TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל מרחיבה את דריסת הרגל באירופה עם חברת ייעוץ שנמצאת במונקו


אנדרסן גלובל
הסכם לשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ שנמצאת במונקו EBC Trust המתמחה בשירותים לחברות ולקוחות פרטיים




סן פרנסיסקו, 4 במאי 2021, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל מחזקת את הנוכחות שלה במערב אירופה דרך הסכם לשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ שנמצאת במונקו EBC Trust, ומשלימה את פרקטיקת השירותים ללקוחות פרטיים של הארגון הגלובלי והיכולת לענות על הצרכים חוצי הגבולות של הלקוחות באמצעות החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה שלה.

בראש EBC Trust שהוקמה ב-1975 עומד השותף מנהל המשרד ריצ'רד מקלילן והיא מתמחה בשירותים לחברות ולקוחות פרטיים. תחומי המיקוד שלה כוללים ניהול פעיל של נכסי בסיס של הלקוחות וגם שירותי ראיית חשבון ודיווח. לצוות של שבעה אנשי מקצוע יש ניסיון תפעולי, פיננסי וציות לרגולציה, והם מורשים לספק שירותי נאמנות במונקו וגם הצהרות בעלות להנאה לגבי נדלן במונקו. בנוסף, הם עוזרים ללקוחות בהקמת משרדים משפחתיים, ציות מס, תכנון פרישה והעברת תפקידים והעברת התושבות למונקו.

"העדיפות הראשונה שלנו הייתה ותמשיך להיות שירות לקוחות מצוין", אמר ריצ'רד. "המסירות שלנו לאחריות המחויבות לשקיפות מאפשרת לנו לספק ייעוץ בלתי תלוי ושירותים לפי הזמנה שהם לטובת הלקוחות שלנו. שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מחזק עוד את היצע השירותים שלנו ואת היכולת לספק ללקוחות פתרונות יעילים ואת המשאבים של ארגון גלובלי. אנחנו מצפים לעבוד עם החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל באירופה וגם בעולם וליצור קשרי עבודה סינרגטיים".

"מונקו היא שוק משמעותי, ושיתוף הפעולה שלנו עם EBC Trust ממצב אותנו לספק פתרונות מקיפים אפילו יותר ללקוחות ומוסיף כיסוי לארגון שלנו במערב אירופה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "לריצ'רד והצוות שלו יש ניסיון וידע מעמיקים באופן יוצא דופן, שהפכו אותם לתוספת האידיאלית לפלטפורמה שלנו באזור. המוניטין המצוין שלהם, התרבות של החברה והדמיון בהלך המחשבה יאפשרו להם לעבוד באופן סינרגטי עם החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה האחרות שלנו בכל העולם".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-265 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il