TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נקסט-ג'ן מדווחת על התקדמות בפיתוח מערכת ה-VOX לזיהוי קורונה בנשיפה לאוטומטית של סנט-טק


נקסט גן
משפרת את אמינות הבדיקה, יעילותה ופשטותה; הדיגום האוט' יאפשר לסנט-טק לעמוד בדרישות ה-FDA וה-CE
פועלת לשילוב המערכת במערכי ביטחון ביולוגיים ובכללם שדות תעופה

סנט-טק עדכנה כי היא נערכת להשלמת הדוחות הכספיים הדרושים להשלמת המיזוג עד לסוף חודש יוני 2021

תל-אביב, 31 במאי 2021, נקסט-ג'ן ביומד בע"מ הנמצאת בהליך למיזוג חברת סנט-טק מדיקל, המפתחת טכנולוגיה ייחודית לדיאגנוסטיקה בנשיפה, מדווחת כי סנט-טק הודיעה לחברה על השלמת תהליך הפיכת הדיגום של בדיקה לזיהוי קורונה בנשיפה לאוטומטי. התהליך האוטומטי מעלה את רמת האמינות והדיוק של הבדיקות, משפר את יעילותן, פשטותן ומצמצם את מרחב הטעות בדגימה.
הפיכת הדיגום לאוטומטי מקנה לסנט-טק מדיקל את היכולת לפרוס מספר רב של מערכות VOX במקביל ובמקומות שונים בארץ ובעולם. להערכת סנט-טק מדיקל, הדיגום האוטומטי יאפשר לסנט-טק מדיקל לעמוד בדרישות מצד הגופים הרגולטוריים דוגמת ה- FDA האמריקני וה-CE האירופי בהיבט החזרתיות על מהימנות התוצאות.
כמו כן, נמסר כי סנט-טק פועלת בשיתוף פעולה עם גורמים שונים בישראל ובחו"ל על מנת לקדם ניסויים במערכת ה-VOX במטרה לשלב אותה במערכי ביטחון ביולוגיים ובכללם שדות תעופה בישראל ובחו"ל.
סנט-טק עדכנה את נקסט ג'ן כי היא שוקדת על הכנת דוחותיה הכספיים אשר נדרשים בין היתר לצורך השלמת הליך המיזוג ולהערכת סנט-טק הדוחות יושלמו עד ליום ה-30 ביוני, 2021. יובהר כי השלמת עסקת המיזוג כפופה לאישורים שונים, לרבות אך לא רק, לאישורי האסיפות הכלליות של שתי החברות.

אודות סנט-טק מדיקל
סנט-טק מדיקל עוסקת בפיתוח טכנולוגיות לזיהוי מוקדם ומהיר של מחלות בזמן אמת, באמצעות ניתוח המרכיבים באוויר שאנו נושפים באמצעות בדיקות שאינן פולשניות, יעילות ובעלות נמוכה. הטכנולוגיה שפותחה ע"י החברה, מזהה נוכחות של תהליכים מטבוליים ייחודיים אשר קשורים אליהם פתוגנים או כאלה הנובעים מתגובת הגוף לפתוגנים. לכל פתוגן ביטוי גנטי ייחודי היוצר טביעת אצבע מטבולית, המאובחנת ע"י בדיקת ריח מהירה (RST) המזהה מחלות שונות, בניהן מחלות סרטן וזיהומים בשלבים מוקדמים, גם כאשר הנבחנים עשויים להיות אסימפטומטיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il