TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון ברני צים מרכזי קניות: גופים מוסדיים מובילים רכשו כ-10.5% ממניות החברה תמורת כ-77 מיליון שקל


רני צים - קרדיט צילום אורן קאן
בעקבות הרכישה הפכו מור בית השקעות וילין לפידות לבעלי עניין בחברה
חברת רני צים מרכזי קניות מעדכנת היום, כי שלושה גופי השקעות מובילים בשוק ההון רכשו אחזקות משמעותיות בחברה. שלושת הגופים רכשו כ-10.5% ממניותיה של החברה תמורת כ-77 מיליון שקל. בעקבות העסקה, הפכו הגופים מור בית השקעות וילין לפידות לבעלי עניין בחברה עם אחזקה של כ-7.09% וכ-5.47% בהתאמה. בנוסף, רכשה לצידם מניות גם קרן הגידור ספרה. מרבית המניות נרכשו מבעל שליטה ויו"ר החברה רני צים, ויתרתן מיואב קפלן, משנה למנכ"ל החברה. את העסקה הוביל בנק ההשקעות ווליו בייס.
רני צים, יו"ר החברה, מסר: "בתקופה האחרונה היינו עדים לביקושים למניות החברה מצד מספר גופי השקעה. בעקבות המהלך הנוכחי, שחקנים מובילים בשוק ההון הפכו לבעלי מניות משמעותיים בחברה, ואנו שמחים על כך שבהם מאמינים בחזוננו העסקי, ושיהיו שותפים בפירותיהן של תוכניותיה העסקיות והאסטרטגיות של החברה".
יצוין, כי לאורך החודשים האחרונים עדכנה החברה על מימושי אופציות סחירות למניות החברה, בסכום כולל של כ-23 מיליון שקל, מתוכן כ-12 מיליון שקל מצד מר רני צים, בעל השליטה בחברה.
מדובר באופציות שהונפקו למשקיעים במסגרת גיוס ההון הראשוני (IPO) של החברה בבורסה תל אביב בחודש מרץ 2018 בו החברה גייסה כ-60 מיליון שקל. מחיר המימוש של האופציות בעת ההנפקה עמד על 4 שקלים לפני התאמת דיבידנד בשיעור של כ 32 אג' (מול מחיר של 2.35 שקל לפיו בוצעה ההנפקה).
בסוף חודש מרץ, דיווחה רני צים מרכזי קניות את תוצאותיה הכספיות לשנת 2020, מהן עולה כי הכנסות החברה בשנת 2020 עלו בכ-7.8% לכ-44.5 מיליון שקל והרווח הנקי עלה בכ-12% לכ-36.8 מיליון שקל.
חברת רני צים נמצאת כיום בתנופת פעילות גדולה. במגזר הלא יהודי, החברה נמצאת לקראת השלמת ההקמה של חלק א' בפרויקט המסחר בעיר טירה בהיקף של כ-5,000 מ"ר, כאשר בנוסף לכך בספטמבר האחרון החברה חתמה על הסכם שיהוו את חלק ב' במטרה להרחיב את היקף הפרויקט ל-10,000 מ"ר. מלבד זאת, עד רבעון רביעי של שנת2023 החברה צפויה לסיים את הקמת הפרויקטים בטמרה, טייבה, רהט ואום פאחם (שלב ב') כך שהיקף שטחי המרכזיים המסחריים של החברה במגזר הלא יהודי יגדלו לכ-57 אלף מ"ר, לעומת כ-15.5 אלף מ"ר מניבים היום במגזר.
במגזר היהודי, החברה ממשיכה לקדם את פרויקט כפ"ס (שלב א' ייפתח בהמשך השנה), לפעול להשבחת המרכז שרכשה בנוף הגליל ולקדם את המרכז המסחרי בהקמה בגני תקווה שצפוי להיפתח השנה, וכמו כן ממשיכה בהשבחת המרכזים הקיימים של החברה בפריפריה.
קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו, וכן בתחומי האנרגיה והאשראי החוץ בנקאי.
חברת 'רני צים מרכזי קניות' פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנת שינוי תרבות הצריכה והצורך בחוויית קנייה. הקבוצה מונה 7 מרכזים מסחריים פעילים, בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, נוף הגליל, אום אל פחם וירכא. כמו-כן, החברה מקדמת את פרויקט כפר סבא וכן פרויקטים מסחריים במגזר הלא יהודי, בו מקימה ומתכננת החברה 6 פרויקטים נוספים בטירה, טמרה, טייבה, אום אל-פאחם ורהט. רני צים, המכהן כיו"ר החברה, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il