TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמנת מפרסמת את הדו"חות הכספיים לשנת 2020


אמנת
הכנסות אמנת הסתכמו בכ-330 מיליון ש"ח; הרווח הגולמי הסתכם בכ-24 מיליון ש"ח; הרווח התפעולי הסתכם בכ- 8 מיליון ש"ח;
הרווח המיוחס לבעלים של חברת האם – כ- 4.4 מיליון ש"ח;
מחלקת דיבידנד בסך 7 מיליון ש"ח ומדווחת על הארכת מדיניות חלוקת הדיבידנד בשנתיים;
ועל המשך יישום תכנית רכישת מניות החברה בסך של עד 3 מיליון ש"ח;
שמירה על צבר הזמנות גבוה;
ההון העצמי עומד על כ-117 מיליון ש"ח, % 59 מהמאזן

יו"ר דירקטוריון אברהם אסף:
"קבוצת אמנת מוכיחה גם בתקופה אתגרית זו את יכולותיה לפעול בהצלחה, את גישתה הניהולית המוכחת, את היתרונות במגוון שירותיה ואת גמישותה להיערך במצבים משתנים; כל זאת תוך מיקוד מיטבי בפעילויות הליבה. במקביל, הודות למצבה הפיננסי, הכישורים המגוונים של צוותיה, יתרות המזומנים שלה ומעמדה בשוק הפיננסי – פועלת בשטחים מבוקשים וחדשניים במהלך מואץ לאיתור הזדמנויות עסקיות וגורמי צמיחה, תוך התמקדות בפרויקטים רב שנתיים;
צבר הזמנות גבוה, פעילות אינטנסיבית לקידום נושאים ופרויקטים בתחומים מבוקשים עם פוטנציאל צמיחה ותמורה, יכולת מקצועית מגוונת, פריסה, הערכה והבסיס הפיננסי הכלכלי העומד לרשות הקבוצה - מאפשרים לשמור על יכולותיה המקצועיות, להשיג תוצאות חיוביות, לפעול לצמיחה מואצת, לקדם נושאים עם רווחיות צפויה ולהיות ערוכה לשינויים בלתי צפויים בסביבה העסקית. אלה באו לידי ביטוי בולט בתקופת משבר הקורונה בו החברה השתלבה במתן פתרונות לנושאים שוטפים יחד עם נושאים חדשים האופייניים למשבר, כאשר הקבוצה מציגה תוצאות אשר ברב הפרמטרים עולים בעשרות אחוזים על אלה שאשתקד"

חברת אמנת ניהול ומערכות פרסמה היום את תוצאותיה לשנת 2020, ומדווחת על רווח המיוחס לבעלים של חברת האם העומד על סך של כ- 4.4 מיליון ש”ח; אמנת שומרת על איתנות פיננסית ועל צבר הזמנות גבוה, אשר נכון לסוף השנה נאמד בכ- 352 מיליון ש”ח, על הון עצמי העומד על 117 מיליון ש”ח, על תזרים מזומנים טוב וכרית מזומנים ונכסים פיננסים של כ- 76 מיליון ש"ח.

הכנסות אמנת בשנת 2020 הסתכמו בכ- 330 מיליון ש”ח, בהשוואה להכנסות של כ- 339 מיליון ש”ח בשנת 2019. הירידה הקטנה (2.7%) בהכנסות נובעת מהשפעת התפרצות מגפת הקורונה על תחום המחשוב והתוכנה ומנגד הקבוצה השתלבה בפעילויות שנדרשו בתקופה בנושאי בריאות והדבר קיזז חלק משמעותי של הירידות.

הרווח הגולמי של אמנת בשנת 2020 הסתכם בכ- 24 מיליון ש”ח, בהשוואה לרווח גולמי של כ- 22 מיליון ש”ח בשנת 2019, עליה של 5.5%.

