TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השוק האוסטרלי נפתח בפני שיח:


שיח שריד
שיח, חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל השלימה יצוא נוסף בהיקף של 120 ק"ג קנאביס רפואי לאוסטרליה
יוגב שריד מנכ"ל שיח מדיקל גרופ: "השוק האוסטרלי נפתח בפני שיח מדיקל גרופ ואנו מזהים ביקושים לזנים שלנו. השלמת היצוא הנוכחי של תפרחות בהיקף של 120 ק"ג לאוסטרליה הינה רק ההתחלה ואנו צופים כי היקפי הייצוא יגדלו בעתיד הקרוב."

גבעת חן, 14 במרץ 2021, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי בבעלות משפחת שריד, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת על השלמת יצוא נוסף לאוסטרליה בהיקף של 120 ק"ג. היצוא הנוכחי מצטרף לשני משלוחי יצוא נוספים של עשרות ק"ג שבוצעו בסוף 2020. התוצרת שנשלחה מכילה תפרחות קנאביס רפואי מזן "בלאק", אשר הינו מבין הזנים הנמכרים ביותר של החברה בשנים האחרונות וכן מהזן "קוש-דן" שהושק לאחרונה בישראל ובמקביל באוסטרליה.
שיח מאמינה כי תוכל להמשיך ולהרחיב את היקף היצוא לאוסטרליה נוכח איכות מוצרי החברה והזנים הייחודיים שלה אשר מבוססים על מעל ל-13 שנות ניסיון ומאופיינים בהדירות גבוהה וייחודיות גנטית, ושביעות הרצון הגבוהה מצד הלקוח האוסטרלי.
מחברת שיח נמסר כי היא פועלת בהתמדה להגדלת היקפי הייצוא לשווקים ברחבי העולם ולצורך כך היא משתפת פעולה עם חברת פנאקסיה לייצור מוצרי קנאביס בהתאם לדרישות תקן EU-GMP, בסטנדרטים רפואיים ומדעיים מחמירים. עד כה דיווחה החברה, במסגרת שיתוף הפעולה, על השלמת יצוא שמנים לגרמניה שהינה הסמן הימני לאיכות בשוק האירופי בדצמבר 2020 וכן על יצוא לקפריסין אשר מתוכנן לצאת בחודש הקרוב.
מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "אנו שמחים להמשיך ולהוביל את שוק הקנאביס הישראלי ואך טבעי כי נוביל את מגמת יצוא תפרחות הקנאביס הרפואי מישראל לעולם. השוק האוסטרלי נפתח בפני שיח מדיקל גרופ ואנו מזהים ביקושים לזנים שלנו. היצוא הנוכחי של תפרחות בהיקף של 120 ק"ג לאוסטרליה הינו רק ההתחלה ואנו צופים כי היקפי הייצוא יגדלו בעתיד הקרוב ויתרחבו למקומות נוספים בעולם."
מנכ"ל Cannatrek, Tommy Huppert: "שיתוף הפעולה עם חברת שיח מדיקל גרופ מסוף שנת 2020 התגלה כמוצלח מאוד בקרב לקוחותינו באוסטרליה. קיבלנו פידבק חיובי מאוד מהלקוחות לאחר השקת זן "הבלאק" ולאור ההשקה המוצלחת אנחנו נרגשים לקראת הרחבת שיתוף הפעולה עם שיח ושיווק של זנים נוספים של שיח בשוק האוסטרלי"

אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל המובילה את השוק הבינלאומי בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח גנטי של צמח הקנאביס. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות ולאחרונה שיח כבר ביצעה מספר משלוחי ייצוא מישראל למדינות ברחבי העולם.
כמו כן פועלת שיח להרחבת נוכחותה הגלובלית באמצעות חברות בנות במספר מדינות בעולם בהן יוון והולנד. לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il