TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שגריר רוכשת מקרן סקיי 29.17% מחברת שנפ תמורת 67 מיליון ש"ח


דוד מיכאל, מנכל שגריר. קרדיט: גיא קרן
אמש דיווחה שנפ על תוצאות הרבעון הראשון 2021. החברה הציגה עלייה בהכנסות לכ- 104.6 מיליון ש”ח וגידול ברווח נקי לכ-11.6 מיליון ש”ח
חולון, ישראל – 25 במאי 2021, קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, מדווחת היום על רכישת 29.17% מחברת שנפ תמורת 67 מיליון ש"ח.
בהתאם להסכם תרכוש שגריר 3,703,705 מניות רגילות של שנפ מקרן סקיי בסכום כולל של 67 מיליון ש"ח, המשקף סך של כ-18.09 ש"ח למניה רגילה אחת של שנפ. לאחר השלמת העסקה תהפוך שגריר לבעלת השליטה בשנפ לצד בעלי מניות קיימים: אורי רוזנשיין (11.95%), תמר בן-עוזליו (11.95%) ופועה אמיר (11.95%).
בין שגריר לבין בעלי המניות הקיימים נקבע כי בכל אסיפה של שנפ יצביעו הצדדים באופן זהה. כמו כן, נקבע כי כל צד יהיה זכאי להמליץ על מספר שווה של דירקטורים לדירקטוריון שנפ, ובאם חלקו של אחד הצדדים יעלה על 70%, אזי רק הצד שחלקו בהון גדול יותר יהיה זכאי להמליץ על מועמדות דירקטורים בשנפ. כמו כן יוסי בן שלום, מבעלי חברת ההשקעות DBSI, המכהן כיו"ר שגריר, צפוי לכהן כיו"ר שנפ וזאת בכפוף לאישור נושא זה באסיפה הכללית של בעלי המניות.
שנפ עוסקת בשלושה תחומי פעילות מרכזיים: מגזר המצברים, מגזר הצמיגים (פעילות קבוצת כסלו) ומגזר האבזור (פעילות אדי מערכות). במהלך שנת 2020 החלה לפעול גם בתחום ניהול ותפעול מערך טעינה לתחבורה חשמלית והתקנות של עמדות טעינה AC ו-DC במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי בשוק המקומי. במסגרת הפעילות התקשרה החברה אשתקד במספר הסכמים עם ספקים אסטרטגיים בעולם לרכישת עמדות טעינה מסוגים אלה. לצד זאת, החברה פועלת לכניסה לתחום אגירת אנרגיה ובכלל זה יצרה קשר עם מספר ספקים בתחום זה.
אתמול דיווחה שנפ על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021 עם שיפור חד ברווחיות הגולמית וזינוק ברווח הנקי. הכנסות החברה ברבעון עלו לכ-104.6 מיליון ש”ח לעומת כ-102.6 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של החברה ברבעון עלה בכ-17% לכ-28.5 מיליון ש”ח (כ-27.2% מהמכירות) לעומת כ-24.3 מיליון ש”ח (כ-23.7% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של שנפ ברבעון עלה בכ-76% לכ-11.6 מיליון ש”ח (רווח של כ-7.8 מיליון ש”ח המיוחס לבעלים של החברה), לעומת כ-6.6 מיליון ש”ח (רווח של כ-4.3 מיליון ש”ח המיוחס לבעלים של החברה) ברבעון המקביל אשתקד.
דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד בסך של כ-2 מיליון ש”ח בגין רווחי הרבעון הראשון של 2021. יש לציין כי בינואר 2021 מידרוג אישררה את הדירוג של סדרת אג"ח ב' שעומד על A2.il באופק יציב.
דוד מיכאל, מנכ"ל קבוצת שגריר: "אנו מדווחים על רכישה של חלק משמעותי בשנפ, חברה רווחית, תזרימית ובעלת פעילות סינרגטית לקבוצה. רכישה זאת באה בהמשך למספר מהלכים אסטרטגיים אותם ביצענו בשנה האחרונה המבססים את מעמדה של שגריר כשחקנית מובילה בשוק שירותי הרכב, ואספקת שירותים מקצה לקצה. אנו נמשיך לתור אחר רכישות אטרקטיביות נוספות במטרה להמשיך ולשפר את תזרים המזומנים ולגוון את מקורות ההכנסה שלנו".
צביקה יוכמן, שותף מנהל בקרן סקיי: "אנו גאים שהובלנו, יחד עם משפחת רוזנשיין, את הפיכת שנפ מחברה שהתמקדה בתחום המצברים, לקבוצה המובילה בישראל בתחום המצברים, הצמיגים ואביזרי הרכב. במהלך התקופה היקף הפעילות של הקבוצה שולש, ואנו בטוחים כי החיבור האסטרטגי עם שגריר יביא את החברה לפסגות חדשות".

