TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

DigiMax מבצעת השקעה אסטרטגית בסך 5 מיליון דולר ב-Kirobo


דיגימקס
במטרה להפחית סיכונים הקשורים לעסקאות פיננסיות מבוזרות (DeFi). חלוץ הקריפטו, ברוק פירס, יצטרף לוועדה המייעצת של שתי החברות
Kirobo, חברה ישראלית הפועלת בעולם הבלוקצ'יין, פיתחה פתרונות לכמה מהבעיות הגדולות ביותר בתחום הקריפטו, והללו מיושמים באמצעות הענקת יכולות חדשות למשתמשים, בהן:
היכולת לבטל עסקה אם נשלחה לכתובת שגויה.
העסקאות יכולות להיות מוגנות באמצעות סיסמה טרם השליחה, על מנת לוודא כי רק הנמען המיועד יוכל לצפות בהן.
קירובו מספקת את כל היתרונות של מערכת פיננסית המנוהלת במודל מרכזי (Centralized), אך באופן מבוזר – הטכנולוגיה מאפשרת לגופים גדולים המשמשים כמתווכים, כדוגמת חברות כרטיסי אשראי ומערכות תשלום אלטרנטיביות, להציע למשתמשיהם רמת אבטחה שלא היתה זמינה עד כה.
יו"ר ה-Bitcoin Foundation, והמייסד-המשותף של ה-EOS Alliance, Blockchain Capital, Tether ו-Mastercoin (ההנפקה הראשונה של מטבע קריפטוגרפי), ברוק פירס (Brock Pierce), הצטרף לוועדה המייעצת של DigiMax ובמקביל גם לזו של Kirobo, ובמסגרת זו יספק הכוונה אסטרטגית סביב השקת מוצריה של קירובו ברחבי העולם.
טורונטו, אונטריו, 4 במאי 2021, (ACCESSWIRE) :
DigiCrypts Blockchain Solutions Inc. (DigiMax), המספקת פתרונות טכנולוגיים המבוססים על בינה מלאכותית ומטבעות קריפטוגרפיים, הודיעה היום כי ביצעה השקעה אסטרטגית בסך 5 מיליון דולר ב-Kirobo, מפתחת מובילה של פתרונות לתחום המטבעות הקריפטוגרפים. ההשקעה תסייע לקירובו להאיץ בשנת 2021 את השקת מוצרי ניהול העושר (Wealth Management) ואבטחת עסקאות קריפטו שהיא מפתחת, שיכללו גם את מערכת הבינה המלאכותית של DigiMax.
קירובו, שמשרדיה מצויים בתל אביב, היא חברת בלוקצ'יין המספקת כלים באיכות מעולה למשתמשים פרטיים ולחברות העוסקות בקריפטו, ובאמצעות כלים אלו מקבלים המשתמשים שליטה טובה יותר על הונם. קירובו מציעה ממשק פשוט וידידותי למשתמש, המאפשר לנהל את נכסי הקריפטו של המשתמש באופן הקל והמאובטח המוכר מתחום הבנקאות המקוונת – ועובדה זו לבדה עשויה לגרום למהפכה בעולם הפיננסים המבוזר (DeFi).
דיגימקס וקירובו הודיעו בנוסף כי חלוץ הקריפטו, ברוק פירס, הצטרף לוועדות המייעצות של שתי החברות, והוא יספק להן הכוונה אסטרטגית סביב ההשקה הגלובלית של מוצרי קירובו. פירס, שמאחוריו קריירה מטאורית, הוכיח את עצמו כאחד ממובילי הדעה החשובים ביותר בתחום הקריפטו, לאחר שייסד במשותף את ה-EOS Alliance, Block.one, Blockchain Capital, Tether ו-Mastercoin. פירס משמש כיום כיו"ר ה-Bitcoin Foundation.
ברוק פירס מסר כי "אני נרגש להצטרף לוועדות המייעצות של דיגימקס ושל קירובו, ואני מקדם בברכה את ההזדמנות לסייע לקירובו להציג לשוק את הטכנולוגיה היחודית והמשבשת שלה".
ההשקעה האסטרטגית בסך 5 מיליון דולר שמבצעת דיגימקס כוללת גם הסכם במסגרתו יבחן שילוב טכנולוגיית הבינה המלאכותית של דיגימקס בפתרונות של קירובו. החברות יפעלו יחדיו גם בהיבטי השיווק, וישמשו כערוץ הפצה ( reseller) הדדי של המוצרים לשווקי הקריפטו.
המוצר הראשון של קירובו – טכנולוגיה פורצת דרך להעברת מטבעות קריפטוגרפים, המאפשרת למשתמשים "לבטל" או להפוך עסקת קריפטו שבוצעה בשגגה – מנטרלת את הסיכונים הנגזרים משלל טעויות האנוש הכרוכות בביצוע עסקת קריפטו. הפסד כספי עלול להתרחש כאשר עסקה נשלחת לכתובת הלא נכונה, או כאשר היא נשלחת לכתובת שאינה תומכת בקבלת עסקה מסוג זה (לדוגמא, נסיון לשלוח את העסקה ישירות לכתובת המייצגת "הסכם חכם" Smart Contract). זו בדיוק הבעיה שתחום הפיננסים המבוזר מנסה לטפל בה – וקירובו מביאה את הפתרון הדרוש.
קירובו פיתחה גם מגוון של פתרונות לפי הזמנה, המותאמים למחזיקי נכסי קריפטו ולסוחרים, ופתרונות אלו יושקו במהלך הרבעון השני והרבעון השלישי השנה. החברה מצויה כיום בשיחות עם מספר בורסות קריפטו באשר להטמעת הפתרונות שלה מאוחר יותר השנה. מספר רכיבים בפתרונות שתציג החברה בקרוב סייעו לה לזכות בשני מענקים יוקרתיים מהרשות הישראלית לחדשנות.
שכבת הלוגיקה של החברה פועלת באמצעות אספקת קוד עסקה יחודי שאותו חייב הנמען להזין על מנת לקבל את סכומי הכסף מהשולח. כל עוד הנמען לא הזין קוד זה, השולח יכול לאחזר את הכספים בכל מועד שירצה. קירובו מסייעת כיום למתווכים גדולים בעולם הקריפטו, לבורסות קריפטו ולחברות תשלום, להציע למשתמשיהן דרגה של אבטחת עסקאות שטרם נראתה קודם לכן.
אסף נעים, מנכ"ל קירובו, הגיב על ההכרזה באומרו "ההכרזה שבוצעה היום מייצגת הבעת אמון משמעותית בהיצע השירותים של קירובו, מצידה של ספקית פתרונות טכנולוגיים מוכרת ומכובדת. ההשקעה מצידה של דיגימקס תסייע לנו להאיץ את השקתם של פתרונות מובילי-תעשיה, שתוכננו על מנת לסייע לגורמים המשתתפים בעולם הקריפטו – כיום או בעתיד, לנווט בעולם העסקאות עם תחושת בטחון ושקיפות טובים יותר. באמצעות נטרול החשש מעסקאות קריפטו, כמי שמאפשרת ביצוע עסקאות קריפטו ללא סיכון, קירובו תורמת להגדלת היקף האימוץ של התחום. בחודשים הקרובים אנו מתכוונים לבחון את השילוב בין טכנולוגיית הבינה המלאכותית של דיגימקס לתוך פתרונותינו, ונכריז על השקת מספר מוצרים מרגשים מאוד, שיקדמו את עולמות ה-NFT וה-DeFi".
כריס קרל, מנכ"ל דיגימקס, מסר: "אנו גאים להכריז על השקעתנו האסטרטגית בקירובו – חברה הצפויה לשנות באופן מהותי את מפת תחום הפיננסים המבוזר בזכות ערכת הפתרונות מוכווני-האבטחה שלה. דיגימקס שותפה לחלוטין למשימה של קירובו, להרחיב את הנגישות של הקריפטו, באמצעות כלים טכנולוגיים חדשניים הבנויים על עקרונות של אמון, שקיפות ואבטחה. על מנת לאפשר אימוץ של קריפטו כך שיהפוך למיינסטרים, חייבים לטפל בסיכונים הנגזרים מטעויות אנוש וטעויות המתבצעות באמצעות מכונות, אשר גורמות להפסדים עצומים באם הן מתרחשות. אנו מתרגשים גם לקדם בברכה את מר ברוק פירס לוועדה המייעצת שלנו. לטכנולוגיה של קירובו יש את הפוטנציאל לשנות את הדרך שבה העולם מבצע מסחר, ומר פירס יסייע לנו באופן מהותי להציג באופן אסטרטגי את הטכנולוגיה שתאפשר ביצעו עסקאות מאובטחות בידי משתמשים פרטיים, ולספק פתרונות עצומים בהיקפם לחברות כרטיסי אשראי וספקי עסקאות מזומן דומים, המבקשים לאפשר מסחר מבוסס-קריפטו במערכות שלהן".
למידע נוסף אודות היכולת של קירובו לאחזר ולבטל עסקאות, אנא בקרו ב - Kirobo.io

