TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקוח אסטרטגי חדש לקוויקליזארד


Quicklizard
חתמה על הסכם עם איקאה דרום אסיה ומקסיקו, חלק מקבוצת איקאה העולמית . כרטיס כניסה משמעותי לשווקים גיאוגרפיים חדשים – סינגפור, מלזיה, תאילנד, הפילפינים ומקסיקו
קוויקליזארד חתמה על הסכם עם איקאה דרום אסיה ומקסיקו, חלק מקבוצת איקאה העולמית

הטמעת מערכת התמחור של קוויקליזארד תאפשר לאיקאה לממש את השינוי בתפיסה השיווקית והמעבר מתמחור בקטלוג לתמחור דיגיטלי


• ההסכם ההתחלתי עם הלקוח צפוי להתפרש על פני 4 מדינות שונות באסיה והוא צפוי בעתיד להתרחב למדינות נוספות

לדברי פיני מנדל מנכ״ל החברה, ״אנחנו שמחים לעדכן על כניסתנו לטריטוריה חדשה ולשוק בעל פוטנציאל משמעותי עבורנו – דרום אסיה, על ידי חבירה לענקית העיצוב Ikano שהינה חלק מקבצות איקאה העולמית ולה סניפים במלזיה, פיליפינים, סינגפור, תאילנד ומקסיקו.

אין זה מקרי שנבחרנו להיות לספק לענקית העיצוב העולמית, הפתרון לתמחור דינמי מבוסס בינה מלאכותית (AI) של קוויקליזארד משלב טכנולוגיה מתקדמת ואמינות מוכחת, המאפשרת להיטיב עם עסקים בינוניים וגדולים על ידי להם קבלת החלטות עסקיות תמחוריות ועסקיות מושכלות יותר ובכך להגביר את הרווח וההכנסות של בית העסק הן באון ליין והן בחנויות הפיזיות.

מערכת התמחור הרב ערוצית הייחודית של קוויקליזארד, תאפשר ללקוח להתאים ולשנות מחירים הן בחנויות הפיזיות והן באון ליין. השינויים הניתנים לביצוע לא נעצרים ברמת הלקוח, המערכת שלנו מאפשרת גם למפתחים, לבצע שינויים שוטפים במערכת באופן עצמאי ולפי הצורך הקיים.
החברה פועלת במגוון תחומי פעילות, כגון אלקטרוניקה, מזון, DIY, אופנה, ספורט, ספרים, חנויות כל-בו, קמעונאי נישה ופארמה - תחום אותו היא רואה כאסטרטגי עבורה.״

ישראל, 1 ליוני 2021 (ת״א: קלרד, Qlrd): חברת Quicklizard, חברת בינה מלאכותית בתחום תמחור מוצרים לחנויות קמעוניות או חנויות פיזיות הודיעה היום על חתימת על הסכם אסטרטגי עם חברת Ikano, הפועלת בדרום אסיה ומקסיקו, שהיא חלק מקבוצת איקאה העולמית.

ההסכם ההתחלתי עם הלקוח הינו ב-4 מדינות שונות באסיה (סינגפור, מלזיה, תאילנד והפילפינים), כאשר הוא צפוי בעתיד להתרחב למדינות נוספות. ההסכם הינו לתקופה של שנתיים והלקוח רשאי לחדש אותו לשנתיים נוספות, וכל צד רשאי לבטלו בכפוף להודעה מוקדמת של 90 יום.

ההתקשרות של החברה בהסכם נועדה לאפשר לחברה לפעול בשווקים גיאוגרפיים חדשים - דרום אסיה ומרכז אמריקה.

אודות Quicklizard

קוויקליזארד (Quicklizard) מספקת לקמעונאים פלטפורמת תוכנה לאופטימיזציית תמחור מבוסס AI (בינה מלאכותית). החברה מאפשרת לקמעונאים מרובי-ערוצים (multichannel retailers) לבצע אוטומציה ואופטימיזציה של מערך התמחור על פני כל ערוצי השיווק וההפצה. קוויקליזארד עוזרת לקמעונאים לתמחר את מוצריהם בקו אחד עם מטרותיהם העסקיות. המחיר הנכון לכל מק״ט. בכל ערוץ. תמיד.
פלטפורמת התוכנה של קוויקליזארד מסייעת לקמעונאים למצות את הפוטנציאל המסחרי שלהם. הפלטפורמה מנתחת מידע ממערכות הלקוח כגון עלויות המלאי ואספקת המוצר, גמישות הביקוש למוצר בנקודות המכירה, התנהגות צרכנית עונתית, מחירי מתחרים וכו׳ - לכדי המלצות לשינויי מחירי המוצרים הקמעונאיים. כל המלצת תמחור מגובה בסיבה להמלצה ובלחיצת כפתור מיושמת בכל אחד מהערוצים המתאימים - מכירה און-ליין, מכירה בחנות פיזית, או בשילוב של השניים תוך מתן גמישות מלאה לטיוב כל אחד מהערוצים ביישומים חוצי מדינות ומחלקות.
החברה פעילה כיום במעל 20 מדינות בעולם במגוון תחומי קמעונאות כגון מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, ציוד ביתי ומשרדי, אופנה, פארמה, ציוד ספורט, כל-בו ועוד. גמישות המערכת להתאים בקלות לכל ענפי הקמעונאות, ביחד עם קלות היישום והשימוש במערכת - הם גורם מוביל בהצלחת קוויקליזארד בקרב קמעונאים העומדים על סף אימוץ המהפכה הדיגיטלית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il