TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שומרת על הרצף: מידרוג מעניקה למטריקס זו השנה ה-14 ברציפות דירוג Aa3 עם אופק יציב

דירוג Aa3 הוא הציון הגבוה ביותר אותו יכולה לקבל חברה בענף ה-IT ואחד הגבוהים במשק הישראלי. מידרוג: "מטריקס תוסיף להגדיל את היקף הכנסותיה ותשמור על מיצובה העסקי המוביל"
על אף אתגרי משבר הקורונה, גם השנה מעניקה מידרוג לחברת הטכנולוגיה מטריקס דירוג Aa3 עם אופק יציב בפעם ה-14 ברציפות. מדובר בדירוג הגבוה ביותר בו יכולות לזכות חברות הפועלות בענף טכנולוגיות המידע.

על פי המצויין בדוח: "מידרוג הקנתה לחברה הטבה דירוגית נוכח מעמדה העסקי של החברה והדומיננטיות שלה בתחומי פעילותה. חוזק עסקי זה תורם ליציבות הכנסותיה לאורך זמן ומקנה נראות גבוהה לתזרימי המזומנים, ובכך תורם להפחתת סיכון האשראי".

לפי מידרוג, מטריקס מציגה לאורך זמן צמיחה גבוהה ביחס לענף. דירוג החברה משקף פרופיל עסקי בולט לטובה המבוסס על מיצובה העסקי האיתן בענף שירותי טכנולוגיות המידע בישראל, שניכר בנתחי שוק משמעותיים בכמה מתחומי הפעילות המרכזיים שלה, בדגש על פתרונות ושירותי תוכנה וערך מוסף, לצד מגזר פתרונות ושירותי התוכנה בארה"ב. כמו כן, מידרוג מעריכה כי למטריקס קיימת גמישות פיננסית גבוהה ונגישות גבוהה למקורות מימון נוכח מיצובה העסקי ומקורות חזקים מפעולות עסקיות שהיא מבצעת.

מידרוג מסבירה, כי "אופק הדירוג היציב נשען על הערכתנו כי החברה תשמור על מעמדה העסקי החזק בטווח אופק הדירוג, לצד יציבות בפרמטרים הפיננסיים. עוד נכתב, כי על פי הערכות החברה "מטריקס תוסיף להגדיל את היקף הכנסותיה ותשמור על מיצובה העסקי המוביל בשוק הישראלי".
במידרוג "מעריכים כי צמיחת החברה תושפע בשנה זו לחיוב מהתאוששות ביקושים לשירותי IT בקרב תאגידים לאחר צמצום והקפאת תקציבים בשנת 2020 בעקבות משבר הקורונה, לצד צמיחה שתנבע מהשפעת רכישות שבוצעו במהלך שנת 2020, בעיקר במגזר פתרונות אינטגרציה ותשתיות מחשוב". לפיה, הגידול בהיקף הפעילות במגזר הליבה בישראל בשנת 2020 נשען על ביקושים צומחים בתחומי ההתמחות של החברה וגידול במספר הפרויקטים, הנובעים בין היתר, מהתאמות טכנולוגיות שנדרשו בארגונים בשל המעבר לעבודה מרחוק בשל משבר הקורונה וכן מביקושים גדלים מצד ענפי התשתיות המאופיינים בהשקעות אנטי-מחזוריות בתקופה של האטה כלכלית".

מידרוג התייחסת לאסטרטגיית המיזוגים והרכישות של החברה וציינה, כי: "אסטרטגיית החברה למיזוגים ורכישות תומכת בצמיחה של החברה לאורך השנים בהתאם לטרנדים בענף, עם טרק רקורד מוכח של רכישות תזרימיות והטמעה מוצלחת של החברות הנרכשות. בשנים האחרונות הובילו הרכישות לגידול במינוף של החברה, בהתחשב גם במדיניות חלוקת הדיבידנדים העקבית והמשמעותית של החברה".

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס, אמר: "עברנו שנה במהלכה נאלצנו להתאים את עצמנו במהרה למציאות חדשה ולכן דווקא לאחר תקופה מאתגרת כזו, קבלת דירוג Aa3 עם אופק יציב שוב מחברת מידרוג, מהווה אסמכתא חזקה עוד יותר לאיתנות הפיננסית שמציגה מטריקס לאורך השנים. יתרה מכך, בדוחות לשנת 2020 שפרסמנו החודש הציגה מטריקס איתנות זו לצד רווחיות ונזילות גבוהה, עם גידול משמעותי של מזומנים בקופה וקיטון בשיעור החוב. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בשנת 2020 יותר מהוכפל בהשוואה לשנה שעברה". אטיאס הוסיף, כי "מטריקס מובילה את שוק ה-IT בישראל עם סל פתרונות רחב, לצד צבירת מוניטין חזק בקרב לקוחות נאמנים ממגוון סקטורים ונתחי שוק מובילים בישראל. הוכחנו שאנחנו בנויים באופן שמאפשר לנו להתגבר על כל משבר, בכדי להמשיך ולספק את הערך המוסף שאנחנו מביאים איתנו כחברה מובילה שפועלת בכל המגזרים, עבור לקוחותינו בפרט והמשק כולו ככלל".


אודות מטריקס
מטריקס (בורסה: מטרקס) המעסיקה למעלה מ- 10,000 עובדים, הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי ובעלת פעילות ענפה בארה"ב ובאירופה. בעידן של האצה דיגיטלית, מטריקס מובילה את השוק בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיות, מתודולוגיות וכלים פורצי דרך, היוצרים ערך אדיר ללקוחותיה. מטריקס מספקת סל כלים ב-360 מעלות ועוסקת בביצוע פרוייקטי ייעוץ אסטרטגיים ואינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות ויישומים ארגוניים, פתרונות ושירותי תשתית מקומיים ובענן, שירותי מיקור חוץ, אופשור ונירשור , הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם ועוד. החברה נמצאת כל העת בחזית החדשנות כשהיא מפתחת ומטמיעה טכנולוגיות חדשניות בתחומי ענן, סייבר, דיגיטל, ביג דאטה, בינה מלאכותית, למידת מכונה, האינטרנט של הדברים, אוטומציה, מציאות רבודה ועוד. מטריקס הינה מובילת עסקית - חברות המחקר IDC ,STKI וגרטנר מדרגות אותה במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל כבר למעלה מ- 16 שנה. למידע נוסף: www.matrix-globalservices.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il