TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הביטוח הדיגיטלית weSure הטמיעה את פתרון vSAN


אמיל וינשל יור ווישור - צלם ערן ירדני
של VMware לווירטואליזציה של מערך האחסון. הפתרון הוטמע על ידי סינופיה והוא מחליף מערכת של Nutanix
חברת הביטוח הדיגיטלית weSure, המנהלת למעלה מ-200 אלף פוליסות ביטוח, השלימה הטמעה של פתרון vSAN של חברת VMware, פתרון אחסון ארגוני מוגדר תוכנה. על ידי החלפה של פתרון אחסון של נוטניקס, weSure מצפה לחיסכון בעלות ובזמן של ניהול מערך ה-IT. הפרויקט הושלם תוך פחות משלושה חודשים על ידי חברת סינופיה, אינטגרטור מוסמך של חברת VMware.

חברת WeSure מתפעלת סביבת מחשוב היברידית, שמבוססת על שירותי הענן של מיקרוסופט Azure, המקושרים לפלטפורמת הווירטואליזציהvSphere של VMware באתר הלקוח. על ידי הטמעת vSAN כבסיס למערכת אחסון חדשה, WeSure יכולה לנהל את המחשוב והאחסון שלה על פלטפורמה אחת יחידה.

הפתרון מאפשר ניהול מרכזי, תמיכה מרחוק ואוטומציה של יישומים קריטיים תוך שמירה על נהלי אבטחת מידע, שקיפות ובטיחות. בזכות vSAN, השיגה weSure חיסכון בעלויות התפעול וצמצמה את שעות העבודה של הצוותים הטכניים והניהוליים. הפתרון החדש מספק ל- weSure ביצועים מתקדמים ויכולות התאוששות מאסון, על ידי שימוש ב-vSAN All-Flash עם ביצועים גבוהים והגנה מובנית על המידע.

רוביק קלוט, CIO בחברת WeSure: "כחברה דיגיטלית, המרוכזת בפעילות בענן, חיפשנו פתרון שיאפשר לנו לנהל בקלות את המחשוב בדטה סנטר המקומי. VMware סיפקה לנו פתרון מוכר ומוכח, מוכן להטמעה ופשוט לתפעול שמאפשר לנו התרחבות ואינטגרציה עם שלל פתרונות משלימים. פתרונות VMware מותאמים לעולם הדיגיטלי החדש, פשוטים ונוחים, מאוד אינטואיטיביים ועשירים ביכולות ומאפשרים ניהול תשתית וירטואלית עם מינימום משאבים ומקסימום יעילות".

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל: "השילוב של vSphere עם vSAN מספק פתרון ווירטואליזציה מקצה לקצה, שמייעל את מערכת האחסון ומספק ביצועים ברמה גבוהה, יחד עם יכולות ניהול ופיקוח וגמישות רבה לכל דרישות הארגון. בנוסף, הוא מאפשר ל-WeSure אימוץ קל ומהיר של טכנולוגיות העתיד מבית VMware לרבות: NSX, Kubernetes VDI ועוד".

קלוט הוסיף כי "סינופיה השלימה את הפרויקט באופן מהיר ומדויק, עם שקיפות מלאה למשתמשים וללא פגיעה בפעילותם היומיומית. המעבר היה פשוט וקל".

איציק שמאי הכהן, מנכ"ל סינופיה טכנולוגיות: "כדי ליצור פרויקט שיענה על הצרכים העסקיים, בחרנו קודם כל ללמוד את הסטטוס הקיים ברמת תשתיות המחשוב אל מול הדרישות העסקיות המידיות והעתידיות. לאחר מכן, יחד עם הלקוח, החלטנו לבחור ב- vSAN עבור תשתית ענן היברידית, שתאפשר גמישות מקסימלית עבור הפתרון החדש המשולב במשאבים הקיימים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il