TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חוקרים של חברת הסייבר התעשייתי קלארוטי חשפו חולשת אבטחה חמורה בבקרי PLC של סימנס הנמצאים בשימוש נרחב בתעשייה


קלארוטי (Claroty) חשפו חולשת אבטחה חמורה
תוקפי סייבר עלולים לנצל את החולשה החמורה (ציון CVSS של 8.1) כדי להשיג גישה לקריאה וכתיבה בכל מקום ב-PLC ואף להפעיל מרחוק קוד זדוני שיהיה מאוד קשה לאתר או להסיר
חוקרים של חברת הסייבר התעשייתי קלארוטי (Claroty) מתל אביב, חשפו חולשת אבטחה חמורה בסדרת הבקרים העדכנית של סימנס SIMATIC S7 1200/1500, הנמצאים בשימוש נרחב בתעשייה.
חולשה זו מאפשרת לתוקפים להחדיר קוד בצורה סמויה, שאיננה ניתנת לזיהוי, לתוך מערכת ההפעלה של הבקר. מדובר ביכולת מאוד מתקדמת שנחשבת ל"גביע הקדוש" של האקרים, ואשר הושגה עד עתה רק במקרים בודדים, שאחד מהם הוא Stuxnet.
יתרה מכך, החולשה החדשה והיכולת לנצל אותה היו עלולות לאפשר לתוקפים יכולות יותר מתקדמות אפילו מהמקרה של Stuxnet - כולל היכולת להשתיל על הבקר וירוס/תולעת שמצד אחד ישבשו פעילות (למשל של צנטריפוגות) ובאותה העת יוציאו למהנדסים דיווחי סרק המציגים חיווי של "סטטוס תקין" כביכול בכל המערכות.
לצוות המחקר של קלארוטי לא ידוע על אף מקרה של ניצול חולשה זו עד כה. בתגובה לזיהוי החולשה על ידי קלארוטי, סימנס עדכנה את הקושחה של בקרי ה-PLC החשופים (SIMATIC S7-1200/1500) וכעת היא קוראת לכל המשתמשים לעדכן בהקדם את בקרי ה-PLC שלהם לגרסאות הנוכחיות, ומדווחת להם על כל הפרטים החיוניים בקישור הבא: SSA-434534.
חשיפת החולשה התאפשרה הודות לקשר הקרוב בין סימנס וקלארוטי, אשר בנוסף לגילוי חולשות על ידי צוות המחקר של קלארוטי באופן שמגביר את חסינות הסייבר של מוצרי סימנס, הוא תורם רבות גם לרמת האבטחה הכוללת של האקוסיסטם התעשייתי. התיאום בין סימנס לקלארוטי כולל חילופי פרטים טכניים, טכניקות התקפה, ועצות להפחתת סיכונים אשר עזרו, בין היתר, בבניית עדכון האבטחה שסימנס פרסמה בתגובה לחולשה האחרונה.


אודות Claroty
Claroty (קלארוטי) היא החברה לאבטחת סייבר תעשייתי. קלארוטי זוכה לאמון מצד החברות הגדולות ביותר בעולם והיא מסייעת ללקוחותיה לנטר, לאבטח, ולנהל את נכסי ה-OT, IoT וה-IIoT שלהם. הפלטפורמה המקיפה של קלארוטי מתחברת בצורה חלקה עם התשתית והתוכניות הקיימות של הלקוחות, ומספקת מגוון מלא של בקרות אבטחת סייבר תעשייתיות להשגת נראות, גילוי איומים, ניהול סיכונים וחולשות אבטחה, וגישה מרחוק מאובטחת – תוך הפחתה משמעותי של עלות הבעלות הכוללת (TCO). קלארוטי מגובה ומאומצת על ידי ספקי האוטומציה התעשייתית המובילים בעולם, יש לה אקוסיסטם נרחב של שותפים וצוות מחקר עטור פרסים. מטה החברה נמצא בניו יורק ויש לה נוכחות באירופה, באסיה-פסיפיק ובאמריקה הלטינית, ולקוחות בכל שבע היבשות. מאז שנוסדה בתל אביב בשנת 2015 על ידי Team8, הושקעו בחברה מאה מיליון דולרים.
לאתר החברה: www.claroty.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il