TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Getty Images משקיעה 16 מיליון דולר


קרדיט: ניר סלקמן
בחברת Promo.com בסבב ב' וחותמת על שותפות אסטרטגית עמוקה בין החברות, פרומו מכפילה את קצב גיוס העובדים בארץ
Getty Images מצטרפת אל Benson Oak ברשימת בעלי המניות של Promo.com.

Getty Images משקיעה ב-Promo.com כחלק מסבב גיוס סדרה ב' בהיקף של 16 מיליון דולר, הכולל בנוסף מכשיר חוב המסופק על ידי UMTB-Tech
שותפות התוכן המורחבת עם Getty Images מאיצה את התקדמותה של Promo.com לעבר הגשמת משימתה להנגיש תוכן שיווקי ויזואלי מעולה לעסקים בכל מקום בעולם
Promo.com מגדילה את טווח התכנים והכלים העומדים לרשות משתמשיה ומגייסת עובדים להנעת השלב הבא בצמיחת החברה

Promo.com, הפלטפורמה המובילה ליצירת תוכן לעסקים, הודיעה היום כי Getty Images, מנהיגה עולמית בתוכן ויזואלי, הובילה את ההשקעה בסבב B של החברה בהיקף של 16 מיליון דולר, ומעמיקה את השותפות האסטרטגית הקיימת שלה עם Promo.com. סבב הגיוס כלל גם מימון חוב מבנק מזרחי טפחות (UMTB-Tech).

Promo.com עוזרת לעסקים לענות בקלות על הצורך בסרטוני וידאו בעולם המקוון, שבו 86% מהעסקים משתמשים כיום בוידאו ככלי שיווקי.

ההשקעה הנוכחית תאיץ את השלב הבא בצמיחתה של Promo.com כפלטפורמת תוכן מקצה לקצה המטפלת בכל שלבי התהליך, מהעלאת הרעיון הראשוני, דרך יצירת התוכן, עבור בפרסום, וכלה באנליטיקה של המוצר המוגמר. Promo.com תשתמש במימון החדש כדי להאיץ את התרחבותה הגלובלית ולהשיק כלים חדשים ליצירת תוכן וניתוח נתונים, כולל בתחום המובייל.

השותפות המורחבת בין Promo.com ל-Getty Images מעניקה ל-2.5 מיליון משתמשיה של Promo.com גישה ליותר מ-100 מיליון סרטוני וידאו ותמונות באיכות מעולה המאפשרים לייצר סרטוני שיווק ותוכן דיגיטלי ייחודי באמצעות הפלטפורמה של Promo.com.

Promo.com גם תרחיב את הצוות הניהולי שלה כדי להוביל את השלב הבא בצמיחת החברה, לרבות באמצעות מינוי מנהל שיווק ראשי (CMO).

Getty Images מצטרפת אל Benson Oak ברשימת בעלי המניות של Promo.com. Benson Oak היא קרן הון סיכון מובילה המתמקדת במסחר אלקטרוני וב"כלכלת התשוקה", שהשקיעה עד כה 12 מיליון דולר ב-Promo.com

השותפות האסטרטגית וההשקעה באות בעקבות המומנטום שצברה Promo.com, לאחר שאפליקציית הווידאו שלה לאתר Shopify הפכה למס' 1 בשוק הeCommerce , ולאור הסכמים חדשים שנחתמו עם Automattic לפיתוח אפליקציות וידאו עבור Wordpress ו-WooCommerce.

תום מור, מנכ"ל Promo.com, אמר: "השקנו את Promo.com כדי לעזור לעסקים לצמוח ברשת על ידי הנגשת תוכן וכלים שיווקיים ברי-השגה. שלב זה בשותפות שלנו יאפשר לקהילת המשתמשים שלנו לשווק את עצמם בדרכים יצירתיות ופורצות דרך אף יותר, המנצלות את עומק ורוחב התכנים המוצעים על ידי Getty Images ו-iStock.

אנו מצפים בכליון עיניים לראות מה יעשו הלקוחות בתכנים הנוספים שנמצאים כעת בקצות אצבעותיהם ובכלי היצירה החדשים שיתווספו לפלטפורמה שלנו!"

קרייג פיטרס, מנכ"ל Getty Images, הוסיף: "הווידאו הפך זה מכבר לכלי חשוב לעסקים מכל הגדלים והצוות של Promo.com מאפשר לעסקים קטנים ליצור בקלות סרטונים רבי-השפעה כדי לצמוח. הנגשת תקשורת ויזואלית היא יעד משותף של שתי החברות ואנו נרגשים מהעמקת הקשר בינינו".

רוברט כהן, שותף מנהל ב-Benson Oak, אמר: "אנו משקיעים ב-Promo.com מיום השקתה, והיינו עדים במו עינינו ליצירתיות האדירה של תום מור ושל צוות Promo.com כולו כאשר למעשה בראו תעשייה חדשה לגמרי כדי לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לקדם את עצמם באמצעות וידאו.

