TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלעד גרופ: הושלמה העסקה למכירת אלעד קנדה ריאלטי לקבוצת רסטר מנג'מנט הקנדית


רפי לזר מנכל אלעד קנדה. צילום חן גלילי
בתמורה תשלם הרוכשת כ- 342 מיליון דולר קנדי במועד השלמת העסקה וכן סכומים נוספים עתידיים מותנים אשר עשויים להגיע לכדי תמורה כוללת של 528 מ' דולר קנדי
בחודש מאי נפרעו אגרות החוב של החברה במלואן, כך שהחברה חדלה לשמש כתאגיד מדווח.

רפאל (רפי) לזר, מנכ"ל החברה, מסר "הצבעת האמון של רסטר ושותפיה היא עדות לאיכות של פעילות החברה, נכסיה, פריסתה הגיאוגרפית במיקומים אטרקטיביים ברחבי צפון אמריקה, כמו גם את עוצמת המומחיות שלנו בפיתוח נדל"ן ובניהול נכסים. אנו מקדמים בברכה ומצפים לעבוד לצד הנהלת רסטר ושותפיה להמשך מגמת הצמיחה של החברה ופיתוחה. תחת הבעלות החדשה אנו נמשיך להיות חברת נדל"ן מובילה חזקה, וטובה מאי פעם. אני מבקש להודות לקבוצת אלעד ולמר יצחק תשובה העומד בראשה על חזונם, פועלם ותרומתם לאורך השנים לפיתוחה ושגשוגה של אלעד קנדה. הבעלים החדשים פעילים בתחום הנדל"ן מזה למעלה מ-100 שנה, ותרומתם להמשך פיתוחה של החברה צפויה להיות משמעותית ביותר"

אלעד גרופ, בעלת השליטה באלעד קנדה השלימה את העסקה למכירת 100% ממניותיה לקבוצת Rester Management בתמורה לסכום של כ-342 מיליון דולר קנדי, ולסכומים נוספים עתידיים מותנים העשויים להביא את התמורה הכוללת לסך של כ- 528 מיליון דולר קנדי. כחלק מהעסקה, מוחרגים הזכויות בגין שטחי המסחר בבלוק 1 ,2 ו-5 שיבנו בעתיד במסגרת פרויקט הענק Galleria המונה כ-3,000 יח"ד, זכויות לקבלת תזרימי נטו בשלב האחרון של פרויקט Emerald City אשר נמכר במלואו ויושלם בתחילת 2022 וכן זכויות הקשורות לנכס פיננסי. נכסים אלו הוחרגו מהעסקה בדרך של הקצאת 'מניות סוג' חדשות לבעלת השליטה, שאינן מקנות זכויות הצבעה ומינוי דירקטורים מטעמה. רפי לזר, ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה.
על פי תנאי ההסכם תשלם קבוצת Rester Management סכום של כ- 342 מיליון דולר קנדי במועד השלמת העסקה ואת היתרה תשלם בתשלומים עתידים והכנסות פוטנציאליות.
בועז שניצר יו"ר אלעד קנדה, מסר "אלעד קנדה מיצבה את עצמה כאחת מהחברות המובילות בצפון אמריקה ככלל ובקנדה בפרט והפגינה מומחיות ויכולות בזיהוי הזדמנויות עסקיות והוצאתם אל הפועל, ועל כן קיבלה תמיכה חיובית מהשווקים הפיננסים ובשוק ההון הישראלי. היתה לי הזכות ללוות את החברה מיום הקמתה, דרך רכישות שבוצעו, הנפקות של סדרות האג"ח וחיזוק הונה שנועדו להמשך צמיחתה והתרחבותה, ובשנה האחרונה להיות מעורב בתכנון מבנה המכירה הייחודי על כל שלביו ותיאום התהליכים. אני רוצה להודות למנכ"ל רפאל לזר על העבודה המשותפת לאורך כל הדרך, וצוות ההנהלה והעובדים המצויינים ולמר יצחק תשובה על האמון והתמיכה לאורך כל הדרך גם בימים מורכבים".
לזר שייצג את אלעד גרופ בהליך המכירה התייחס גם למורכבות העסקה "למכור חברת נדל"ן בעסקה מניות מורכבת במיוחד ובתקופה בינלאומית מאתגרת, בפרט כאשר מדובר בחברה מגוונת בתחום הנדל"ן החולשת על פני מספר תחומי נדל"ן ובאזורים גיאוגרפיים שונים, תוך קבלת היתרים מורכבים מבעלי החוב הבנקאיים בקנדה ובארה"ב ועמידה בכל תנאי האג"ח של החברה בישראל, גרמה לעיכוב של מספר חודשים בהשלמת העסקה, אך תודות לשיתוף הפעולה של אלעד גרופ , קבוצת רסטר ובעלי החוב הגענו לנקודת הסיום בהצלחה לטובת כל הצדדים ".

עוד הוסיף לזר כי במהלך השנה האחרונה על אף התקופה המאתגרת הגיעה החברה למספר הישגים משמעותיים בפעילותה, הכוללים בין היתר את השלמת מכירת הדירות האחרונות בפרוייקט Emerlad City, השקה מוצלחת של שיווק יחידות הדיור בשלב השלישי בפרויקט ה-Galleria וכן השלמת פעילויות השכרת שטחים משמעותיות לצד העמדת שיעורי גביית שכ"ד בשיעור גבוה במיוחד בפורטפוליו הנכסים המניבים שלה.

יצויין עוד, כי ביום 13 במאי 2021 נפרעו אגרות החוב של החברה במלואן, כך שהחברה חדלה לשמש כתאגיד מדווח.

קבוצת רסטר יוצגה בעסקה על ידיPartners KIN Capital והליווי המשפטי לרוכש בוצע על ידי פירמת BLG.

קבוצת אלעד יוצגה על ידי רפי לזר ומר בועז שניצר והליווי המשפטי בוצע על ידי פירמת Stikeman Elliott.

אלעד קנדה בניהולו של רפי לזר, עוסקת ברכישה, החזקה, הפעלה והשבחה של נכסים מניבים וקרקעות בארה"ב ובקנדה. וכן, בפיתוח, בבנייה ומכירה של דירות מגורים בקנדה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il