TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ירושלים מככבת במקום הראשון במספר בתי המלון בעיר בישראל


ירושלים
ירושלים היא היעד האהוב ביותר על התיירים מחו"ל
לרגל יום ירושלים משרד התיירות מפרסם את נתוני התיירות בעיר:
שרת התיירות, אורית פרקש הכהן: ״ירושלים, בירת ישראל, היא עיר בעלת היסטוריה, עומק, מגוון ויופי מרהיב, והיא גם היעד האהוב על תיירים מחו״ל - מה שמספק פרנסה לאלפים רבים מתושבי העיר. כולי תקווה שנצליח בעתיד הקרוב לראות שוב תיירים משוטטים בעיר העתיקה, בשוק מחנה יהודה, במדרחוב ובמתחם התחנה. התיירים שכל כך חסרים בנוף הירושלמי לא רק מבקרים בארץ הקודש, הם גם מחזקים את כלכלת ישראל כולה. בשנים עברו, ירושלים היוותה מוקד עבור מיליוני נוצרים מכל העולם. אין לי ספק שבשנים הקרובות היא תמשוך גם תיירים ערבים ומוסלמים, מהאמירויות, מרוקו, בחריין ומדינות נוספות".
לקראת יום ירושלים, שיחול מחר, 10 במאי, משרד התיירות מפרסם את נתוני התיירות של בירת ישראל (מסקר תיירות נכנסת שעורך המשרד מדי שנה בקרב התיירים).
נכון לשנת 2020 יש בירושלים 88 בתי מלון - נתון המכתיר את העיר כבעלת מספר בתי המלון הגבוה ביותר בישראל. אחריה, בהפרש של חמישה, ניצבת תל אביב, עם 83 בתי מלון. סה"כ בירושלים יש 10,992 חדרי מלון, בהם התארחו ב-2019, שנה לפני הקורונה, כ-3.6 מיליון תיירים.
ירושלים היא גם מעצמת תיירות ומוקד תעסוקה בתחום: 21.8% מכלל המועסקים בעיר עובדים בבתי המלון. מאחוריה, ובהפרש קטן מאוד ניצבת אילת עם 21.7% עובדים המועסקים בבתי מלון בעיר.
ירושלים מובילה בדרוג מוקדי התיירות בישראל.
בפילוח התיירים שביקרו בירושלים לפי מדינות מקור, עולה כי ירושלים אהובה במיוחד על הברזילאים: 94% מכלל המבקרים ממדינה זו הגיעו אליה. ניתן למצוא בצמרת גם את פולין, הודו, ספרד, סין קנדה וארה"ב. מטרת הביקור העיקרית של התיירים המגיעים לעיר היא צליינות וביקור במקומות קדושים לנצרות וליהדות. סיבות ביקור נוספות שציינו העונים לסקר: טיול ותיור וכן מחקר לימודי. (לפי סקר שנערך ב-2019)
ירושלים אהובה על כולם, אך בפילוח מגדרי נראה ש-82% מכלל הנשים המתיירות בישראל בוחרות לבקר בירושלים, זאת לעומת 75% מכלל הגברים המתיירים בארץ. מפילוח על פי גיל עולה כי שירושלים אהובה במיוחד על הצעירים ובני הגיל השלישי. 85% מן התיירים בגילאים 15-24 בוחרים לבקר בעיר, ו-84% מבני 65+. ומי הכי פחות? בני 35-44, עם 74% המבקרים בבירת ישראל.
במסגרת הסקר )חודשי ינואר-פברואר, 2020), נשאלו תיירים באופן חופשי מה החוויה החיובית ביותר שנתקלו במהלך הביקור בישראל. במקום הראשון מופיע הביקור בירושלים ובאתרים השונים בעיר, כאשר 12% מהמשיבים על הסקר בחרו בה. יתר התשובות שנענו בסקר מופיעות בתרשים הבא:





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il