אודות שנפ
שנפ נמצאה עד כה בשליטת משפחת רוזנשיין וקרן ההשקעות סקיי, שד"ר אברהם אורטל הינו יו"ר דירקטוריון החברה מטעמה ואורי רוזנשיין הינו המנכ"ל. הקבוצה פועלת בשלושה תחומים עיקריים ומעסיקה כ-350 עובדים (כולל עובדי חברת ראליאנס). החברה הינה החברה הותיקה בתחום המצברים והיא פועלת למעלה מ-70 שנים ומשווקת המצברים המובילה בישראל עם נתח שוק, המוערך בכ-45% מהשוק המקומי. בנוסף, מחזיקה החברה ב-50% מקבוצת כסלו המייבאת, משווקת ומפיצה כמפיצה בלעדית בישראל את צמיגי 'קונטיננטל', אשר נמנה על מותגי הצמיגים המובילים בעולם ומותגים נוספים. כסלו הינה הבעלים של כסלו חקלאות בע"מ, שמחזיקה ב-50% מחברת ראליאנס שהינה יבואנית צמיגים מובילה, בעלת הזיכיון לשיווק בישראל של צמיגי 'אליאנס', 'צמיגי קופר', דנלופ, יוקהומה, ועוד ובכך הפך מגזר הצמיגים לאחת מחברות הצמיגים הגדולה בישראל. כמו כן, החברה מחזיקה ב-50% מחברת א.ד.י מערכות סטריאו ואזעקות לרכב בע"מ המייבאת, משווקת ומתקינה מגוון רחב של מוצרים לשוק הרכב בישראל הכוללים מערכות שמע, מערכות מולטימדיה, מערכות נוחות, מערכות בטיחות, מערכות מיגון ואיתור, מערכות תקשורת.

אודות שגריר שירותי רכב:
קבוצת שגריר שירותי רכב (בורסת ת"א: שגרר) הינה החברה המובילה בארץ בתחום השירותים לחברות הביטוח עם מעל 2 מיליון מנויים בכלל מגזרי הפעילות. שגריר מספקת משנת 1984 שירותים שונים לחברות הביטוח הכוללים שירותי דרך גרירה ורכב חלופי, הפעלת רשת מרכזי שירות לפחחות וצבע לרכב ושירותי גרירת משא כבד. בנוסף, מעניקה החברה שירותי שיתוף והשכרת רכבים באמצעות החברה הבת (49.8%) גוטו מוביליטי, ללקוחות מהציבור הרחב לפרקי זמן קצרים. בפברואר 2021 החלה החברה לפעול בשירותי איתור ומיגון רכבים באמצעות שת"פ עם טרפילוג.

אודות קרן סקיי
קרן הפרייבט אקוויטי סקיי (SKY) מתמחה בהשקעות בחברות ישראליות בוגרות בתחומי פעילות מגוונים ומאופיינת במעורבות גבוהה בתהליך יצירת הערך בחברות הפורטפוליו שלה לאורך השנים ובמערכת שותפויות מוצלחת עם יזמים ומנהלים.
סקיי הוקמה ב- 2005, גייסה כ- 450 מיליון דולר במסגרת שלוש קרנות והיא מנוהלת על ידי השותפים: צביקה יוכמן, ניר דגן, אמיר ארבן, ציון אגיב, ליאת פייקין-בנימיני ומיטל הלר.
בין המימושים הבולטים של קרן סקיי: מרינה פרטיות הגליל שנמכרה לקרן גרין לנטרן ודיסקונט השקעות, גסטטנרטק שנמכרה למטריקס, מרמנת שנמכרה לחברת טלרד הציבורית, ספקטרוניקס שנמכרה לאמרסון האמריקאית ונטלי שנמכרה לתאגיד הסיני הבינלאומי סנפאואר.
בין השקעותיה של קרן סקיי: איידיגיטל, GROO (לשעבר גרופון), א.ל. מסננים ואזטק. לאחרונה רכשה הקרן את חברת NGSOFT, אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום פיתוח התוכנה והדיגיטל".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il