
CryptoHawk.ai, שנוצר ונבדק בקפדנות על ידי מדעני נתונים של דיגימקס, בשיתוף עם קבוצת סוחרים מומחים, ומאפשר למשתמשים לנצל את כוחה של הבינה המלאכותית ולמידת מכונה לצורך השגת תשואות השקעות גבוהות יותר למשקיעים במטבעות קריפטוגרפיים, ושיפור משמעותי בתוצאות בהשוואה לקודמו, ה-CryptoDivine. באמצעות תחזיות מבוססות בינה מלאכותית של התוכנה, משקיעים יכולים להפחית את הסיכון, להפחתת מתח ולחסוך בזמן תוך ניצול התנודתיות בעת השקעה בביטקוין ("BTC") ובאת'ריום ("ETH").
ההתפתחות מ-CryptoDivine.ai ל-CryptoHawk.ai
ההשקה הרכה של מודל תחזית הבינה המלאכותית הקודם בתחילת השנה אפשרה לצוות ההנדסי להעביר משוב מהחיים האמיתיים ממשתמשים ולחדד את המודלים של למידת מכונה על פני תקופה של שלושה חודשים. במהלך תקופה זו צוות השיווק של החברה פעל לבניית מותג מודרני עם דגש על מוצרים בעלי יכולת קבלת החלטות אינטואיטיביות, בעלות תעוזה וחדשנות. המנויים לגרסה הסטנדרטית ישמרו על מחיר נמוך הזהה לקודמו, CryptoDivine, של 29.99 דולר לגרסת CryptoHawk.ai עם אפשרות שדרוג לגרסה המתקדמת תמורת 99.99 דולר לחודש. לזמן מוגבל, שתי הגרסאות זמינות על בסיס שנתי עם ארבעה חודשים חינם בשנה הראשונה.
תכונות המוצר
הגרסה הסטנדרטית של CryptoHawk.ai כוללת תרשים חיזוי לאת'ריום וביטקוין‎, כרטיסים, התראות דוא"ל/הודעות טקסט וקישור של לחצן אחד להמרה בביצוע מהיר.
הגרסה המתקדמת מוסיפה כלי מסחר הכוללים אינדיקטורים טכניים לשוק, התראות סף ראשוניות ומשניות הניתנות להתאמה אישית, פורום משקיעים אקסקלוסיבי, ועלון שבועי למגמת צפייה בטרנדים. בעתיד הקרוב, תרשימי זמן אמת במרווח של דקה, מדדי מגמה כלליים לסל מטבעות גדול יותר וכלי תובנות מטבע alt-coin המדגיש מטבעות חדשים, שבנויים לנוע במהירות, מטבעות שהתאפיינו במדד ייחוס השקעה מינימלית, ייווספו כולם. הגרסה המתקדמת תאחסן גם קבוצת משקיעים אקסקלוסיבית בהנחיית אנליסטים מטבעות קריפטוגרפיים של קרן הגידור דיגימקס.
צפה בסרטון: platform overview videoכדי ללמוד עוד על הפתרון.
"מערך הכלים המקיף ולמידת הבינה המלאכותית מציב את CryptoHawk.aiככלי חובה שיכול לאפשר למשקיעים להשיג רווחיות בתנודתיות במקום לחשוש מתנודתיות כזו", אמר דיימון סטון, סוחר מקצועי לשעבר במריל לינץ' וחברות קטנות ובינוניות התומכות בייצוג והכשרה קוגניטיבית של CryptoHawk.ai.
מודל V2 Cryptohawk.ai
CryptoHawk.ai שונה מכל מערכת חיזוי בינה מלאכותית אחרת בשוק בגלל מנוע הלמידה העמוקה המתוחכם שלה. מודל הבינה המלאכותית שלנו ניתן להשוואה לאלה המשמשים באסטרטגיות "מסחר בתדירות גבוהה" רווחיות ביותר שמשמשות לקרנות גידור להשיג יתרון תחרותי. CryptoHawk.ai משתמשת בתהליכי איסוף וטיפול בנתונים מובילים בשוק לפי עקרונות הביג דאטה 4V:
נפח: כמויות אדירות של נתונים;
מגוון: מקורות נתונים רלוונטיים רבים;
מהירות: מהירות עיבוד גבוהה; ו
אמינות: הסרת סטיות, רעש וחריגות.

CryptoHawk.ai מסנתז, מעריך ומארגן נתונים כדי לגלות דפוסים חדשים, חריגות, קשרים ומגמות בזמן אמת המועברים לטלפונים של המשקיעים. על מנת לסייע יותר למשקיעים, CyrptoHawk.ai מווסת לוגיקת סף חדשה לשליחת התראות על תנודות מחיר משמעותיות על מנת להבטיח שהמשתמשים לא יוצפו בהתראות ודמי חליפין בתקופות של תנודתיות גבוהה במיוחד.

המנהל הטכני הראשי של דיגימקס, תיירי הוברט, אמר: "מנוע התבונה מלאכותית המורכב שלנו שופר באופן קיצוני עבור CryptoHawk.ai בהשוואה ל- CryptoDivine. לאחר בדיקות חוזרות קפדניות של מודל CryptoHawk.ai המווסת שלנו עד תאריך ההשקה ב-24 בפברואר 2021, הוכחנו ש- CryptoHawk.ai צמצם את מספר ההתראות בכמעט מחצית בהשוואה ל- CryptoDivine, תוך הגדלת שיעור התשואה מעבר ומעבר לאסטרטגיית הרכישה ואחזקה ב- 225% לביטקוין ו- 138% לאת'ריום‏ - שיפור ניכר של הביצועים לעומת CryptoDivine. לצורך ההתייחסות, שיעורי התשואה של קנייה ואחזקה בתקופה זו היו -21.82% עבור ביטקוין ו- 68.36% עבור את'ריום‏. בעוד שביצועי העבר אינם יכולים להבטיח ביצועים עתידיים, אם תוצאות אלו ימשיכו, המשקיעים יוכלו לצפות לתשואות דומות או טובות יותר עם מעט יותר התראות".
אודות DigiMax
DigiMax היא חברת טכנולוגיה שהצהירה על מחויבותה לממש את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגיות פורצות דרך באמצעות הענקת שירותי מימון, תחזיות ושירותי קריפטו מתקדמים בתעשיות מגוונות. דיגימקס הינה שותף רשמי של IBM Watson, ולצוות הטכנולוגי של החברה נסיון עשיר בלמידת מכונה, עיבוד שפה טבעית, בינה מלאכותית, ביג דאטה וטכנולוגיות מטבעות קריפטו.
למידע נוסף, בקרו באתר שלנו https://digimaxglobal.com/
אודות CryptoHawk.ai
CryptoHawk.ai היא פלטפורמת בינה מלאכותית שיכולה לעזור למשקיעים להשיג יתרון תחרותי במסחר בביטקוין ובאת'ריום. עם הבינה המלאכותית הקניינית של Cryptohawk ללמידה העמוקה שמנתחת מיליוני נקודות נתונים לשעה כדי לזהות דפוסים רלוונטיים, לקבל החלטות וליצור תחזיות מגמת מחירים מדויקות. CryptoHawk.ai מאפשר למשקיעים לפשט את הליך קבלת ההחלטות שלהם, להפחית את הסיכון, לנצל את התנודתיות בשוק ולשפר את ביצועי ההשקעה.

כדי להירשם לביקור ניסיון בקרו באתר: http://cryptohawk.ai/

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il