TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייברארק מציעה תוכניות וכלים חדשים למימוש חזון אבטחת הזהויות


אודי מוקדי יו"ר ומנכ"ל סייברארק צילום: קרולין מגוויר
החברה משיקה מודל מינויים, תכניות וכלים, המשלימים את יכולותיה המובילות בתחום אבטחת זהויות כדי לתמוך בהצלחת הלקוחות
חברת סייברארק (נאסד"ק: CYBR) המובילה העולמית באבטחת זהות, מכריזה על מודל מינויים (Subscription) חדש, תכניות וכלים חדשים שנועדו להאיץ יוזמות של ארגונים בתחום אבטחת זהויות, ואת משך הזמן הנדרש להשגת תוצאות עסקיות כפועל יוצא. כל אלה משלימים את קו המוצרים של סייברארק לאבטחת זהויות, המתמקד בניהול גישה פריבילגית ובאבטחת זהויות אינדיבידואליות – הן של משתמשים אנושיים והן של מכונות – לאורך כל התהליך של גישה לנכסים קריטיים.

ההכרזה כוללת:
מודל מינויים חדש לאבטחת זהויות - שלוש תכניות מינויים חדשות המאפשרות ללקוחות ליהנות מהעוצמה המשולבת של "זהות כשירות" (IDaaS) והפתרון המוביל בתעשייה לניהול גישה פריבילגית שהינו המתאים ביותר למשתמשים שונים כולל: עובדי החברה , ספקים חיצוניים או משתמשים פריבילגיים.

תוכנית להצלחה באבטחת זהויות - תוכנית CyberArk Blueprint פותחה כדי להרחיב את נהלי השימוש עבור כל הזהויות. היא מתמקדת בנהלים מומלצים לאבטחת זהות כליבת האבטחה ומבוססת על שנים ארוכות של ניסיון מעשי עם הלקוחות.

כלי הערכה למצב אבטחת הזהויות בארגון ((CyberArk Identity Security Assessment Tool - כלי הערכה זה תואם באופן מלא ל-CyberArk Blueprint ומאפשר לארגונים להעריך ולעקוב באיזו מידה הארגון משתמש בנהלים המומלצים לאבטחת זהות ובוחן את בשלות התכנית הארגונית לפי מספר רב של פרמטרים כגון מצב ביחס לתעשייה, האזור וגודל הארגון.

תוכניות להצלחת לקוחות באבטחת זהויות - Success Plans הן חבילות של כלים והנחיות מקצועיות, המסייעות ללקוחות ליישם בהצלחה תכניות של אבטחת זהויות תוך הפקת ערך מרבי מהפתרונות במהירות האפשרית.

"סייברארק ממשיכה להשקיע ולממש את חזון אבטחת הזהויות, תוך הצבת הנושא כסוגיה מרכזית במסגרת המגמות העיקריות בתעשיה כמו: טרנספורמציה דיגיטלית, מעבר לענן, חדשנות בבלימת מתקפות, ועמידה בתקינה," אמר אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק. "גישת האבטחה של סייברארק, המתמקדת בהרשאות פריבילגיות, מסייעת לארגונים לאמץ ולהתאים אסטרטגיה מבוססת סיכונים בכדי להתגונן מפני מתקפות על זהויות, בזמן שהם תומכים בכוח עבודה מבוזר, מאמצים את השימוש בענן וטכנולוגיות ענן חדשות, ומספקים חוויות לקוח חיוביות."

הגישה של סייברארק לאבטחת זהויות
ארגונים בכל העולם מתמודדים עם האתגר של מרחב המתקפה ההולך וגדל, בזמן שמספר הזהויות, הסוגים וקשרי הגומלין ביניהן הולך ומתרבה, ביישומים עסקיים ובעומסי עבודה בענן. מאחר ובתנאים מסוימים זהויות אלו, אנושיות או לא-אנושיות, עשויות להפוך לזהויות פריבילגיות, דרושה גישה חדשה לאבטחת זהויות, כזו המתבססת על ניהול גישה פריבילגית.
על-פי מודל ה"אפס אמון" (Zero Trust), כל זהות נדרשת לעבור אימות ואישור לפני שהיא מקבלת הרשאת גישה. בגישת אבטחת הזהויות של סייברארק, ארגונים יכולים לאבטח גישה מכל מכשיר, מכל מקום ובזמן המתאים בלבד, באמצעות:
פתרונות הגישה הפריבילגית של סייברארק CyberArk Privileged Access - מאבטחים הרשאות פריבילגיות בכל מקום שבו הן מתקיימות ומגינים מפני מתקפות מתקדמות, מאיצים את הטרנספורמציה הדיגיטלית ומסייעים בהשגת עמידה בתקינה.
פתרונות סייברארק לעובדים וללקוחותCyberArk Workforce Identity ו- Customer Identity - מנטרים ברציפות את האותות ההתנהגותיים בכדי לוודא שהמשתמשים הם אכן מי שהצהירו שהם.
פתרונות סייברארק לניהול סודות -CyberArk Secrets Management - מאפשרים ליישומים ולכלי אוטומציה לקבל גישה מאובטחת למשאבים רגישים בהיקף גדול, מבלי להעמיס על המפתחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il