TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שופרסל מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2021


איציק אברכהן, מנכל שופרסל צילום: סיון פרג
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בסך של כ-198 מיליון ₪ המהווים כ-5.3% מהכנסות הקבוצה והרווח הנקי הסתכם בסך של כ-114 מיליון ₪ המהווים כ-3.0% מסך ההכנסות בהשוואה לכ-90 מיליון ₪ שהיוו כ-2.4% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד



החברה ממשיכה להציג תוצאות עסקיות טובות המשקפות את שימור המובילות שלה בשוק הקמעונאות בישראל.

הכנסות רשת Be צמחו בכ-7.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והחברה עברה להציג לראשונה רווח תפעולי ברבעון.

יקי ודמני, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו היום:
"אנו שמחים לסכם את הרבעון הראשון של שנה זו, עם תוצאות עסקיות, המשקפות את המשך הצלחת החברה ביישום התכניות האסטרטגיות שהצבנו לעצמנו. קבוצת שופרסל, אשר הפכה מרשת סופרמרקטים לקבוצה קמעונאית מגוונת, ממשיכה בפעילותה לצמיחה והרחבה של קווי העסקים השונים לצד המשך קידום וחיזוק הפעילות הקמעונאית בתחומי הצריכה השונים.
אנו פועלים כל העת להבין את צרכי ציבור הלקוחות שלנו ולהתאים להם את הפתרונות העסקיים הנכונים באופן שישיא ערך מירבי עבור הלקוח. ייחודה של שופרסל ביכולת היישום וההוצאה לפועל שלה, תוך שימוש בתשתיות הטכנולוגיות, הלוגיסטיות והאנושיות שהחיבור של כולם יחד, יוצר את התוצאה שאנו מציגים בפניכם כיום.
אנו מסתכלים קדימה ושוקדים על המשך צמיחתה של החברה, תוך קידום חדשנות והבאת פתרונות ייחודיים ומדויקים, אשר יבטיחו כי גם בעתיד נדע להוביל את השוק בו אנו פועלים.
אנו מודים לעובדות ועובדי שופרסל, על המאמץ המתמיד בעשייה היומיומית למען הצלחת החברה וכן ללקוחות הרשת אשר ממשיכים להביע בנו אמון. נמשיך לפעול כדי להיות הבחירה הראשונה של כל בית בישראל".


הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-3.8 מיליארד ₪, בהשוואה לכ-3.7 מיליארד ₪ אשתקד, המהווים גידול של כ-0.9%.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון הסתכם בכ-1,018 מיליון ₪, המהווים כ-27.0% מההכנסות, בהשוואה לכ-999 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו כ-26.8% מההכנסות. הגידול בסך הרווח הגולמי נבע בעיקר מגידול בהכנסות הקבוצה ושיפור בתנאי הסחר.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם בכ-198 מיליון ₪ המהווים כ-5.3% מהכנסות הקבוצה, בהשוואה לכ-171 מיליון ₪ שהיוו כ-4.6% מהכנסות הקבוצה ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-114 מיליון ₪, המהווים כ-3.0% מההכנסות, בהשוואה לכ-90 מיליון ₪ שהיוו כ-2.4% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA לרבעון הסתכם בכ-397 מיליון ₪, בהשוואה לכ-362 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד ומהווים כ-10.5% מסך הכנסות הקבוצה בהשוואה לכ-9.7% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מגידול ברווח התפעולי.
המכירות בסניפים זהים בקבוצה קטנו בשיעור של כ- 0.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
רשת Be ממשיכה לשפר את תוצאותיה בהתאם לתכניות העבודה של החברה. הכנסות רשת Be הסתכמו ברבעון הראשון בכ-216 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-201 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-7.5%.רשת Be עברה במהלך הרבעון הראשון מהפסד של כ-8 מיליון ₪ אשתקד, לרווח תפעולי של כ-1 מיליון ₪ ברבעון הנוכחי.

מכירות שופרסל אונליין - מגמת הצמיחה המשמעותית בתחום מכירות האונליין נמשכת. המכירות באונליין הגיעו לסך של כ-800 מיליון ש"ח ברבעון, המהווים כ-21.9% מסך המכירות הקמעונאיות, לעומת כ-17.5% ברבעון המקביל אשתקד.
נתח מכירות המותג הפרטי ברבעון הראשון עמד על כ-27.4% מסך מכירות קמעונאות המזון, לעומת כ-25.5% ברבעון המקביל אשתקד וחצה לראשונה את רף מיליארד ₪, המהווה גידול של כ-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il