מועצת המנהלים של דיגימקס אישרה בנוסף את ישומה של תוכנית מוגבלת להנפקת מניות. תוכנית זו מגדירה את המספר המקסימלי של מניות מוגבלות שניתן להנפיק לעד 10% מהמניות הרגילות המוצעות ביום ההנפקה.
תנאי השקעתה של דיגימקס בקירובו קובעים כי דיגימקס תשלם 5 מ' דולר תמורת 15% ממניותיה של קירובו (בדילול מלא), וכי דיגימקס תקבל אופציה, שתהיה בתוקף במשך 8 שבועות לאחר הסגירה הראשונית, לרכוש 15% נוספים תמורת מניות של דיגימקס בשווי של 5 מ' דולר, לפי ערכן הנמוך בחישוב VWAP של 10 ימים בעת שאופציה זו תמומש, או תמורת 35 סנט למניה. תמורת כל מניה שתועבר במסגרת מימוש האופציה, דיגימקס תקבל אופציה הניתנת למימוש במשך שנתיים, לרכוש מקירובו חצי מניה נוספת, במחיר המשקף (בדילול מלא) שווה חברה של 50 מ' דולר. בהקשר לנאמר לעיל, דיגימקס מעניקה ליועצים 2.4 מיליון מניות מוגבלות ששווין 25 סנט למניה, ואופציות ל-2.5 מיליון מניות נוספות עם מחיר מימוש של 24 סנט ותקופת מימוש בת שנתיים. כל אלו יועברו לשמירה (escrow) ויבשילו במהלך 12 חודשים.

