TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת MyHomeDoc המפתחת פתרון רפואה מרחוק באמצעות הסמארטפון, קיבלה אישור FDA


אסף ברנע, צילום: שחר תמיר
ההתקן שמפתחת החברה של פלטפורמת ההשקעות סנארה ונצ'רס, מבית טבע ופיליפס, יודע לבצע 9 בדיקות חיוניות הנחשבות לנפוצות ביותר. החברה קיבלה אישור מה-FDA האמריקאי מיד לאחר קבלת אישור CE לשיווק בשוק האירופי
חברת MyHomeDoc, בוגרת פלטפורמת ההשקעות סנארה ונצ'רס של טבע ופיליפס, מודיעה על קבלת אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי, הנחשב לגוף המחמיר בעולם באישורים לתרופות ומכשור רפואי. אישור זה יקנה לחברה את האפשרות להתרחב גם לשווקים נוספים בעולם, זאת מיד לאחר שקיבלה גם אישור CE, המאפשר לה לשווק ולמכור את התקן הבדיקות מרחוק.. החברה גם זכתה לאחרונה לאישור משרד הבריאות הישראלי ואישור ISO למוצר רפואי. ההתקן של MyHomeDoc מתבסס על 4 חיישנים המוטמעים במוצר החברה ועל התממשקות עם הסמארטפון. ההתקן מספק מדדים רפואיים של 9 הבדיקות הראשוניות הנפוצות ביותר.

ההתקן מיועד למתן שירותי רפואה מרחוק ובעל אפשרות לאמצעי אבחון ומעקב של חולים בכל עת ומכל מקום, ללא הגעה פיזית למרפאה. דבר היכול להוריד את הלחץ הרב על הקליניקות בקהילה ועל בתי-החולים. באמצעות האפליקציה ומכשיר האבחון המצורף אליה ניתן בתוך דקות, לקבל שירות רפואי (אבחון, הפניה או קבלת מרשם) ע"י רופא מוסמך המקבל נתונים קליניים בזמן אמת. המערכת, באמצעות 4 החיישנים שלה וההתממשקות ליכולות הסמארטפון, מספקת 9 בדיקות: סטטוסקופ (מאפשר בדיקת קולות ריאות, לב ומעי),  אוטוסקופ (מאפשר בדיקת אוזניים), פולס-אוקסימטר (מאפשר בדיקת דופק וסטורציה) ותרמומטר (הבודק טמפרטורת גוף) וכן בדיקת גרון ועור באמצעות מצלמת הסמארטפון.

התוצאות הנאספות באמצעות הסנסורים הופכות למידע המאפשר דיאגנוזה רפואית וקביעת טיפול בהתאם.

MyHomeDoc מאפשרת לחולים, בכל קבוצות הגילאים, מגיל שנתיים ואילך, לרבות מבוגרים הסובלים ממחלות כרוניות או חולי קורונה במצב קל ובבידוד ביתי וילדים, לקבל שירות רפואי, מדידת סימנים חיוניים שהינם קריטיים לאבחון וניטור מחלות כרוניות או מקרי רפואה ראשונית אחרים ובוודאי גם בהקשר של מחלת הקורונה. המדדים הרפואיים כוללים בין היתר קולות ריאות, טמפרטורה, דופק וריווי החמצן והעברתם לרופאים המטפלים מרחוק ללא צורך במפגש פיזי. המוצר הוא מאוד ידידותי לשימוש ומאפשר למשתמשים בו, בדגש על אנשים המוגדרים בקבוצות סיכון, להיות במעקב ובקשר מגובה בנתונים עם צוות רפואי ולעמוד אחר פריצת ו/או התפתחות מחלה. כך תורמת MyHomeDoc לשיפור השירות הרפואי בקהילה וגם להפחתת עלויות מערכת הבריאות ע"י הפחתת הלחץ בקליניקות ובקהילה ולפינוי מקום בבתי החולים.

אלון נתנזון, מנכ"ל MyHomeDoc: "קבלת אישור FDA הינו צעד משמעותי ביותר בחייה של כל חברת סטארטאפ בתחום הרפואה. האישור יסייע לנו לרתום את הטכנולוגיה שנועדה לקדם את הרפואה מרחוק ולסייע למטופלים ולצוותים הרפואיים כאחד. משבר הקורונה, הבהיר את הצורך הרב שקיים בפתרונות רפואה מרחוק, המאפשרים ביצוע בדיקות קליניות ואבחון באופן קל ופשוט בבית ובנקודות הטיפול בקהילה. מדובר באבן דרך משמעותית עבורנו ואנו מאמינים ששילוב טכנולוגיות מתקדמות ברפואה הוא מה שיסלול את האפשרות להטיב עם המטופלים וגם עם הרופאים המטפלים"

אסף ברנע, מנכ"ל סנארה ונצ'רס ויו"ר החברה: .בשנה האחרונה פעלנו כצוות סנארה בשיתוף פעולה הדוק עם החברה לפיתוח ההזדמנויות וגיבושן לשיתופי פעולה בלמעלה מ20 מדינות שכעת עם קבלת אשור הFDA יתורגמו להסכמים מסחריים. MyHomeDoc נולדה לפני 4 שנים מרעיון של זוג יזמים (ניר ושירי רז) שזיהו צורך גדול בשוק ובעיקר רעיון של מינוף הטלפון החכם, שממילא מצוי בידיו של כול מטופל מהודו ועד ברזיל, והפיכתו באמצעות ההתקן למכשיר אבחון וניטור רפואי בעלות זולה משמעותית מהרבה מתחרים בשוק. כעת לאחר סיום תקופת החממה ומשהתגבש צוות ניהולי בחברה ומוצר בעל כול האשורים הרגולטורים הנדרשים, אנו יוצאים לסיבוב גיוס משמעותי והכנסת שותפים שיתנו ערך אסטרטגי לחברה בשווקים הגאוגרפים השונים, שם יש ביקוש עצום למוצריה.

סנארה ונצ'רס הוקמה לפני כ-6 שנים כפלטפורמה וקרן השקעות בתחום טכנולוגיות הבריאות, ומוחזקת במשותף על-ידי החברות הרב לאומיות טבע ופיליפס, בתמיכת רשות החדשנות. החממה מהווה כר פורה להתפתחותן של חברות טכנולוגיה מבטיחות בתחום הבריאות משלב הPre-Seed ועד להבשלתן ויציאתן לשוק העולמי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il