TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנכ"ל ביונדווקס החדש אמיר רייכמן - מכתב למשקיעים


ביונדווקס
אני נלהב לשוב לישראל ולהוביל את ביונדווקס כמנכ"ל, לאחר שנים בהן כיהנתי בתפקידים מובילים בתחום הפארמה בארה"ב ובאירופה
23 במרץ, 2021

בעלי מניות יקרים,

אני נלהב לשוב לישראל ולהוביל את ביונדווקס כמנכ"ל, לאחר שנים בהן כיהנתי בתפקידים מובילים בתחום הפארמה בארה"ב ובאירופה. מאז שהוכרז מינויי למנכ"ל ביונדווקס בינואר, השלמתי את מחויבויותיי במשרדי ההנהלה העולמית של GSK חיסונים בבלגיה כראש מערך הנדסת טכנולוגיות הליבה לייצור החיסונים העולמי בחברה. נכנסתי באופן מלא לתפקידי כמנכ"ל ביונדווקס ב-2 במרץ, ובכוונתי לעבור ולהתגורר בישראל בקיץ הקרוב.

הדבר הראשון שביצעתי כמנכ"ל, בעצה אחת עם חברי הדירקטוריון שלנו, היה להגדיר לביונדווקס ייעוד וחזון חדש. החברה, בהתאם ליעד החדש שהוצב לה, תשאף להתמקד במחלות זיהומיות, ובכך למנף את היתרון התחרותי של ביונדווקס, תוך ביזור סיכונים באמצעות היצע פלטפורמות ומוצרים חדש ורחב.

החזון של ביונדווקס הוא לסייע ביצירת עולם בריא וטוב יותר באמצעות פיתוח, ייצור ומסחור מוצרים למניעה וטיפול במחלות זיהומיות ותחלואה נלווית.

בעבר, ביונדווקס פעלה כחברה בעלת מוצר אחד ויחיד והתמקדה בפיתוח ה-M-001 כחיסון אוניברסאלי לשפעת. מעתה, בכוונתי, כחלק מבנייתה מחדש של ביונדווקס, ליישם אסטרטגיה שתבזר סיכונים לצד מספר יעדים:
לבנות היצע של מוצרים, לא רק בתחום המניעה (באמצעות חיסונים), אלא גם לטובת טיפול במחלות זיהומיות ותחלואה נלווית.
לבנות היצע של מוצרים בצורות מתן שונות (לדוגמה, במתן דרך השריר, דרך האף, דרך הפה וכו').
לבנות היצע של מוצרים שייתמך על ידי מספר פלטפורמות (מספר סוגים של מולקולות ופלטפורמות ייצור).
לבנות היצע של מוצרים בשלבים שונים של פיתוח קליני.

אם תיושם בהצלחה, אסטרטגיה זו תציב את ביונדווקס עם היצע מוצרים רב ממדי, יציב ומגוון. במהלך החודשים האחרונים, פעלנו לזיהוי והערכה של הזדמנויות רבות. אלה כללו עסקאות לרכישת זכויות, רכישת חברות ושיתופי פעולה עם גורמים בתעשייה, באקדמיה ואל מול ממשלות. למעשה, אנו מקיימים בימים אלה בדיקת נאותות ומשא ומתן סביב מספר הזדמנויות פוטנציאליות מלהיבות.

אני מבקש לשתף אתכם כיצד אני רואה את ביונדווקס. אני מאמין שלביונדווקס יש מספר יכולות גבוהות וייחודיות, סביב שלושת המשאבים החשובים ביותר בניהול עסקי: עובדים, תהליכים וטכנולוגיה. לדעתי, יכולות אלו, אם ינוהלו כראוי, עשויות להוות יתרון תחרותי של ממש בהשוואה לחברות ביו-פארמה אחרות, המתאפיינות בגודל ושווי דומה, וישמשו זרז בבנייתה מחדש של החברה.

עובדים: לצוות הניהול שלנו ניסיון נרחב ורלוונטי בתעשיית הביוטכנולוגיה והפארמה, בכלל זה ליו"ר החברה מארק ג'רמין (Mark Germain) ניסיון בחברות Alexion, Neurocrine, Pluristem ואחרות. לחבר הדירקטוריון סמואל מואד (Samuel Moed) ניסיון בחברת Bristol Myers Squibb ולסמנכ"ל התפעול בחברה אלעד מרק ניסיון בחברת נוברטיס. כמנכ"ל אני מביא עמי ניסיון רב וראייה עולמית מעבודתי בנוברטיס בארה"ב וב-GSK באירופה בתחומי המחקר והפיתוח של חיסונים, שרשרת אספקה, ייצור והנדסה. בנוסף, המדענית הראשית בחברה, ד"ר תמר בן ידידיה, הובילה פיתוח של חיסון ראשון מסוגו לשפעת משלב המחקר והפיתוח במכון ויצמן דרך ביצוע של 8 ניסויים קליניים, האחרון שבהם בהשתתפות 12,400 אנשים, בשבע מדינות, במסגרת ניסוי קליני שלב 3 פיבוטאלי על פני שתי עונות שפעת. ד"ר בן ידידיה ביצעה את המחקר הראשוני שלה בתחילת שנות ה-90 תחת הנחייתה של פרופ' רות ארנון, ממציאה שותפה בפיתוח תרופת הקופקסון של טבע. פרופ' ארנון תמשיך ותשמש כיו"ר הוועדה המדעית המייעצת של ביונדווקס.

