TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הטעמים והריחות הרב לאומית תורפז תעשיות מצטרפת לבורסה הישראלית

במסגרת המכרז נרשמו ביקושי יתר של כמיליארד שקל, מהם גייסה החברה 208 מיליון שקל להאצת מימוש אסטרטגיית הצמיחה
שווי החברה אחרי הכסף הוא 883 מיליון שקל והיא צפויה להיכנס למדד SME-60
שורה של גופים מוסדיים מובילים בישראל נכנסו להשקעה בחברה

תורפז תעשיות בע"מ, חברה גלובלית עם צמיחה דו ספרתית לפיתוח ייצור ושיווק של תמציות טעם וריח, חומרי ביניים לפארמה וחומרי גלם בעלי ערך מוסף גבוה המשווקים על ידה בלמעלה מ-30 מדינות בעולם, השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור של מניות (IPO). במסגרת המכרז נרשמו ביקושי יתר של מיליארד שקל והחברה גייסה סך של כ-208 מיליון שקל הון מניות, לפי שווי של 883 מיליון שקל אחרי הכסף. החברה צפויה להיכנס למדד SME-60.

תורפז מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של תמציות טעם וריח טבעיות וסינתטיות מתוקות ומלוחות לתעשיות המזון, המשקאות, הגלידות ומוצרי המאפה, הטוואלטיקה ,הקוסמטיקה, הבישום האווירתי והדטרגנטים. החברה בעלת פורטפוליו רחב ומגוון של תמציות ויכולת פיתוח והתאמה אישית ללקוחות. תורפז, מפתחת, מייצרת ומשווקת חומרי גלם ייחודיים בעלי ערך מוסף גבוה, לתעשיות הפארמה, האגרו וחברות הארומה כימיקלס. תורפז בנתה לאורך השנים מעמד עסקי ותחרותי מוביל בשווקים מרכזיים בעולם, באמצעות יצירת תשתית פיתוח וייצור ומערך שיווק ומכירות, ברחבי העולם ובעיקר באירופה, צפון אמריקה ודרום מזרח אסיה. מעמדה הגלובלי של תורפז התעצם החל משנת 2016 באמצעות רכישת חברות במדינות שונות בעולם.

האסטרטגיה העסקית של החברה מתבססת על צמיחה אורגנית בשיעור דו ספרתי, הגבוה מצמיחת השוק בעולם, ויישום מוצלח ושיטתי של רכישות אסטרטגיות באזורים שונים בעולם, תוך ניצול הסינרגיות הגלומות בפעילויות הנרכשות, שילובן בתוך הקבוצה והשבחתן.

קרן חזון, יו"ר ומנכ"לית קבוצת תורפז, מסרה: "הצלחת ההנפקה מהווה הבעת אמון של שוק ההון בתורפז ובאסטרטגיית הצמיחה שלנו. במסגרת ההנפקה זכתה החברה לביקושי יתר משמעותיים ולכניסה לחברה של גופים מוסדיים מובילים ומוערכים בישראל. ההנפקה תאפשר לתורפז להמשיך את תנופת הרכישות והצמיחה במכירות וברווח, הן באמצעות המשך צמיחה פנימית גבוהה והן באמצעות המשך ביצוע רכישות אסטרטגיות וסינרגטיות רבות נוספות. כספי הגיוס ישמשו אותנו ביישום מהיר של אסטרטגיית הצמיחה הרווחית שלנו ושמירה על מובילות עולמית כחברה גלובאלית וחדשנית. אנו מחויבים להצלחת החברה ולהשאת ערך למשקיעים ולבעלי מניותינו".

החברה ביצעה עד היום 9 רכישות אסטרטגיות, מהן 3 מתחילת 2020. החברה חתמה לאחרונה על מזכר כוונות מחייב לרכישת חברה במערב אירופה ונמצאת במו"מ מתקדם לרכישת חברה נוספת בארה"ב.

מחזור המכירות של תורפז ב-2020 הגיע ל-52.7 מיליון דולר, עם קצב צמיחה בין השנים 2018 ל- 2020 (CAGR) של 92%, לצד שיעורי רווחיות מהגבוהים בתעשייה, ובכלל זה שיעור EBITDA של 26.6% מסך הכנסות החברה. תוצאות תורפז לרבעון הראשון של 2021 משקפות המשך צמיחה מהירה עם קצב הכנסות שנתי של כ-80 מיליון דולר ושיעורי רווחיות הדומים לאלה בשנת 2020.

את ההנפקה הובילו החתמים פועלים אי בי אי חיתום ודיסקונט קפיטל. משרד מיתר נתן את הייעוץ המשפטי להנפקה ומשרד רואי החשבון שליווה אותה הוא ארנסט אנד יאנג (EY).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il