TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חלל תקשורת חתמה על הסכם אסטרטגי ארוך טווח עם מפעיל תקשורת סלולרי באפריקה


עמוס 17 חלל תקשורת
במסגרת ההסכם החברה תשדרג את רשת התקשורת הלווינית של הלקוח לטכנולוגית 4G ותעביר את הרשת הלווינית שלו לעמוס-17. שווי העסקה מוערך בכ- 6.2 מ' דולר.
הלקוח, ספק מוביל של שירותי תקשורת סלולרית וקרקעית, מחליף ספק קיים ועובר לחלל-תקשורת בשירות המבוסס על יכולותיו העדיפות והחדשניות של הלוויין המתקדם עמוס-17, המאפשרים יתרונות יוצאי דופן לספקי תקשורת וסלולר
חלל-תקשורת (TASE: SCC), מפעילת צי הלוויינים ,AMOS הודיעה היום כי התקשרה בהסכם כולל כספק מוביל עם מפעיל תקשורת סלולרי באפריקה. במסגרת ההסכם, החברה תשדרג את הרשת הלווינית של הלקוח כדי לאפשר שירותי 4G במדינה ותעביר את שירותי התקשורת הלוויינית שלו ללווין המתקדם עמוס-17. השירותים יסופקו בתחום תדר C המאפשר תקשורת יעילה ויציבה לאורך זמן ולתקופה של 10 שנים.
צפי ההכנסות לחברה מהעסקה הינו בהיקף של כ- 6.2 מיליון דולר במצטבר לתקופת ההסכם, בהנחת רמת צריכת רוחב פס קבועה למשך ההתקשרות. שדרוג רשת הלקוח ל-4G יאפשר השקת שירותי תקשורת רחבי סרט במדינה, אשר צפויים להשפיע על הגדלת הביקושים לתקשורת לווינית רחבת פס במדינה לאורך זמן. כחלק מהשותפות האסטרטגית בין הצדדים, חלל תקשורת תתמוך בצרכי הגידול העתידי של הלקוח. יחד עם זאת, ללקוח נתנה האפשרות לסיום ההסכם לאחר 5 שנים, במקרה זה הכנסות החברה מהעסקה צפויות להיות כ-4 מיליון דולר.
עסקה זו היא צעד ראשון במיצוב חלל-תקשורת והלווין עמוס-17 כספק מתקדם ומשמעותי עבור חברות סלולר באפריקה. מפעילים סלולריים נחשבים כיום כשחקנים דומיננטים בשוק התקשורת בכלל ובאפריקה בפרט וככאלה מהווים מרכיב חשוב באסטרטגיה של חברת חלל-תקשורת. תכנון הלווין עמוס-17 כולל יתרונות משמעותיים לאספקת שירותים לפלח חשוב זה.
הלווין עמוס-17 הינו לווין רחב-פס (HTS) דיגיטלי ומתקדם, אשר תוכנן ע"י חלל-תקשורת, והנו מהדור החדש של לוויני חברת בואינג ארה"ב. הלווין פועל בכל תחומי התדרים העיקריים (C-band, Ku band, Ka band), בעל יכולות ייחודיות כגון אלומות Ka ניידות הניתנות להזזה בכל רגע נתון לכל מיקום ברחבי הכיסוי. שירותי ה-C-band מסופקים באמצעות 12 אלומות רחבות פס (HTS) הממוקדות במזרח התיכון ובאפריקה ושירות ה-Ku ניתן ביבשת אפריקה באלומות אזוריות. עמוס-17 מאפשר קישוריות וחיבוריות ישירה (One-Hop בין אלומות ותדרים) ומשרת לקוחות ואתרים בישראל, אפריקה והמזרח התיכון.
דן זיצ'ק, מנכ"ל חלל-תקשורת מציין: "חלל תקשורת שמה לעצמה יעד לצמצם את הפער הדיגיטלי בין אפריקה לשאר העולם. קישור לאינטרנט נראה מובן מאליו אבל ישנם איזורים אשר עדיין לא מחוברים. במסגרת העסקה אנחנו משדרגים ללקוח את רשת התקשורת בכדי לאפשר שירותי תקשורת רחבת סרט לאזורים מרוחקים ובכך לאפשר להם גישה לאינטרנט. יכולת בסיסית והכרחית בכלל ובתקופת הקורונה בפרט".

על החברה:
חלל תקשורת, ספקית תקשורת לוויינים, הינה הבעלים של צי לווייני עמוס, הכולל את הלוויין הדיגיטלי רחב הפס (HTS) המתקדם עמוס-17, אשר מרחיב את רשת פריסתה של החברה לאפריקה, המזרח התיכון ואסיה. חלל תקשורת אשר החלה פעילותה ב- 1992 ביססה עם השנים את מעמדה כחדשנית בתחומה, המספקת קישור לווייני, טכנולוגיות אופטימיזציה לרשת וכשותפה אסטרטגית לצרכי לקוחותיה, פועלת לספק פתרונות מותאמים ומדויקים לצרכיהם הספציפיים ולטובת צמיחה עסקית. באמצעות לווייניה, מספקת חלל תקשורת כיסוי נרחב ואמין על אפריקה, אסיה, אירופה והמזרח התיכון.
צי הלוויינים עמוס, שבבעלות החברה ממוקם בנקודות שמיים אסטרטגיות ומעניק לחלל-תקשורת כיסוי רחב ואמין על אפריקה, אסיה, אירופה, המזרח התיכון וחלקים מארה״ב. באמצעות הלווינים עמוס-3 ועמוס-7 הממוקמים במשותף בנקודת שמיים4° מערב, עמוס-4 הממוקם בנקודת שמיים65° מזרח ועמוס-17 ממוקם בנקודת שמיים °17 מזרח, יחד עם מערך תחנות קרקעיות (Teleports) בכל איזורי הכיסוי, מציעה החברה פתרונות הכוללים בין השאר שירותים מנוהלים ומקצועיים, פתרונות Turn-Key, Cellular Backhaul, פתרונות טראנקינג כמו גם שירותי לוויין לשידור, תקשורת נתונים ופס רחב. בין לקוחות החברה נמנים ספקי אינטרנט, מפעילי טלקום ו- MNO, מפעילי DTH / OTT, אינטגרטורים ברשת וסוכנויות ממשלתיות, לצרכים אזרחיים וביטחוניים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il