"לאור הצמיחה האדירה הצפויה במסחר האלקטרוני וב'כלכלת התשוקה', אין לנו ספק ש-Promo.com תעמוד בחזית הגל החדש של סטארט-אפים ישראלים כמו Wix ו-Fiverr המשרתים עסקים קטנים ובינוניים בקנה מידה גלובלי".


משימתה של Promo.com היא להנגיש תוכן שיווקי ויזואלי מעולה לעסקים בכל מקום בעולם, מה שנותן למשתמשיה יתרון אדיר בלכידת המבט ותשומת הלב של הלקוח והנעתו למעורבות בדיגיטל ובסושיאל.

גיא לכמן, שותף בכיר בקבוצת ההיי-טק במשרד תל אביב של פרל כהן יצג את Promo.com בהסכמי ההשקעה ובהסכמי השותפות.


אודות Promo.com

Promo.com היא הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן לעסקים, והראשונה מסוגה להציע ללקוחותיה הורדות של קטעי צילום וסרטונים ברמת איכות גבוהה ללא הגבלה ורישיון לכל החיים. Promo.com משרתת למעלה מ-2.5 מיליון עסקים ב-209 מדינות.

Promo היא שותפת שיווק של Getty Images, iStock, פייסבוק ואינסטגרם, ושותפה ליצירת סרטוני YouTube, מה שמאפשר לה לשמור את היד על הדופק לגבי השיטות הטובות ביותר בעולם המדיה הדיגיטלית ולעזור ללקוחותיה להצליח באמצעות שיווק תוכן ויזואלי. עם אוסף גדל של שירותים וכלים וצוות קריאייטיב חזק במיוחד, משימתה של Promo.com היא להנגיש תוכן שיווקי ויזואלי מעולה לעסקים בכל מקום בעולם, מה שנותן למשתמשיה יתרון אדיר בלכידת המבט ותשומת הלב של הלקוח והנעתו למעורבות בדיגיטל ובסושיאל.

אודות Getty Images

Getty Images היא בין המקורות המהימנים והמוערכים ביותר של תוכן ויזואלי בעולם, עם למעלה מ-415 מיליון נכסים, כולל תמונות, סרטונים, ומוסיקה, הזמינים באמצעות אתרי החברה המובילים בעולם, www.gettyimages.com ו-www.istock.com. אתר Getty Images משרת לקוחות בתחומי הקריאטיב, העסקים והמדיה כמעט בכל מדינה בעולם והוא המקום הראשון שאליו אנשים פונים כדי לחפש, לרכוש ולשתף תוכן ויזואלי עוצמתי מצלמי הסטילס והווידאו הטובים בעולם. Getty Images עובדת עם למעלה מ-340,000 יוצרים ומאות שותפי דימויים כדי לספק כיסוי מקיף של למעלה מ-160,000 אירועי חדשות, ספורט ובידור בכל שנה, דימויים יצירתיים שמותירים רושם ומאפשרים להעביר כל מסר וקונספט מסחרי, והארכיון הדיגיטלי המעמיק בעולם של צילום היסטורי.

בקרו ב-Getty Images באתר www.gettyimages.com כדי לגלות כיצד החברה מקדמת את תפקידה הייחודי בתמונות סטילס ווידאו בתקשורת ובעסקים, ומאפשרת לרעיונות יצירתיים לקרום עור וגידים ולהפוך למציאות. לחדשות והודעות של החברה, בקרו בחדר העיתונות שלנו, ולסיפורים ומקורות ההשראה מאחורי התוכן שלנו, בקרו באתר gettyimages.creativeinsights.com. חפשו את Getty Images בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, או הורידו את אפליקציית Getty Images שבה תוכלו לסייר, לשמור ולשתף את התמונות הטובות בעולם.



אודות Benson Oak

Benson Oak תומכת ביזמים המקימים חברות שמשנות את העולם על ידי השקעה בהם באמצעות סבבי גיוס הון והקניית ערך מוסף משמעותי. Benson Oak מיישמת אסטרטגיה המבוססת על אמונה עמוקה בחברות המושקעות וריכוז בענפים שבהם היא מאמינה. היא ממקדת את השקעותיה ב-B2C, בעסקים קטנים ובינוניים בדיגיטל, וב-Passion-ware הכולל את כל הדברים סביב "כלכלת התשוקה". השקעות קודמות ונוכחיות של Benson Oak כוללות את AVG (מובילה עולמית באבטחת סייבר לצרכנים פרטיים); Promo.com (השחקנית מס' 1 בפתרונות וידאו שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים); LoungeBuddy (האפליקציה המובילה לכניסה לטרקלינים בשדות תעופה, שנמכרה לאמריקן אקספרס), ו-ZenGo, הארנק המוביל למטבעות קריפטו בנייד. למידע נוסף, בקרו באתר www.bensonoak.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il