TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת חג'ג' מסכמת את 2020 ברווח של יותר מ-100 מיליון שקל


האחים צחי ועידו חגג צילום טל ציקורל
הונה העצמי של הקבוצה נכון לסוף שנת 2020 צמח לסך של כ-579 מיליון שקל לעומת 524 מיליון שקל אשתקד, המשקף גידול של יותר מ-10 אחוזים ובקופת החברה הון של כ- 104 מיליון שקל. היקף המאזן עומד על יותר מ-1.5 מיליארד שקל
קבוצת חג'ג' בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג' פרסמה אתמול בערב (א') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2020. מהדוחות עולה כי החברה מסכמת עוד שנה מוצלחת ומדווחת על הכנסות של כ-211 מיליון שקל עם רווח גולמי תלת ספרתי של כ- 108 מיליון שקל ורווח נקי של כ- 57 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה עומד נכון ל-31 בדצמבר 2020 על כ-579 מיליון שקל, גידול של 11% בהשוואה לשנת 2019.
החברה מסיימת את שנת 2020 עם יתרת מזומנים בקופה של מעל 100 מיליון ש"ח (טרום הגיוס של סדרת אגרות חוב חדשה בסך של כ – 167 מיליון ש"ח שבוצע בפברואר 2021) והיקף מאזן של יותר מ- 1.5 מיליארד שקל.
הרווח ברבעון הרביעי של שנת 2020 נובע בעיקרו מהכרה בהכנסה מחלק מהיחידות ששווקו במסגרת קבוצת הרכישה של פרויקט סלמה MOMA בשכונת דרום פלורנטין בתל אביב בו יוקמו שני מגדלי יוקרה בני 17 קומות כ"א ושני מבנים בני 6 קומות למגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות . בחודש יולי 2020 אישרה הועדה המקומית לתכנון ובניה בתל אביב את בקשת החברה להוצאת היתר כפוף לתנאים ובימים אלה ממשיכה החברה בשיווק הפרויקט במתווה יזמי מלא, בהתאם לחוק המכר. לאחרונה נתחם הסכם עם אלקטרה לביצוע הפרויקט.
גם בשנה מאתגרת ולא שגרתית זאת , המשיכה החברה בפעילותה השוטפת, מכרה דירות וקידמה את הליכי התכנון וההשבחה של הפרויקטים. בתחילת שנת 2020 נכנסה לתוקף תכנית שקידמה החברה בפרויקטים בהם היא מחזיקה ברחוב איינשטיין בצפון תל אביב (מתחמי 33א, 35א ו -36א) .
כזכור, בינואר השנה מכרה החברה את זכויותיה במתחם איינשטיין 36א בתמורה לסך של כ-262 מיליון שקל. החברה רכשה את הפרויקט בעלות של כ-55 מיליון ש"ח . החברה צפויה להכיר ברווח מהותי ממכירת פרויקט זה ברבעון הראשון של שנת 2021.
גם בפרויקט שד"ל בדצמבר 2020 אישרה עיריית תל אביב את תכנית העיצוב שקידמה חברת הד מאסטר (שהחברה מחזיקה בה 50%) שהגדילה את שטחי המגורים והמלונאות בפרויקט באופן מהותי בהתאם לתנאים הנדרשים. במהלך תקופת הקורונה השלימה החברה את רכישת פרויקט בבלי 3 והצליחה לקבל מימון לעסקאותיה.
לאחרונה זכתה בשני מכרזים לרכישת פרויקטים נוספים בקרקעות המבוקשות והיוקרתיות ביותר בתל אביב, האחד במתחם סומייל ברחוב אבן גבירול בו רכשה החברה מגרש בגודל של כ-3.1 דונם הצמוד לפרויקט היוקרה אינפיניטי של החברה, שבנייתו החלה וכן פרויקט נוסף במגרש 5 במתחם בבלי בתל אביב, בשטח של כ-6.6 דונם, סמוך למגרש 3 אותו רכשה לפני כשנה, עם זכויות בנייה מאושרות בתב"ע להקמת מגדל מגורים בן 44 קומות.
בחודש שעבר השלימה החברה הנפקה מוצלחת של אג"ח להמרה סדרה י' בהיקף של כ-166 מיליון שקל הנושאות ריבית נמוכה מאוד של 1.5 אחוז לשנה לתקופה של 4 שנים. שער המרת אגרות החוב למניות החברה, הינו לפי שווי חברה של 1.1 מיליארד שקל לפני הכסף בתוך שנתיים ושווי החברה לאחר ההמרה יהיה 1.2-1.4 מיליארד שקל אחרי הכסף.
החברה ממשיכה להראות יציבות פיננסית ולעמוד בהתחייבויותיה ובמרץ 2021 פרעה החברה בפדיון מוקדם את סדרת אג"ח ו' בתמורה לסך של כ – 103 מיליון ש"ח (הסדרה כללה 100 מיליון ע.נ. אג"ח).
במרץ 2021 החברה גם חילקה לראשונה דיבידנד לבעלי מניותיה בהיקף כולל של כ-12 מיליון ש"ח .
מקבוצת חג'ג' נמסר: "החברה ממשיכה להציג ברבעון האחרון של 2020 איתנות פיננסית וגידול משמעותי בהון העצמי, לצד המשך פיתוח והשבחת נכסים שבבעלות הקבוצה. חג'ג' ממשיכה להוביל את שוק המגורים בתל אביב ולהתמקד בקרקעות בפריים לוקיישנים בעיר בסטנדרט בניה גבוה במיוחד. במהלך השנה החולפת והמאתגרת בכל המשק, המשיכה החברה בפעילותה הרגילה, מכרה דירות וקידמה הליכי תכנון ובנייה לפרויקטים חדשים של הקבוצה, לצד ניצול הזדמנויות עסקיות."

קבוצת חג’ג’ נחשבת לאחת מיזמיות הנדל"ן הגדולות בישראל והפעילות ביותר בתל אביב, ומחזיקה בפורטפוליו של עשרות פרויקטי נדל"ן, כולן במיקומים שנחשבים למיקומי פריים. בין הפרויקטים ניתן למנות את מגדל שד"ל בשדרות רוטשילד, המתנשא לגובה של 40 קומות, רחוב שלם בצפון תל אביב (איינשטיין) הכולל 2 מגדלים בני 30 קומות כל אחד וכן שני בניינים מרקמיים בני 14 קומות מעל שדרת מסחר, מתחם MOMA בשכונת פלורנטין – פרויקט מגורים הכולל שני מגדלים ושני בניינים מרקמיים מעל מסחר, מגדלי הארבעה – שני מגדלי משרדים בני 35 ו-38 קומות שנמסרו לפני כשנתיים, מגדל H-Tower רסיטל, שנמסר לאחרונה, כן פרויקט המלון במרינה הרצליה ופרויקטים רבים נוספים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il