TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Quicklizard פרסמה את הדוחות השנתיים של 2020


Quicklizard
ההכנסות ממערכת התמחור הדינמי גדלו בכ-60% אל מול שנת 2019 ובכ-285% אל מול שנת 2018 לרמה של 6.5 מיליון ₪
שיעור הרווח הגולמי עלה ל – 75% והחברה נערכת לגידול מואץ במכירות במהלך 2021

לדברי פיני מנדל מנכ״ל החברה, ״התוצאות הכספיות של קוויקליזארד לסוף 2020 מוכיחות, בשנה השנייה ברציפות, את הפוטנציאל הטמון במערכת התמחור הדינמי 2020 ולראייה, השנה צפינו בגידול של כ-60% בהכנסות וכ-75% ב-ARR.

בחודש שחלף מאז הפכנו לציבוריים חרטנו על דגלנו התרחבות גלובלית ובעזרת הכסף שגייסנו נוכל ליישם את חזוננו להתרחבות גלובלית וחדירה לשווקים חדשים, נוכל להאיץ את פיתוח המוצרים ולגייס צוות איכותי נוסף על מנת לבסס מובילות גלובלית ולהציף ערך למשקיעים שלנו. בחודש האחרון בלבד גייסנו כ-10 עובדים לחיזוק והעמקת פעילות המכירות והשיווק, ביעדים דוגמת צרפת, אנגליה, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, בלגיה, הולנד וספרד. בנוסף, נגייס בהמשך השנה אנשי מכירות ייעודיים להתרחבות בשווקים של ארצות הברית וסקנדינביה וכל זאת על מנת לעמוד ביעדים האסטרטגיים של החברה בשנים הבאות.

לצד חיזוק מערך המכירות והשיווק, קוויקליזארד, ממשיכה לחזק את פעילות המו״פ. אנחנו שמים דגש על המשך פיתוח מואץ של אלגוריתמיים מבוססיAI ופיתוח מוצרים חדשים שצפויים לצאת לשוק במהלך החודשים הקרובים. מוצרים אלו יאפשרו ללקוח מענה ותמחור מדויק יותר מבוסס מלאי, מיקום גיאוגרפי וביקוש; בשילוב שימוש במגוון רב של מקורות מידע שונים פנימיים וחיצוניים לארגון. הפיתוחים הללו יעניקו ללקוח יכולות חיזוי מדויקות ורגישות להתאמת מחירים שונים לשווקים שונים.

במבט על השוק ולאור המגפה העולמית, אנו צופים בנקודת מפנה בקרב לקוחות גדולים ובינונים הצמאים לשינוי ולפתרון עבור מערכות התמחור האנלוגיות בעסק. אין ספק שהקורונה מאירה את הצורך שבתמחור דינמי ומחזקת את ההבנה שעל מנת להתמודד עם ביקושים משתנים בערוצים משתנים יש לנקוט בגישה דינמית מבוססת AI.

המוצר שפיתחנו, מוביל בהשוואה לחברות מתחרות באירופה בזכות היתרון הטכנולוגי שלנו. כאשר מעל הכל, בולטת מערכת התמחור הרב ערוצית הייחודית של קוויקליזארד, המאפשרת ללקוחות גלובליים ממדינות שונות ובסוגי מטבעות שונים, להתאים ולשנות מחירים הן בחנויות הפיזיות והן באון ליין. השינויים הניתנים לביצוע לא נעצרים ברמת הלקוח, המערכת שלנו מאפשרת גם למפתחים, בבית הלקוח, לבצע שינויים שוטפים במערכת באופן עצמאי ולפי הצורך הקיים – מדובר על מהפכה של ממש והצפת ערך לקהל לקוחותיה.

