TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרובוטים הנוהגים של Humanetics יבצעו בדיקות בטיחות פיזיות


הרובוטים הנוהגים של יומנטיקס בשילוב פלטפורמת האימות של פורטליקס
בשילוב הפתרון של פורטליקס הישראלית
פורטליקס ויומנטיקס, מחברות ציוד בדיקות הבטיחות הגדולות בעולם, קיימו הדגמה שמציגה את היכולת של פורטליקס לשלב ולנהל בדיקת בטיחות פיזיות עם כלי רכב בתנאי כביש אמיתיים לצד בדיקות בסימולציה ממוחשבת
יומנטיקס (Humanetics), מהספקים הגדולים בעולם לציוד ופתרונות בדיקות בטיחות אקטיביות, ופורטליקס (Foretellix), ספקית מובילה של פתרונות אימות למערכות נהיגה אוטומטיות, הדגימו פתרון משותף שמגשר על הפער בין בדיקות וירטואליות לבדיקות פיזיות במערכות נהיגה אוטומטיות. החברות שחררו היום הדגמה מצולמת בווידאו, ויקיימו בחודש מאי הדגמה חיה באירוע מיוחד שיתקיים בקליפורניה במסלול בדיקות למערכות נהיגה אוטומטיות של AAA בצפון קליפורניה.
הפתרון המשותף של החברות משלב בדיקות וירטואליות ובדיקות פיזיות של מערכות עזר לנהג (ADAS) ומערכות נהיגה אוטומטיות (ADS), ויסייע ליצרני רכב וספקי Tier1 להפחית את הוצאות הפיתוח והאימות, ולהבטיח את בטיחות ותקינות מערכות אלו.
בהדגמה המצולמת, הדגימו החברות פתרון אימות מקצה לקצה, באמצעות שימוש ב M-SDL, השפה הייחודית שפיתחו בפורטליקס לתיאור תרחישים למערכות נהיגה אוטומטיות. התרחישים ב M-SDL שיצרה מערכת Foretefiy, פלטפורמת האימות של פורטליקס, נשלחו לרובוטים הנוהגים של יומנטיקס, שהוציאו את התרחישים לפועל בתנאי כביש אמיתיים. המידע שנאסף מהבדיקות נשלח חזרה למערכת Foretefiy, שמצטרף למידע שנאסף מבדיקות הווירטואליות (סימולציית מחשב) ומנותח ליצירת מדד כמותי המספק סטטוס מדויק של התקדמות הבדיקות.
"העבודה עם יומנטיקס תאפשר לנו להראות איך ניתן לגשר על הפער בין בדיקות פיזיות לוירטואליות, תוך כדי שימוש בפתרון המשותף שמייצר ומבצע בדיקות בפלטפורמות שונות – וירטואליות ופיזיות כאחד – ולנתח את כל המידע במקום אחד", אמר זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד משותף בפורטליקס. "אנחנו מאמינים שפתרון אימות אחיד, המזרים מידע מבדיקות אימות וירטואליות ופיזיות, הוא הדרך של תעשיית הרכב לצעוד קדימה במסע לעבר היעד של שיפור הבטיחות והטמעה מהירה יותר של מערכות נהיגה אוטומטיות".

אודות Humanetics
מזה 65 שנים יומנטיקס (Humanetics) היא ספקית גלובלית מובילה לתכנון, יצור ואספקה של בובות למבחני ריסוק וציוד כיול, מכשור וחיישני ריסוק, ציוד למבחני בטיחות ופתרונות לרכבים אוטונומיים, ותוכנות סימולציה למבחני ריסוק.
הפתרונות של יומנטיקס משמשים מובילי תעשייה במגוון תחומים בצמיחה, בהם רכב, תעופה, אנרגיה, רפואה ותשתיות צבאיות ואזרחיות. בתעשיית הרכב לבדה, יומנטיקס משרתת 100% מיצרני וספקי Tier1 לפתרונות בטיחות ברחבי העולם. יומנטיקס מעסיקה יותר מ – 800 עובדים ב – 22 אתרים ברחבי העולם, ומהמטה המרכזי של החברה הממוקם ב - Farmington Hills, מישיגן, ארה"ב.
Visit http://www.humaneticsatd.com

אודות פורטליקס
פורטליקס מספקת פלטפורמת אימות מהפכנית לתהליך הפיתוח, המאפשרת פריסה נרחבת של מערכות נהיגה אוטונומיות. החברה משתמשת בגישה מוכחת מעולם תעשיית השבבים, המבוססת על היפר-אוטומציה, אנליטיקת ביג דאטה ובינה מלאכותית. הפלטפורמה מתכללת ומנהלת את הכמות המאסיבית של בדיקות הנדרשות כדי להבטיח בטיחות, להפחית עלויות פיתוח ולקצר time to market בפריסת מערכות נהיגה אוטונומיות.
למידע נוסף: www.foretellix.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il