TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניטרוניקס, בשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021


יוניטרוניקס
גידול בהכנסות לצד גידול של כ- 60% ברווח התפעולי, בניכוי הכנסות חד פעמיות, שהסתכם לכ-5.9 מיליון שקל
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 9.4 מיליון שקל הגדיל את יתרת המזומנים נטו של החברה לכ-31.7 מיליון שקל

הושקה פלטפורמת SaaS ליצירת Dashboards עסקיים

החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ- 10 מיליון שקל

חברת יוניטרוניקס, מובילה עולמית בשוק מוצרי האוטומציה, הנמצאת בשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2021. התוצאות משקפות גידול בהכנסות ל-34.2 מיליון ש"ח וגידול חד ברווח התפעולי אשר הוכפל ברבעון הראשון לכ-7.2 מיליון ש"ח לאור השיפור בהכנסות, צעדי צמצום עלויות וקבלת אישור ממשלת ארה"ב לויתור על החזר של הלוואת PPP בגובה של 1.3 מש"ח. השיפור העקבי ברווחיות התפעולית מהווה המשך ישיר לגידול של 27% ברווח התפעולי של החברה בשנת 2020. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2021 גדל והסתכם בכ-9.4 מיליון ש"ח.

עמית הררי, מנכ"ל יוניטרוניקס:
"הרבעון הראשון של 2021 ממשיך את מגמת ההתאוששות העקבית בביקושים בשלושת הרבעונים האחרונים. אסטרטגית המיקוד שלנו במדינות נבחרות ביחד עם התאוששות בשווקים מניבה את התוצאות המצופות, תהליך שמתבטא בין השאר במכירות שיא הרבעון בשוק האמריקאי, שהינו השוק המרכזי של החברה. במקביל לגידול בהכנסות, יוניטרוניקס ביצעה מספר מהלכי התייעלות לאורך שנת 2020 הבאים לידי ביטוי בשיפור ניכר ברווח התפעולי."

"במהלך הרבעון השקנו פלטפורמה אינטגרטיבית חדשה לשירותי ענן, UniCloud, המיועדת לאפשר ללקוחות החברה לחבר את בקרי יוניטרוניקס לסביבה מבוססת תשתית מחשוב בענן, להעביר נתונים בצורה מאובטחת וליצור Dashboards עסקיים (BI). השימוש בפלטפורמה מבוסס על תשלום חודשי במודל SaaS, באופן שימשיך ויחזק את ההכנסות הקבועות של החברה משירות."

"האינטגרציה המלאה בין כלל המוצרים שלנו (בקרי החברה, מוצרי ה- MOTION ושירות הענן החדש) מייצרת בידול ויתרון תחרותי חשוב למוצרי החברה ומהווה מנוף להמשך הצמיחה במכירות".


ההכנסות של יוניטרוניקס ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו לסך של 34.2 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות בסך של כ-33.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל לאור המשך השיפור בביקושים

הרווחיות הגולמית ברבעון הראשון של 2021 עלתה ל-45.3% מסך הכנסות החברה, בהשוואה לרמת רווחיות גולמית של 43.7% מסך הכנסות החברה ברבעון המקביל. הגידול ברווחיות הגולמית נבע מפעולות לצמצום בעלויות בהן נקטה החברה.

הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2021 הוכפל והסתכם לסך של כ-7.2 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-3.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. הגידול ברווח התפעולי הינו תוצאה של שימור מהלכי ההתיעלות שננקטו בשנת 2020 וכן תוצאה של ויתור שניתן ע"י ממשלת ארה"ב על החזר של הלוואת PPP בגובה של 1.3 מש"ח.

הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2021 הסתכם לסך של כ-5.2 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-5.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל, לאחר שהושפע ברבעון המקביל מהכנסות מימון נטו בהיקף של כ-3 מיליון ש"ח.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2021 הסתכם ב-9.4 מיליון ₪.

הון עצמי של החברה ברבעון הראשון של 2021 גדל ל-77 מיליון ש"ח, כ-54.8% מסך המאזן, בהשוואה להון עצמי של 62.7 מיליון ש"ח, כ-42.2% מסך המאזן ברבעון המקביל.

יתרת מזומנים ושווי המזומנים, הפקדונות לזמן קצר והבטוחות הסחירות של החברה עמדה ביום 31 במרץ 2021 על כ-31.7 מיליון ש"ח, לעומת כ-21.0 מיליון ש"ח ביום 31 בדצמבר 2020.

אודות יוניטרוניקס
יוניטרוניקס (1989) (ר"ג) בע"מ היא חברה ישראלית ציבורית בעלת פעילות בינלאומית ענפה, שעוסקת בתכנון, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי אוטומציה תעשייתית ובעיקר בקרים מתוכנתים (PLC). בקרי החברה כוללים רכיב ממשק אדם-מכונה אינטגראלי (HMI) שנועד לאפשר למפעיל לשלוט בבקר ובמכונה שאותה הוא מפעיל. לפני כשנתיים, החברה הרחיבה את קו המוצרים שלה והחלה לשווק ולמכור גם בקרי הינע (VFD ומערכות סרוו) המיועדים להתממשק בצורה אינטגרטיבית ופשוטה לבקרי החברה. לאחרונה, אף השיקה החברה פלטפורמה אינטגרטיבית חדשה לשירותי ענן (SaaS).
יוניטרוניקס מייצאת את מוצריה ושירותיה באמצעות כ-180 מפיצים ברחבי העולם ובאמצעות חברות בנות בארצות הברית וגרמניה.
מניות יוניטרוניקס נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
יוניטרוניקס מעסיקה כ-130 עובדים בארץ ובחו"ל; מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il