החברה פועלת במגוון תחומי פעילות, כגון אלקטרוניקה, מזון, DIY, אופנה, ספורט, ספרים, חנויות כל-בו, קמעונאי נישה ופארמה - תחום אותו היא רואה כאסטרטגי עבורה.״

אודות Quicklizard

Quicklizard מפתחת ומוכרת פלטפורמת SaaS מבוססת AI לתמחור דינמי בענן. החברה השלימה ב- 22.02.2021, הנפקה בתל אביב, וגייסה 45.5 מיליון ש״ח. המערכת שפיתחה Quicklizard מטייבת מידע כלכלי לכדי החלטות עסקיות מושכלות במטרה להגביר את הרווח וההכנסות של אתר האון ליין או החנות הקמעונאית ולמצות את הפוטנציאל המסחרי באון-ליין ובחנויות הפיזיות.

הפלטפורמה שפיתחה החברה אוספת ומנתחת מידע ממגוון מקורות באמצעות מנוע תמחור המבוסס על בינה מלאכותית (AI) משולב חוקה לתמחור אופטימאלי בזמן אמת משלושה מקורות מידע מרכזיים:

1. נתונים בקשר למוצר, כגון מלאי ועלויות המוצרים וכו׳, הנאספים מהמערכות התפעוליות של הלקוח.
2. מידע על מחירי מוצרים של המתחרים בערוץ האון ליין.
3. נתונים בקשר להתנהגות הקונים כגון כמות יחידות נמכרת בכל רגע נתון, הכנסות וביקושים אשר נאספים בזמן אמת ממערכות האנליטיקה של הלקוח.

נתוני המידע נכנסים למנוע התמחור, אשר מבוסס בינה מלאכותית(AI) , המייצר המלצה למחיר חדש, כאשר תדירות המלצות המחיר (מספר פעמים ביום, מידי יום, או מידי מספר ימים) הינה לפי הגדרות הלקוח.
המחיר החדש/המבצע העדכני מעדכן בזמן אמת את המערכות התפעוליות של הלקוח ובמקביל עובר לערוצי המכירה השונים באופן אוטומטי, תהליך זה מבוצע באופן חזרתי.
החברה פעילה כיום כמעל ל-20 מדינות כאשר מרבית לקוחותיה הינן חברות B2C אשר מוכרות מוצרים ושירותים באופן מקוון (Online) וכן בחנויות פיזיות, ממגוון תחומי פעילות, כגון אלקטרוניקה, מזון, DIY, אופנה, ספרים, ספורט, פארמה, חנויות כל-בו וקמעונאי נישה. הפלטפורמה שפיתחה החברה מתאימה בצורה גנרית לכלל תחומי פעילות הקמעונאות.

כיום, מרבית הקמעונאיים פועלים בדרך של קבלת החלטות על מחיר מוצרים ומבצעים באופן ידני תוך שימוש בקבצי אקסל, ולא באמצעות מערכות ייעודיות לכך; בעזרת הטמעת הפלטפורמה שפיתחה Quicklizard, יכולים לקוחותיה להתקדם בתוך 30 ימי עסקים בלבד ממועד הטמעת הפלטפורמה, לתמחור אוטומטי חכם ודינמי. בנוסף על כך, לקוחות החברה יכולים לבחור את שיטת התמחור המתאימה ולאפיין את צרכיהם.

החברה, הינה הראשונה בישראל המודדת את תוצאותיה באמצעות מודל הכנסה שנתית מתחדשת (ARR), מדד תפעולי המייצג את הערך החוזר של כל החוזים באופן מנורמל לתקופה של שנה כנהוג בחרות SaaS הנסחרות בנאסד״ק. במבט לפני שנים, ההכנסות השנתיות המתחדשות של החברה עלו באופן אקספוננציאלי בין השנים 2018-2020, מ-0.8 מיליון דולר ל-2.8 מיליון דולר בשנת 2020.

בשנתיים הקרובות מתעתדת החברה להגדיל בצורה משמעותי את מספר ערוצי שיווק ומכירות הן על ידי גיוס אנשי מכירות באופן גלובלי, והן באמצעות הרחבת מערך המפיצים הקיים של החברה. כמו כן תשקיע החברה בפעילויות שיווקיות נרחבות ביבשות אירופה וארה״ב.
כמו כן מתעתדת החברה להשקיע בהמשך פיתוח יכולות הבינה מלאכותית של החברה (AI) להגברת יכולות האופטימיזציה הקיימות ולמקסום הרווחיות של לקוחותיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il