TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת קורטק מחזקת את תיק הקניין הרוחני שלה


קורטק coretec
הגישה בקשה לפטנט זמני שמזהה ומגדיר יכולות חדשות של הסיליקון הנגזר מ-CHS של קורטק בתוך טכנולוגיה של סוללות עם אנודת סיליקון מהדור הבא
אן ארבור, מישיגן, 31 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE) :

The Coretec Group, Inc. OTCQB: CRTG ("החברה") שמחה להודיע שהיא הגישה בקשה לפטנט זמני שמזהה ומגדיר יכולות חדשות של הסיליקון הנגזר מ-CHS של קורטק בתוך טכנולוגיה של סוללות עם אנודת סיליקון מהדור הבא.

"הפטנט הזמני הזה כולל ארבעה שימושים נפרדים של אנודות סיליקון בהם ה-CHS של קורטק מתאים באופן ייחודי", אמר מייקל קרפט, מנכ"ל קורטק. "זאת בקשת הפטנט השלישית שקורטק מגישה בשנתיים האחרונות והיא מרחיבה עוד את תיק הקניין הרוחני שלנו כשאנו ממשיכים לעבוד עם השותפים והלקוחות שלנו".

"היה מעט מחקר יחסית בשינויים של המשטחים של אנודות סיליקון. בבקשה לפטנט שלנו, זיהינו כמה אופנים לשנות מהותית את המצב הזה, אחד מהם הוא שיטה כללית לשפר את יציבות המחזור ואובדן הקיבול בכל הסוגים של אנודות סיליקון", אמר קרפט.

עד היום, לסוללות ליתיום- יון שמיוצרות עם אנודות גרפיט היו יכולות מוגבלות מבחינת קיבולת טעינה, זמני טעינה וחיי מחזור. ההוספה של סיליקון באנודות נחקרה על ידי התעשייה כדי לטפל במאפייני הביצועים, אבל זה נעשה עם הצלחה מוגבלת בגלל בעיות של התרחבות שגורמת לנזק בתאי הסוללה, שכבות SEI לא יציבות וקושי להכניס אנודות סיליקון לתהליכי הייצור הקיימים.

הפטנט מטפל בכל אלה עם תביעות ספציפיות לגבי אנודות סיליקון ניטריד, אנודות סיליקון מאולחות ואנודות מרוכבות סיליקון פחמן.

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc. מפתחת תיק של מוצרים מבוססי סיליקון בוורטיקלים שמתמקדים באנרגיה, כולל רכב חשמלי וסוללות לצרכנים, תאורת מצב מוצק (לדים) ומוליכים למחצה, וגם תצוגות תת מימדיות של כמויות ואלקטרוניקה ניתנת להדפסה. קורטק משרתת את שוקי הטכנולוגיה הגלובליים באנרגיה, אלקטרוניקה, מוליכים למחצה, שמש, בריאות, סביבה ואבטחה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com. תעקבו אחרי קבוצת קורטק: Twitter, LinkedIn.

מידע צופה פני עתיד:

האמירות בהודעה לעיתונות זאת שמתייחסות לציפיות של קבוצת קורטק בנוגע להשפעה העתידית על התוצאות של החברה מפעילות הן מידע צופה פני עתיד, ועשויים להיות מעורבים בהן סיכונים ואי ודאויות, שחלק מהם מעבר לשליטתנו. סיכונים ואי ודאויות אלה מתוארים בפירוט רב יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך. היות שהמידע בהודעה לעיתונות זאת עשוי להכיל אמירות שמעורבים בהן סיכונים ואי ודאויות והוא כפוף לשינויים בכל עת, התוצאות בפועל של החברה עשויות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות הצפויות. אנחנו לא מתחייבים לגלות כל תיקונים לאחר מכן למידע צופה פני עתיד. ההודעה הזאת לא מהווה הצעה למכור או שכנוע להצעות לקנות ניירות ערך כלשהם של גוף כלשהו.

אנשי קשר

אנשי קשר תאגידיים:
The Coretec Group, Inc.
Lindsay McCarthy
lmccarthy@thecoretecgroup.com
+1 (866) 916-0833

אנשי קשר למדיה:
The Coretec Group, Inc.
Allison Gabrys
agabrys@thecoretecgroup.com
+1 (866) 916-0833

מקור: The Coretec Group, Inc.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il