TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלוברנדס מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2021


גלוברנדס
ההכנסות בניכוי מסי קניה עלו בכ-14% לכ-132 מיליון שקל' הרווח הנקי ברבעון גדל בכ-27% לכ- 18.8 מיליון שקל
בהתאם למדיניות הדיבידנד, דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך של 36 מיליון שקל לבעלי המניות

גלוברנדס מייבאת ומפיצה של המותגים המובילים של החברות הבינלאומיות מהגדולות בעולם בתחום מוצרי טבק ועישון - JTI (Japan Tobacco International) ו-BAT (British American Tobacco). בתחום הממתקים והחטיפים החברה מפיצה של מוצרי יוניליוור, דיפלומט, מארס ריגלי ומייבאת את מוצרי Saly Sol ועוד.
להלן עיקרי התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2021:
הכנסות החברה בניכוי מס קנייה הסתכמו בכ-132 מיליון שקל, גידול של כ-14% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אז הסתכמו ההכנסות בכ-116 מיליון שקל. במגזר מוצרי העישון הסתכמו ההכנסות נטו בכ-117 מיליון שקל, עלייה של כ-17% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע במידה רבה מהשפעת משבר הקורונה על היקפן של טיסות תושבי ישראל לחו"ל והיקף הרכישות של מוצרי עישון בדיוטי פרי. במגזר הממתקים והחטיפים הסתכמו ההכנסות בכ-15.7 מיליון שקל, בדומה להכנסות הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי הסתכם בכ-45.5 מיליון שקל (כ-34.4% מסך ההכנסות נטו), עלייה של כ-13% בהשוואה לרווח גולמי של כ-40.1 מיליון שקל (כ-34.5% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווח הגולמי נובע בעיקרו מגידול בהיקף מכירות מוצרי העישון.

הרווח התפעולי הסתכם ברבעון הראשון בכ-25.1 מיליון שקל, עלייה של כ-24% בהשוואה לרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד, שנאמד בכ-20.2 מיליון שקל.

הרווח הנקי של גלוברנדס ברבעון הראשון של 2021 הסתכם בכ-18.8 מיליון שקל, גידול של כ-27% לעומת הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2020, שהסתכם בכ-14.8 מיליון שקל.

דיבידנד - לגלוברנדס מדיניות חלוקת דיבידנד לפיה החברה תפעל החברה לחלק בכל שנה, דיבידנד לבעלי מניותיה בשיעור אשר לא יפחת מ-75% מהרווחים הראויים לחלוקה של החברה באותה שנה, כאשר החלוקה תתבצע פעמיים בכל שנת כספים, בהתבסס על הדוחות כספיים של הרבעון הראשון והשלישי של כל שנת כספים, והכל בכפוף להוראות חוק החברות. בהתאם למדיניות זו החליט דירקטוריון החברה על חלוקה של 36 מיליון שקל לבעלי המניות, וזאת בהמשך לחלוקות דיבידנדים בהיקף מצטבר של כ-85 מיליון שקל בשנת 2020. ממועד רישום החברה למסחר לפני 3 שנים, חילקה גלוברנדס לבעלי מניותיה דיבידנד בהיקף מצטבר של מעל לרבע מיליארד שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il