TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פולירם, בשליטת קרן פימי ורם-און השקעות והחזקות, מדווחת על תוצאות שיא לרבעון הראשון של 2021


מנכ"ל פולירם יובל פלג. צילום: יחצ
צמיחה של 21% בהכנסות לשיא - 215 מיליון שקל, צמיחה מהירה ורווחית בכל מגזרי הפעילות
• זינוק של 55% ב-EBITDA לשיא של 40 מיליון שקל;
• זינוק של 55% ברווח הנקי ל-26 מיליון שקל;
• מדווחת על חלוקת דיבידנד בהיקף של 20 מיליון שקל; הדיבידנד המצטבר ב-3 השנים האחרונות מגיע לסך של 188 מיליון שקל

• ביקוש גבוה לפתרונות החברה בתחומי תעשיית הפלסטיק הצומחים ביותר;
• המשך גידול בכושר הייצור ושיעורי ניצולת גבוהים במפעלי החברה;
• המשך השקעה בחדשנות וב-3 קווי ייצור חדשים בישראל ובעולם;
• מימוש מוצלח של אסטרטגיית רכישות והמשך חדירה לתחום מיחזור הפלסטיק


חברת פולירם תעשיות פלסטיק, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי גלם מתקדמים ופתרונות חכמים לתעשיית הפלסטיק הנמצאת בשליטת קרן פימי והחברה הציבורית רם-און השקעות והחזקות (1999) בע"מ, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021 המשקפות המשך צמיחה מהירה ורווחית בכל מגזרי הפעילות של החברה ורבעון שיא נוסף במכירות, ב-EBITDA, בשיעורי הרווחיות וברווח הנקי. תוצאות השיא הן תוצאה של יישום מוצלח של אסטרטגיית הצמיחה המתבססת על המשך הגדלת כושר הייצור במענה לביקוש הגבוה לפתרונות החברה, שיעורי ניצולת גבוהים יותר במפעלי החברה ומינוף פיתוחים חדשניים לטובת הרחבת פעילותה הגלובאלית של פולירם, כניסה ללקוחות חדשים ומקסום מנועי הצמיחה.

הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו לשיא של 215.4 מיליון שקל, גידול של 20.7% בהשוואה להכנסות של 178.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול בהכנסות מקורו בצמיחה בכל שלושת מגזרי הפעילות של החברה:
גידול של 14.5% במגזר התרכובים ההנדסיים ל-120 מיליון שקל;
גידול של 33% במגזר הבונדירם ל-73.3 מיליון שקל;
גידול של 19.5% במגזר הפוליטרון ל-22 מיליון שקל

הגידול במכירות נובע מהרחבת קווי הייצור בהמשך להשקעה בהקמת 11 קווי ייצור חדשים במהלך 5 השנים האחרונות, וכן מאספקת סל מוצרים מגוון ופתרונות מלאים וייעודיים עבור שלוש תעשיות הפלסטיק הגדולות והצומחות ביותר: תעשיית הרכב, תעשיית המזון ותעשיית המים וההשקיה. פולירם משקיעה בימים אלה ב-3 קווי ייצור חדשים ומחזקת את יתרונה התחרותי בדגש על המשך פיתוח שני מנועי הצמיחה: בתחום הבונדירם והדבקים (TL) המשמש פתרון לאריזות חכמות ואשר צמח ברבעון הראשון של 2021 בקצב של 33% ומהווה כ-34% מסך פעילות החברה; וכן מהמשך חדירה לתחום מיחזור הפלסטיק באמצעות חברת הבת פולירם UK אותה רכשה החברה ב-2019.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2021 הסתכם לשיא של 50 מיליון שקל, גידול של 50% בהשוואה לרווח גולמי של 33.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווחיות הגולמית ברבעון הראשון של 2021 הגיע ל-23.2% מסך הכנסות החברה בהשוואה לשיעור רווחיות גולמית של 18.7% מסך הכנסות החברה ברבעון המקביל. הגידול ברווחית הגולמית נרשם בכל מגזרי הפעילות של החברה ונובע, בין היתר, מגידול של 20% בכמויות המכירה ברבעון הראשון של 2021 לכ-24.7 טון בהשוואה למכירה של כ-20.6 טון ברבעון המקביל וכן מגידול נמשך בכושר הניצולת במפעלי החברה.

ה-EBITDA ברבעון הראשון של 2021 הסתכם לשיא של 40.25 מיליון שקל, גידול של 54.8% בהשוואה ל-EBITDA של 26 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור רווחיות EBITDA הגיע הרבעון ל-18.7% מסך הכנסות החברה, בהשוואה לשיעור EBITDA של 14.6% מסך ההכנסות ברבעון המקביל. עיקר הגידול ברווחיות ה-EBITDA מקורו בפעילות היצוא הודות לתהליכי ההרחבה שמבצעת החברה במפעלי החברה בשווקי היעד המרכזיים, כמו גם ליתרונות לגודל ולהצלחת תהליכי התייעלות.

הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2021 הסתכם לשיא של 33.9 מיליון שקל, גידול של 66.5% בהשוואה לרווח תפעולי של 20.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול החד ברווח וברווחיות התפעולית נובע בעיקר מהגידול ברווח הגולמי והושג חרף הוצאות שנרשמו בגין הפיכת החברה לציבורית.

הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2021 הסתכם לשיא של 26 מיליון שקל, גידול של 54.8% בהשוואה לרווח נקי של 16.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי ברבעון הראשון מהווה 12% מסך הכנסות החברה, בהשוואה לשיעור רווח נקי של 9.4% ברבעון המקביל. הגידול ברווח הנקי נובע מהצמיחה המהירה והגידול החד ברווחיות החברה.

ההון העצמי הסתכם ב-419.5 מיליון שקל, ומהווה 51.4% מסך המאזן.

דיבידנד – החברה מדווחת על חלוקת דיבידנד בהיקף של 20 מיליון שקל בגין רווחי הרבעון. התשלום לבעלי המניות צפוי בחודש יוני. דיבידנד זה מצטרף לתשלום נוסף ששולם באפריל בסך 20 מיליון שקל. בכך משלימה החברה חלוקת דיבידנד בהיקף כולל של 188 מיליון שקל ב-3 השנים האחרונות ובהיקף כולל של 240 מיליון שקל ב-6 השנים האחרונות. לחברה מדיניות חלקות דיבידנד לפיה יחולק מדי שנה דיבידנד בסכום שלא יפחת מ-40% מהרווח השנתי הנקי.

יובל פלג, מנכ"ל פולירם, מסר: "פולירם נמצאת בתנופת עשייה וצמיחה כפי שבאה לידי ביטוי בתוצאות הרבעון הראשון של 2021, המהוות תוצאות שיא לחברה והמשך ישיר לגידול הרציף בהכנסות וברווחיות לאורך הרבעונים האחרונים. החברה מיישמת בהצלחה את אסטרטגיית הצמיחה המתבססת על היתרון הטכנולוגי והתחרותי של מוצרי החברה, מיצובה העסקי הגבוה של פולירם ומקסום יכולות הייצור ומערכי המכירות שלנו.

"פולירם משקיעה בחדשנות ובפיתוח פתרונות ייחודיים ובהתאמה אישית ללקוחות. כך לדוגמה, מוצרי הפוליטרון שלנו משמשים את תעשיית הרכב ומאפשרים החלפת רכיבי מתכת ברכיבי פלסטיק, בהתאם לדרישות יצרני הרכב להורדת משקל הרכיבים. מגמה זו צפויה להמשיך ולהתעצם בעיקר על רקע המעבר המואץ לרכבים חשמליים. זו הסיבה שאנו מקימים קו ייצור נוסף במפעל שלנו בארה"ב לייצור פתרונות חדשניים בתחומי הבונדירם והפוליטרון שיאפשרו המשך חדירה ליצרני רכב נוספים בשוק הרכב האמריקאי.

"מנוע צמיחה חשוב נוסף שלנו הוא במוצרי הדבקים המתוחכמים (TL) המאפשרים יצירת קישוריות ייחודית בין שכבות חומרים שאינם קומפטאביליים ואשר הביקוש אליהם גובר מצד יצרני המזון לטובת אריזות מזון חכמות שיוכלו להאריך את אורך חיי המדף של המוצרים. מחלקת המו"פ שלנו מצליחה לייצר מוצרים עם תכונות עמידות גבוהה בתחום המקשרים ומשפרי האימפקט ומחזקת בכך מאוד את הגמישות העסקית של החברה ואת יכולתה להרחיב את פריסתה הגלובאלית לכניסה לטריטוריות ולקוחות חדשים.

"בנוסף, אנו מרוצים מאוד מההתקדמות שמבצעת החברה בתחום מיחזור הפלסטיק באמצעות הרכישה החשובה שביצענו באנגליה, ובטוחים כי פתרון זה יהפוך בעתיד להכרח רגולטורי ויתרון תחרותי חשוב עבורנו. אנו נמשיך לבחון דרכים למימוש אסטרטגיית הרכישות והמיזוגים כאמצעי נוסף להאצת הצמיחה והגידול ברווחיות. אנו מחויבים להמשיך ולהוביל את תעשיית הפלסטיק העולמית".

אודות פולירם תעשיות פלסטיק:
פולירם תעשיות פלסטיק הוקמה ב-1986 והינה מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי גלם מתקדמים לתעשיית הפלסטיק. החברה פועלת בשלושה תחומי פעילות: פיתוח, ייצור ושיווק של תרכובים תרמופלסטיים הנדסיים; פיתוח, ייצור ושיווק מקשרים, משפרי אימפקט ודבקים (בונדירם); פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי פוליטרון שהינם מוצרים תרמופלסטיים הנדסיים הכוללים בתוכם סיבי זכוכית ארוכים.
לחברה פריסה גלובאלית באמצעות 5 מפעלים, 9 חברות בנות ולמעלה מ-40 מפיצים. החברה משווקת יותר מ-1,300 מוצרים למעל ל-800 לקוחות. פתרונות החברה מתאפיינים בחדשנות ובמורכבות ייצורית.
החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בדצמבר 2020. בעלת השליטה בחברה היא קרן פימי (39%) לצד רם-און השקעות והחזקות (26.4%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il