TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביו ויו מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2020


ביו ויו
הכנסות שנתיות של כ-26 מיליון שקל; שיפור ניכר בשיעור הרווח הגולמי
קיבלה במהלך הרבעון הרביעי 5 הזמנות למערכת DeNovo, כולן סופקו במהלך 2020 והרבעון הראשון בשנת 2021

רחובות, 21 במרץ 2021, חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות המסייעות בגילוי סרטן, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לשנת 2020.

להלן תמצית הנתונים הכספיים:

הכנסות החברה בשנה החולפת עמדו על כ-26 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של כ-35.8 מיליון שקל בשנת 2019. הקיטון בהכנסות נבע בעיקרו מהאטה במכירות עקב משבר הקורונה ובפרט קיטון של כ-5 מיליון שקל במכירות ל-SANMED.

נכון ליום 31 בדצמבר 2020, לחברה צבר הזמנות של מערכות בסך של כ-2.25 מיליון שקל, העתידות להיות מוכרות כהכנסה ברבעון הראשון של 2021. נכון למועד דוח זה, לחברה צבר הזמנות של מערכות בסך של כ-540 אלף שקל, העתידות להיות מוכרות כהכנסה במהלך הרבעון הנוכחי.

הרווח הגולמי בשנת 2020 עמד על כ-15.8 מיליון שקל או 60.8% מסך ההכנסות, לעומת רווח גולמי של כ-20.3 מיליון שקל או 56.6% מסך ההכנסות בשנת 2019. הקיטון ברווח הגולמי נבע מהקיטון בהכנסות, בעוד העלייה בשיעורי הרווח הגולמי נבעה מצעדים שנקטה החברה להתמודדות עם משבר הקורונה כגון צמצום כמעט מוחלט של נסיעות לחו"ל, תמיכה בלקוחות מרחוק, כמו גם שינוי בתמהיל מכירת המערכות.

בשורה התחתונה, ביו ויו מדווחת רווח הנקי של כ-0.9 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-2.5 מיליון שקל ב-2019.

מנכ"ל החברה אלן שוויבל ציין כי "אנחנו מסכמים היום את 2020 שהייתה שנה מאתגרת מאוד בצל מגפת הקורונה, בין היתר בשוק הסיני בו ביו ויו פעילה מאוד. בכל זאת, אני שמח וגאה בצוות ההנהלה והעובדים על העבודה בתנאים לא פשוטים. יחד הצלחנו לנווט את החברה במים הסוערים ולסיים את 2020 עם רווח נקי ותזרים חיובי. אנחנו שואבים אופטימיות מהמכירות הראשונות של מערכת ה-DeNovo ומקווים לראות המשך התאוששות ויציאה מהמשבר הבריאותי והכלכלי, על מנת לחזור לצמיחה החל מהמחצית השנייה של השנה ואילך"

אודות ביו ויו:
החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il