תהליך: הודות ל-18 שנות ניסיון, ביונדווקס פיתחה בשלות בביצוע תהליכים עסקיים, ובכלל זה פיתוח פרה-קליני וקליני, ניהול תהליכים רגולטוריים, תהליכי איכות, תהליכי ייצור בתקן GMP ועוד. לחברה הסכם שירותים בתוקף עם חברת הניסויים הקליניים (CRO), עמה עבדה ביונדווקס במסגרת הניסוי הקליני שלב 3. הסכם זה מבטיח לביונדווקס גישה לכ-90 מרכזים קליניים שיכולים לשוב לפעילות מחקר קליני במהירות עם רכישת רישיון לתרופות או חיסונים חדשים בשלבים קליניים. תהליכים אלו יכולים לסייע לנו להאיץ את ההגעה לשוק (Time To Market) עבור נכסים עתידיים ולייצר עבורנו יתרון תחרותי אל מול חברות בסדר גודל שלנו.

טכנולוגיה: מפעל החברה המתקדם בירושלים לייצור חיסונים בתקן GMP עושה שימוש בתשתית מודולרית של שימוש יחיד (Single Use), גמישה וניתנת לשימוש במגוון רחב של התוויות רפואיות וטכנולוגיות שונות, דוגמת ייצור חלבונים רקומביננטיים, RNA, נוגדנים חד שיבטיים חיסונים, וטיפולים נוספים. בנוסף, לחברה מערכות IT וניהול מידע אוטומטיות ומתקדמות הנחוצות במענה לדרישות הרגולטוריות בפיתוח קליני, אספקת מוצרים קליניים ואספקה מסחרית.

במבט לאחור לשנת 2020, התוצאות בניסוי הקליני שלב 3 במוצר ה-M-001 לחיסון אוניברסאלי לשפעת היו מאכזבות עבור ביונדווקס – ההנהלה, העובדים ובעלי המניות וכלל המחזיקים במניה. למרות שלא נצפתה יעילות קלינית במסגרת הניסוי ב-M-001 אל מול פלצבו, הרי שנצפתה תגובה של המערכת החיסונית בכל 7 הניסויים הקליניים הקודמים. על כן, אנו מאמינים כי לחיסון זה פוטנציאל עתידי משום כך, אנו מציבים אותו "על המדף" לעיתוי נכון, בתקווה שנשוב לקדם אותו בעתיד.

בזמן שניסוי שלב 3 ב-M-001 לא עמד ביעדי הניסוי הקליני, דבר שכיח בתעשייה, העובדים וחברי הדירקטוריון השקיעו זמן רב ומאמץ כדי להבטיח שהניסוי ינוהל כראוי, יסתיים בזמן ובתקציב שנקבע לו, חרף השלכות מגפת ה-COVID-19. פעילות זו כשלעצמה מהווה הישג עבור כל חברה בתעשייה, לבטח עבור חברת הזנק, בסדר גודל של ביונדווקס.

ב-6 באפריל, ביונדווקס תקיים אסיפת בעלי מניות כדי לאשר את תנאי ההעסקה שלי כמנכ"ל, אישור תנאי העסקה לדירקטורים, והגדלת מספר המניות הרשומות של החברה כדי להבטיח גמישות לגיוסים נוספים בעתיד. בזמן שבכוונתנו לממן את הצמיחה באופן שישיא ערך לבעלי המניות בטווח הארוך, גיוס הון ממניות נותר מרכיב חשוב באסטרטגיית המימון שלנו לבניית היצע מוצרים עתידי ומגוון, ולמימון טכנולוגיות ופלטפורמות מתן שונות כפי שפורטו לעיל.

לכם, בעלי המניות, יש עמדה חשובה בצעדים שיינקטו, ואשר אנו מאמינים שהם הכרחיים כדי שביונדווקס תעמוד ביעדים ובחזון שגיבשנו. בשם הנהלת החברה והדירקטוריון, אודה לקבלת המשך תמיכתכם בהצבעה בהתאם להמלצות כפי שמובאות ב-proxy. המידע הנדרש לאסיפת בעלי המניות זמין באתר ה-SEC, ואנו ממליצים לכם לפעול באמצעות הברוקר שלכם ולנצל את זכות ההצבעה המוקנית לכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות קשרי המשקיעים של החברה בכל שעה ולכל צורך או מידע הנדרש לכם.

תחת הנהגתי, אני מאמין שביונדווקס ממוצבת היטב להיהפך לחברת ביו-טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפיתוח מהיר ויעיל של מוצרים חדשניים למניעה וטיפול במחלות זיהומיות ובתחלואה נלווית.

אני מתחייב להמשיך ולעדכן אתכם ככל שנתקדם ביישום היעדים החשובים שלפנינו.

בברכה,
אמיר רייכמן
מנכ"ל
ביונדווקס


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il