TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיח מדיקל גרופ מדווחת על תוצאות שיא לשנת 2020


יוגב שריד מנכל שיח מדיקל גרופ קרדיט תמי בר שי
צמיחה של 28% בהכנסות, לשיא של כ-37 מיליון ש"ח; הרווח המתואם הסתכם בשיא של כ-18 מיליון ש"ח, זינוק של 95% לעומת הרווח המתואם בשנת 2019 המשקף שיעור רווחיות של 49%
הצפת ערך משמעותית בחברות המוחזקות;
שיח ממשיכה לשפר את איכות מוצריה בדגש על פנייה לשווקי הפרימיום בישראל ולשווקי יעד מובילים בעולם;

יו"ר דירקטוריון שיח מדיקל גרופ, ניר זיכלינסקי: "במהלך 2020 המשכנו לבסס את מעמדה של שיח כמובילת שוק. בנוסף לפעילות הליבה שלנו, ההשקעות בחברות המוחזקות החלו להבשיל ואנו מאמינים שיאפשרו לשיח להציף ערך נוסף בעתיד".
מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "אנו מעריכים כי מגמת היצוא תימשך נוכח ההכרה בניסיון ובאיכות המשמעותית ששיח מביאה למטופלים במוצריה ושמחים להיות החלוצים בייצוא קנאביס מישראל".

גבעת חן, 21 במרץ 2021, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי בבעלות משפחת שריד, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2020.

שיח מדווחת על שנת שיא בפעילות: צמיחה של 28% בהכנסות לשיא של כ-37 מיליון ש"ח וזינוק של 95% ברווח המתואם לשיא של כ-18 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח מתואם של כ-9 מיליון ש"ח בשנת 2019. שיעור הרווח המתואם מתוך ההכנסת היווה כ-49%. שיח ממשיכה לפעול להגדלת נתח השוק ולמכירת מוצריה המובילים בדגש על סדרת 'ניצן' והמוצרים 'קוש-דן', 'תכלת' ו'בלאק' אשר הושקו מחדש לאחרונה.

בשנת 2020 הציגה שיח גידול משמעותי במכירות נוכח האסדרה החדשה ומותגי החברה הזוכים לביקוש גבוה בקרב צרכנים בישראל. כמו כן שיח ביצעה לראשונה יצוא קנאביס רפואי למספר מדינות בעולם ובהן אוסטרליה, גרמניה ובחודש הקרוב צפויה לייצא גם לקפריסין. לאחרונה דיווחה שיח על יצוא מסחרי משמעותי בהיקף של 120 ק"ג תפרחות קנאביס רפואי מזן "בלאק" ומזן "קוש-דן" לאוסטרליה. שיח מאמינה כי תוכל להמשיך ולהרחיב את היקף היצוא לאוסטרליה נוכח הביקוש למוצרי האיכות של החברה והזנים הייחודיים שלה אשר מבוססים על מעל ל-14 שנות ניסיון ומאופיינים בהדירות גבוהה וייחודיות גנטית, לצד שביעות הרצון הגבוהה מצד הלקוח האוסטרלי. בהתאם לכך נערכת החברה לביקושים הגוברים בשוק הישראלי עם מלאי של תוצרת איכותית.

הצפת ערך ואירועים בולטים בחברות המוחזקות
במהלך שנת 2020 ובמהלך הרבעון הראשון של שנת 2021 נהנתה שיח מהצפת ערך בחברות המוחזקות וחברות בהן היא משקיעה.
חברת פלנטארק (6.9%), העוסקת במחקר גנטי ושיפור תכונות בצמחים, השלימה רישום למסחר בבורסת תל-אביב לפי שווי חברה של כ-60 מיליון ש"ח בחודש ינואר 2021 תוך גיוס של כ-23 מיליון ש"ח ממוסדיים ומשקיעים נוספים;
חברת טריכומשל (41.6%), המפתחת טכנולוגיות לצריכת קנאביס בדרכים שונות ובכלל זה בקיסמי קנאביס המיועדים לעישון וכן אבקת קנאביס הניתנת לצריכה בשתייה ובערבוב במגוון משקאות רחב, השלימה גיוס של כ-3 מיליון ש"ח לפי שווי חברה של כ-19 מיליון ש"ח בחודש דצמבר 2020;
במהלך חודש אוגוסט 2020 דיווחה חברת איבנה טכנולוגיות (39.5%), העוסקת בניתוח פרופילי טרפנים של זני קנאביס, על הצלחה בניסוי לוויסות סערת ציטוקינים באמצעות טרפנים, חומרי הריח בצמח הקנאביס. להערכת איבנה, השימוש בפלטפורמת ה-NT-VRL שנבדקה יוכל לסייע בהתוויות רפואיות שונות כטיפול אנטי-דלקתי ואנטי-ויראלי;
במהלך חודש יוני 2020 השלימה שיח השקעה בהיקף של כ- 3.8 מיליון ש"ח בחברת Sarrio Hellas (52.5%) היוונית בתמורה ל-5% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה. שיח פועלת להקים באמצעות Sarrio מתקנים לגידול קנאביס ביוון עם דגש על איכות וגידול Indoor וכן מפעל ייצור הצפוי לפעול בהתאם לתקן EU-GMP. שיח מעריכה כי בניית המתקנים תחל במהלך 2021 וכי הכנסות משמעותיות יחלו בשנת 2023.