אודות Kirobo
קירובו Kirobo הגדירה משימה אחת: לספק למשתמשי קריפטו פרטיים וחברות בתחום כלים באיכות מעולה, שיאפשרו להם להשיג שליטה טובה יותר על נכסיהם. מטרתה הסופית של החברה היא להפוך את הבלוקצ'יין לפשוט ומאובטח כבנקאות מקוונת. עם תמיכה מרשות החדשנות הישראלית, קירובו כבר פיתחה שכבות לוגיות על גבי רשתות ביטקוין ואת'ריום, והיא פורסת שירותים מתקדמים ופתרונות על גבי שכבות אלו. השכבה הלוגית של החברה מספקת קוד יחודי לכל עסקה, שאותו נדרש הנמען להזין על מנת לקבל את הכסף מהשולח. כל עוד הנמען אינו מזין את הקוד הנכון, השולח יכול לאחזר את הכספים ולבטל את העסקה.

אודות ברוק פירס
ברוק פירס Brock Pierce הינו יזם ומשקיע הון סיכון, בעל נסיון מוכח ביסוד חברות פורצות דרך, השקעה בהן ויעוץ להן. ברוקס נחשב כחלוץ שוק המטבעות הדיגיטליים, וגייס יותר מ-5 מיליארד דולר לחברות שייסד. פירס הוא יו"ר The Bitcoin Foundation ומייסד משותף של EOS, Blockchain Capital, Tether ו-Mastercoin (הנפקת המטבע הדיגיטלי הראשונה בהיסטוריה). ב-2017 היה פירס שותף בהקמת Block.one, שפיתחה את תוכנת EOS.IO, ומכר יותר מ-4 מיליארד דולר בטוקנים דיגיטליים באמצעות הפלטפורמה, ובכך הפך אותה להנפקת המטבע הדיגיטלי הגדולה בהיסטוריה. ב-2013 הוא יסד במשותף את Blockchain Capital, שהיתה קרן ההון סיכון היחידה שמיקדה את השקעותיה בחברות הפועלות בתחום הבלוקצ'יין. פירס הוביל את החברה גם בתקופה בה ביצעה את ההנפקה הראשונה של מטבע דיגיטלי שייצג קרן השקעה. Blockchain Capital השתתפה במימון של יותר מ-70 פרוייקטים.

אודות DigiMax
DigiMax Global Solutions היא חברת טכנולוגיה שהצהירה על מחויבותה לממש את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגיות פורצות דרך באמצעות הענקת שירותי מימון, תחזיות ושירותי קריפטו מתקדמים בתעשיות מגוונות. דיגימקס הינה שותף רשמי של IBM Watson, ולצוות הטכנולוגי של החברה נסיון עשיר בלמידת מכונה, עיבוד שפה טבעית, בינה מלאכותית, ביג דאטה וטכנולוגיות מטבעות קריפטו.
פתרון ה-Projected Personality Interpreter (PPI) של החברה, המצוי כיום בשימוש ארגונים מתחומים שונים, בהם 16 רשויות אכיפת חוק, שתהליכי הגיוס שלהן שופרו משמעותית בזכות השימוש בטכנולוגיה, והציגו הפחתה בתחלופת עובדים ושיפור בתרבות הארגונית.
פלטפורמת ה-SaaS של החברה, CryptoDivine, מאפשרת למשקיעים במטבעות דיגיטליים לפשט את תהליך קבלת ההחלטות שלהם, להפחית את הסיכון, לנצל את התנודתיות בשוק ולשפר את ביצועי ההשקעות שלהם. מנוע הבינה המלאכותית הקנייני שפיתחה החברה מנתח מיליוני פיסות מידע בשעה, על מנת לזהות תצורות ולייצר תחזיות תמחור.
למידע נוסף, בקרו באתר שלנו www.digimax-global.com.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il