TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

RSL - סיכום שנת 2020 תוך שיפור ניכר בתוצאות בחציון השני


rsl
המכירות בחציון השני צמחו פי שלושה ביחס לרבעון הראשון, הרווח הנקי בחציון השני צמצם את ההפסד בכל שנת 2020
זכיה במכרזים אסטרטגיים בארה"ב בעיקר מחברת לוקהיד מרטין

אר.אס.אל אלקטרוניקה, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב מכרה בחציון השני של 2020 בכ-15.5 מיליון שקל לעומת מכירות של כ-5.3 מיליון שקל בחציון הראשון הודות למימושי הזמנות ואספקות שבוצעו ללקוחות בעיקר בקרים וצב"ד בתחום מוצרי השרת וכן מדי מהירות לוע לתותחים. הרווח הגולמי בחציון השני הסתכם בכ-6.9 מיליון שקל לעומת רווח של כ-0.4 מיליון שקל בחציון הראשון. הרווח התפעולי הסתכם בכ-3.1 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי של 4.4 מיליון שקל בחציון הראשון ואילו בשורה התחתונה הרוויחה החברה בחציון השני כ-2.8 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כ-4.7 מיליון שקל בחציון הראשון של השנה.
בכל שנת 2020 מכרה החברה בכ-21 מיליון שקל לעומת מכירות של כ-22 מיליון שקל בשנת 2019. בשורה התחתונה רשמה החברה בשנת 2019 רווח של כ-7.2 מיליון שקל שנבע ברובו ממימוש נכס נדל"ן שהיה בבעלות החברה וזאת לעומת הפסד של כ-1.8 מיליון שקל השנה.
במהלך השנה זכתה החברה בחוזים והזמנות במיליוני דולרים מח"א האמריקאי, מלקוחות באסיה וגולת הכותרת היתה הזכייה במכרז בהיקף של 4.5-6 מיליון דולר עם חברת לוקהיד מרטין לתכנון, ייצור, פיתוח ואספקה של בקרי בלימה למטוסי F-16, וכן למתן שירותי תחזוקה לבקרי הבלימה האמורים על פי תוכנית ייצור רב שנתית של לוקהיד מרטין למטוסים אלו.
זאב דגני מנכ"ל אר.אס.אל אומר: "שנת 2020 היא שנת מפנה בחברה כפי שמתבטא בתוצאות החציון השני של השנה. החברה נמצאת בעמדת פתיחה טובה מאוד לשנה הנוכחית עם זכיות במכרזים משמעותיים. מגמת השיפור צפוייה להמשך גם השנה."
לדברי סמנכ"ל הכספים של החברה יוסי שקד, התוצאות בהחלט משקפות את השיפור המשמעותי שחל בפעילות במחצית השנייה של השנה, זה נובע מאופי הפעילות והפיזור הגיאוגרפי שלנו בעולם וכן מהסביבה העיסקית בה אנו פועלים.

אודות אר.אס.אל אלקטרוניקה
החברה עוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של מערכות לשוק התעופה האזרחי והצבאי וכן בשיווק מוצרים לתחום טורבינות רוח לייצור חשמל. מערכות החברה משמשות לבקרה וניטור בריאות למנועי כלי טייס ולמערכות שרת במטוסים הכוללים מטוסי כנף קבועה, מסוקים וכלי טיס לא מאויישים. כמו כן החברה במגעים עם מספר לקוחות לשילוב הטכנולוגיות והמערכות שפותחו לשימוש בכלי טיס צבאיים גם למערכות ניטור בריאות בכלי שיט, ברכב קרבי משוריין וברכבות.
החברה הינה יצרן מוביל בקנה מידה עולמי של מדי מהירות לוע לתותחים (מדמ"ל) (על לקוחות החברה נמנים: צהל, צבא ארה"ב, וצבאות כגון: הודו, דרום קוריאה, הולנד טורקיה ועוד) המהווים תוספת חיונית לכל תותח לאור השיפור המשמעותי בדיוק הירי שמקטין דרסטית את כמות התחמושת הנדרשת ליצירת נזק למטרה המטווחת. משרדי החברה נמצאים במגדל העמק. לחברה משרד תמיכה בשווק ושרות לקוחות במדינת ניו יורק בארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il