TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפקון החזקות מעמיקה את פעילותה בתחומי האנרגיות המתחדשות


ישראל רייף (קרדיט צילום- עזרא לוי)
רוכשת את הפרויקטים הסולאריים POZAWORO בהספק כולל של כ- 40 מגוואט בפולין
סך הרכישה וההקמה של הפרוייקטים מסתכמים בכ- 23-28 מיליון אירו
ההון העצמי הצפוי יסתכם בכ-6-8 מיליון אירו וזאת בהתאם למימון המקובל בפרויקטים דומים בפולין

ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות: " אנו מעמיקים את אחיזתנו בתחום האנרגיות המתחדשות באמצעות עסקאות והזדמנויות עסקיות יוצאות דופן. רכישה זו הינה הראשונה בחו"ל, והיא מרחיבה את מגוון פעילויותיה של הקבוצה, אשר יתרמו להצלחת אפקון החזקות. אנו פועלים כל העת לאיתור פרויקטים נוספים בתחום".
ירון קריסי, מנכ"ל אפקון החזקות: "ההשקעה הנוכחית הינה פועל יוצא של ניסיון רב שנים של החברה בתחומים אלו והרחבת פעילותה בתחום. זהו צעד משמעותי של הקבוצה ליישום האסטרטגיה עסקה זו הינה מהווה נדבך נוסף בהעמקת אחיזתנו בתחום האנרגיה המתחדשת".
אפקון החזקות רכשה פרויקט סולארי בפולין. הפרויקט הינו בהספק כולל של 40 מגה-וואט. דמי הייזום ישולמו למוכר בשלושה אבני דרך.
החברה צופה כי תחילת הקמת הפרויקט תהיה לקראת סוף שנת 2021 והפעלתו המסחרית צפויה להתקיים במחצית הראשונה של שנת 2022. רב האישורים והושלמו תהליכי הפיתוח העיקריים הנדרשים לשם תחילת הקמת הפרויקט צפויים להתקבל בחודשים הקרובים.
החברה תממן את העסקה ואת ההון העצמי הנדרש להקמת הפרויקט, סה"כ כ-23 מיליון אירו, באמצעות השקעה של משקיעים מוסדיים ושל החברה.
לפני מספר חודשים, אפקון החזקות רכשה 70% מחברת לוגיה, חברה יזמית בתחום האנרגיה המתחדשת כנגד השקעה של עד כ- 21 מיליון ₪.
"אפקון אנרגיות מתחדשות" נמצאת בתהליכים להקמת קרן השקעות ייעודית, בשיתוף גופים מוסדיים אשר תגייס הון לצורך השקעה בפרויקטי האנרגיה המתחדשת של הקבוצה, בארץ ובחו"ל.
אפקון החזקות כבר פעילה בתחומי האנרגיה המתחדשת באמצעות חוות הרוח בסירין ובגלבוע ובתחומי הטענת אנרגיה ברכבים החשמליים באמצעות חברת הבת אפקון תחבורה חשמלית.
חברת אפקון אנרגיות מתחדשות הוקמה על ידי צמד היזמים ערן ליטבק ויאיר הראל, הפועלים בתחום האנרגיה למעלה מעשור. בזכות הידע, הקשרים והניסיון שלהם בתחום, היא בנתה בזמן קצר יחסית, פורטפוליו משמעותי באמצעות שיתופי פעולה עם שחקנים משמעותיים בשוק האנרגיה המתחדשת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il