אימוץ מדיניות ESG
במהלך השנה הנוכחית החלה שיח לפעול על מנת לאמץ מדיניות השקעה אחראית (ESG) אשר הינה בהלימה עם ערכי חברת שיח לשמירה על איכות הסביבה, קיימות, וממשל תאגידי.

תוצאות כספיות
ההכנסות בשנת 2020 הסתכמו בשיא של כ-36.8 מיליון ש"ח, זינוק של כ-28% בהשוואה להכנסות של כ-28.8 מיליון ש"ח בשנת 2019. הגידול בהכנסות נובע מצמיחה בפעילות העסקית וממעבר למכירות במסגרת האסדרה החדשה. שיח מעריכה כי מגמת היצוא למדינות בהן פועלת החברה כיום שהחלה ברבעון האחרון לשנת 2020, וכן מדינות נוספות, תימשך ותביא לגידול נוסף בהכנסות במהלך שנת 2021.
הרווח הגולמי לפני השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי הסתכם בכ-21.1 מיליון ש"ח (57.3% מההכנסות) ומהווה צמיחה של כ-52% בהשוואה לרווח הגולמי בשנת 2019, אשר הסתכם בכ-13.9 מיליון ש"ח (48.0% מההכנסות). הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקרו מזינוק בפעילות בשנת 2020 תחת האסדרה החדשה, לצד שיפור משמעותי של שיעורי הרווחיות ביחס לשנת 2019.
הרווח הנקי בשנת 2020 עמד על 12.0 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד של 22.6 מיליון ש"ח בשנת 2019. הרווח בשנת 2020 צמח בכ-93% בהשוואה לרווח בנטרול הוצאות רישום למסחר (עקב הטיפול החשבונאי במיזוג) בגובה 28.8 מיליון ש"ח, אשר הסתכם בכ-6.2 מיליון ש"ח בשנת 2019.
הרווח המתואם בשנת 2020 (רווח בנטול השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי, תשלום מבוסס מניות והוצאות רישום למסחר) עמד על כ-18.1 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-9.3 מיליון ש"ח בשנת 2019. הרווח המתואם בשנת 2020 צמח בכ-95% בהשוואה לשנת 2019 ומהווה כ-49% מההכנסות.
יתרות המזומנים ושווי המזומנים של החברה ליום ה-31.12.2020 עומדות על כ-25.5 מיליון ש"ח ויאפשר לחברה לממש את המשך אסטרטגית הצמיחה.
יו"ר דירקטוריון שיח מדיקל גרופ, ניר זיכלינסקי, אמר: "אנו מסיימים שנת שיא במונחי הכנסות ורווחיות. במהלך 2020 המשכנו לבסס את מעמדה של שיח כמובילת שוק. בנוסף לפעילות הליבה שלנו, ההשקעות בחברות המוחזקות החלו להבשיל וביניהם רישום למסחר של פלנטארק וכן השלמת גיוס מוצלח בטריכומשל. אנו מאמינים שגם פעילויות אלו יאפשרו לשיח להציף ערך. בשנת 2021 אנו נפעל לאימוץ מדיניות ESG כחלק מערכי חברת שיח לשמירה על איכות הסביבה, קיימות, וממשל תאגידי. בדוח התקופתי הנוכחי נתנו את הדעת לתחום הממשל התאגידי ודיווחנו באמצעות השאלון של הרשות לניירות ערך בנושא על אף שאיננו מחויבים לדיווח כאמור. לתאריך המאזן, לשיח איתנות פיננסית משמעותית ויתרת מזומנים של 25.5 מיליון ש"ח המאפשרת לנו לתור אחר רכישות אסטרטגיות שהינן סינרגטיות לפעילות החברה".
מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד אמר: "לאחרונה דיווחנו על מספר הסכמי יצוא משמעותיים כאשר העיקרי ביניהם הוא יצוא של 120 ק"ג תפרחות קנאביס רפואי לאוסטרליה. אנו מעריכים כי מגמת היצוא תימשך נוכח ההכרה בניסיון ובאיכות המשמעותית ששיח מביאה למטופלים במוצריה ושמחים להיות החלוצים בייצוא קנאביס מישראל. לצד היצוא, שיח מצליחה לשמור על נתח שוק משמעותי למרות תחרות גוברת בבתי המרקחת בישראל. במהלך השנה השקענו במותגים שלנו תוך הרחבת תשתית המכירה והשיווק, וכן עיבינו את מערך סוכני המכירות של החברה. אנו נמשיך לפעול להגדלת כוחנו בישראל ובשווקים נוספים בעולם, תוך השאת ערך למשקיעים".



אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל המובילה את השוק הבינלאומי בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח גנטי של צמח הקנאביס. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות ולאחרונה שיח כבר ביצעה מספר משלוחי ייצוא מישראל למדינות ברחבי העולם.
כמו כן פועלת שיח להרחבת נוכחותה הגלובלית באמצעות חברות מוחזקות במספר מדינות בעולם בהן יוון והולנד. לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקני GASP ISO9001.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il