הרווח מפעולות רגילות של אמנת בשנת 2020 הסתכם בכ- 8.1 מיליון ש”ח, בהשוואה לרווח מפעולות רגילות של כ- 5.2 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה אשתקד (בניטרול תרומת חברת מרמנת בשנת 2019, אשר נמכרה באפריל 2019).

שיעור הוצאות המכירה והוצאות הנהלה וכלליות ממשיכות לשמור על רמה נמוכה של כ- 4.7% מסך ההכנסות.

הרווח לתקופה המיוחס לבעלים של חברת האם בשנת 2020 הסתכם בכ- 4.4 מיליון ש”ח, בהשוואה לרווח של כ- 2.2 מיליון ש”ח בשנת- 2019 . (בניטרול מרמנת כאמור לעיל).

צבר ההזמנות של החברה לסוף שנת 2020 עמד על כ- 352 מיליון ש”ח, הצבר שפורסם לסוף 2019 עמד על כ- 339 מיליון ש”ח. צבר ההזמנות מעניק לאמנת תשתית איתנה לפעילות ולצמיחה ונובע הן מכניסת עבודות באופן שוטף והן מפרויקטים רב שנתיים שנתקבלו בחברה.


לאור מדיניות חלוקת דיבידנד שיושמה בשנים האחרונות (להוציא ראשית שנת 2020 בה פרצה מגפת הקורונה), צפיות המחזיקים במניות החברה והיקף הרווחים הראויים לחלוקה (כ- 63 מיליון ש”ח) הוחלט לחלק דיבידנד בסך 7 מיליון ש”ח ולהמשיך רכש מניות החברה במהלך כשנה.

החברה מקדישה תשומת לב לאפשרויות של רכישות, הגדלת פעילות והשתלבות בפרויקטי פיתוח, על פי צרכי הקבוצה, להשלמת והעשרת השירותים המוצעים על ידי הקבוצה.

ההון העצמי של אמנת מסתכם נכון ל- 31.12.2020 בכ-117 מיליון ש”ח (כ- 59% מסך המאזן).
החברה מקדישה תשומת לב לאפשרויות של רכישות, אם וככל שיאותרו הזדמנויות ראויות.
החברה מקיימת מגעים ליצירת שותפויות אסטרטגיות בחברה ובחברות בקבוצה, לתמיכה בתהליכים של האצת הצמיחה ולגוון נוסף בפעילות.
החברה מאיצה, על בסיס יכולותיה והשינויים בסביבה העסקית, פעילות לאיתור הזדמנויות עסקיות, לגוון שירותיה ולפתוח נושאים מתקדמים ומבוקשים.
החברה משתמשת בעיקר במימון עצמי.
בדצמבר 2020 אישרה מידרוג דירוג A2.il עם אופק יציב.
לחברה צבר הזמנות בהיקף פעילות של כשנה (ועוד אופציות להיקף פעילות של כשנה).
החברה נערכה לפעילות מותאמת בתקופת הקורונה, יש השפעות על פעילות החברה ועסקיה אך זו אינה גדולה הודות למגוון שירותיה והרכב לקוחותיה.

אודות הקבוצה
אמנת ניהול ומערכות בע"מ היא חברה ציבורית שמניותיה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. החברה היא בית מערכות רב מקצועי, העוסק בשני תחומים:

ייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה – בתחום זה ניתנים שירותי ניהול, יעוץ וביצוע פרויקטים בהנדסה, תעשיה וניהול, שירותי תיאום וניהול פרויקטים הנדסיים בבניה, הפעלת מנהלות פרויקטים לנושאים ייעודיים, שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) למערכות לוגיסטיות ומנהליות.
מחשוב ותוכנה – בתחום זה ניתנים שירותי בדיקה ובקרת איכות תוכנה, פיתוח תוכנה, יישום מערכות מידע, יעוץ בתחומי מחשוב, יישום הדרכה והטמעת מערכות מידע בארגונים, אפיון והקמת מערכות מידע לוגיסטיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il