TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

באטמ באמצעות חברת הבת שלה אדלטיס פיתחה שיטת מולקולרית חדשנית לאבחון מהיר ומקיף של מחלת השחפת


חברת באטמ
Stop TB - שותפות בינלאומית של ממשלות וארגונים שאינם ממשלתיים תישא באמצעות תוכנית ייעודית בעלות המלאה של הבדיקות והניסויים
הניסויים יבוצעו באוניברסיטת היידלברג, גרמניה; מכירות הבדיקה צפויות כבר בשנה הבאה
קבלת תוצאות הבדיקה של באטמ אורכת כשעתיים בהשוואה למספר ימים בבדיקות הקיימות

באטמ חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה מודיעה כי פיתחה שיטה חדשה לאבחון מהיר ומקיף למחלת השחפת(Tuberculosis) . שלב הבחינה והאימות, אשר צפוי להתחיל במחצית השנייה של השנה, ימומן במלואו על ידי תוכנית של Stop TB, שותפות בינלאומית הכוללת מגוון רחב של ארגונים ממשלתיים ולא ממשלתיים.
השיטה החדשה משלבת בדיקת PCR חד-שלבית, שפותחה על ידי חברת הבת Adaltis של הקבוצה, עם בדיקות על מכשיר ה-NATlab תוך שימוש בתהליך RCA האיזותרמי החדש, שפותח על ידי אדור, חברת קשורה של בטאמ. בדיקת ה-PCR מאבחנת אם הנבדקים נגועים בשחפת, ובמידה ונמצא נבדק חיובי, מערכת ה- NATlab משמשת לזיהוי זן השחפת ועמידותו בפני אנטיביוטיקה (כולל ריפמפיצין, איזוניאזיד וקינולינים). תהליך זה, הבודק את אותה דגימה בשני השלבים, צפוי לספק תוצאות תוך כשעתיים בהשוואה לתוצאות המתקבלות לאחר מספר ימים בשיטות הנפוצות כיום, הנשענות לרוב על הדגרה (אינקובציה) על מנת לקבוע עמידותה לאנטיביוטיקה לאחר שנבדק אובחן כחולה נגוע בשחפת.
הקבוצה הציגה שיטה חדשה זו, שפותחה בשיתוף אוניברסיטה מובילה באיטליה, לשותפות Stop TB בסוף שנת 2019, ולאחר דיונים מתמשכים, קיבלה כעת את תמיכת השותפות. הבדיקה ואימות הפתרון יבוצעו באוניברסיטת היידלברג וימומנו במלואם במסגרת תוכנית השותפות Stop TB.
לאחר שלב הבדיקות והאימות, הצפויים להתחיל במחצית השנייה של שנה זו, הקבוצה מצפה להתחיל במכירות של הבדיקה החדשה בשנה הבאה.
ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ, אמר: "אנו נרגשים מאוד מהשיטה החדשה שלנו לאבחון שחפת ושמחים על התמיכה של השותפות Stop TB ומהעבודה המשותפת עם אוניברסיטת היידלברג. אנו מאמינים כי השיטה החדשה שלנו, העושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות של Adaltis ובמיוחד NATlab של Ador, תהיה חשובה במיוחד במניעת התפשטות זני שחפת עמידים לתרופות. בנוסף אנו מצפים שהפתרון שלנו יהיה זול ונגיש יותר לנבדקים מהפתרונות הקיימים כיום".
עוד הוסיף ד"ר מרום כי "ההשלכות הבריאותיות, החברתיות והכלכליות ההרסניות של שחפת מלוות אותנו כבר מאות שנים ונמצאות איתנו גם היום. זה חיוני שנפתח פתרונות ומערכות חדשניים שיאפשרו למגר את המחלה, שהיא עדיין גורם מוות עיקרי על אף שהיא ניתנת למניעה ולריפוי.
בזכות ההתקדמות באבחון מולקולרי, אנו נכנסים לעידן חדש במאבק במחלות זיהומיות.
אני מאמין של-BATM יש תפקיד חשוב בבניית וקידום חזון זה, כאשר אנו ממוקדים בפיתוח טכנולוגיות חדשות וחדשניות תוך המשך מתן פתרונות קריטיים למאבק ב- COVID-19. "

מידע נוסף:
שותפות Stop TB נוסדה בשנת 2001 על מנת למגר את מחלת השחפת. השותפות כוללת למעלה מ-1,700 שותפים מלמעלה מ-100 מדינות כולל ארגונים בינלאומיים וטכניים, תוכניות ממשלתיות, סוכנויות מחקר ומימון, קרנות, ארגונים לא ממשלתיים, קהילות וארגונים פרטיים. מזכירות השותפות ממוקמת בג'נבה, שוויץ ומאז 2015 מנוהלת על ידי UNOPS (United Nations Office for Project Services). לפני כן, השותפות נוהלה על ידי ארגון הבריאות העולמי (WHO).
שחפת היא אחד מעשר הגורמים העיקריים למוות ברחבי העולם והגורם המוביל (שאינו מגיפה) ממקור זיהומי יחיד. ועמידות לשחפת היא סוגיה הולכת וגוברת לבריאות הציבור ואיום בריאותי חמור. בנוסף, ארגון הבריאות העולמי מעריך כי ישנם לפחות שלושה מיליון מקרים לא מאובחנים של שחפת מדי שנה. שחפת עלולה להוביל גם למחלות קשות אחרות, כגון דלקת קרום המוח. עם זאת, עם אבחון מהיר ומדויק, ניתן למנוע, לטפל ולרפא שחפת ברוב המקרים.
בדיקת ה-PCR החד-שלבית של הקבוצה ניתנת לבחינה עם כל מכשיר PCR סטנדרטי ונמשכת פחות משעה, הבדיקה עם מערכת NATlab אורכת כ-30-60 דקות. אי לכך, עם הפתרון המוצע ע"י קבוצת באטמ מזוהה זן השחפת המסוים בתוך שעתיים, והטיפול הנכון יכול להתחיל מיידית. לעומת זאת, בשיטות הקיימות כיום, חולים רבים אינם חוזרים לקבל טיפול בשל עיכוב של מספר ימים בין בדיקה לאבחון.
בדיקה מהירה ומדויקת מאפשרת גם להגיע למי שנדבק וטרם אובחן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il