TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אאורה השיקה פנטהאוז לדוגמא בפרויקט "הגנים התלויים" ביהוד


אאורה
פרויקט הגנים התלויים ביהוד-מונסון הוא פרויקט התחדשות עירונית ענק הכולל 15 מגדלי מגורים וכ-900 יחידות דיור חדשות
חברת אאורה ישראל השיקה פנטהאוז לדוגמא בפרויקט "הגנים התלויים" שהיא מקימה ביהוד מונוסון. מדובר בדירת 4 חדרים בשטח 145 מ"ר + 45 מ"ר מרפסת בקומה ה-13 של המגדל.

עיצוב הפנטהאוז לדוגמא בוצע על ידי סטודיו מור שגיב. לדברי שגיב, "התכנון המוקפד והחומרים האיכותיים מועצמים על ידי עיצוב יצירתי ומייצרים אווירה נעימה ואיכותית. המחשבה הייתה ליצור מרחב משפחתי ואינטימי המאפשר חוויה של חופש ונוחות, תחושת שמחה ורוגע. בעיצוב הדירה נבחרו צבעים וחומרים רכים למרבית חללי הבית; הרהיטים וגופי התאורה מציגים שפה רכה עם נגיעות של דרמה ושובבות במטרה להעביר תחושה של דינמיות ושמחה; וכל חללי הפנים של הדירה נהנים זוכים לשטף של אור יום הודות לחלונות זכוכית גדולים המאפשרים קווי ראייה פתוחים ומייצרים תחושת מרחב וחופש - דו שיח מזמין בין החוץ לפנים".

לדברי יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה ישראל, "הפנטהאוז לדוגמא מעניק התרשמות ממבט ראשון על חוויית המגורים שמציע פרויקט הגנים התלויים ביהוד. הפרויקט מיועד למי שאוהב את הדינמיות והתכונה הבלתי פוסקת של אזור המרכז, אבל לא רוצה להתפשר על איכות חיים בשכונה ירוקה ושקטה. לאורך כל שלבי הפרויקט ,זיהינו ששכונת הגנים התלויים זוכה לנאמנות גבוהה בקרב רוכשי הדירות - דיירים שגרו בה ומשפחתם גדלה מעוניינים להישאר ומשדרגים לדירה גדולה יותר בתוך השכונה".

פרויקט הגנים התלויים ביהוד-מונסון הוא פרויקט התחדשות עירונית ענק הכולל 15 מגדלי מגורים וכ-900 יחידות דיור חדשות. אאורה החלה בקידום פרויקט הפינוי בינוי כבר בשנת 2010 והוא נבנה בשלבים - 10 בניינים כבר בנויים ומאוכלסים, וכעת אאורה משווקת את השלב הרביעי והאחרון - 5 בניינים בני 12-13 קומות ובהם 920 דירות. 3 בניינים מיועדים לאכלוס מיידי ועוד 2 בניינים לאכלוס בספטמבר השנה.

בשלב האחרון נותרו למכירה פנטהאוזים בגדלים שונים ודירות 6 חדרים אחרונות. הפנטהאוזים בקומות האחרונות מגיעים בגדלים של 141-238 מ"ר עם מרפסות של 37-70 מ"ר עם נוף פתוח.

הפרויקט כולל את חידוש השכונה כולה והפיכתה לאזור מודרני, פורח ומשגשג. לצד הקמת המגדלים, אחראית חברת אאורה גם על הפיתוח הסביבתי באזור – החברה הקימה פארק גדול לרווחת התושבים וכן מבני ציבור שונים, כולל מרכז קהילתי 'אאורה בקהילה'. מיקום הפרויקט הוא במרכז העיר יהוד מונסון, בסמוך למוקדי פנאי בילוי, עסקים, מסחר ומבני ציבור. בשכונה מצויים סניפי קופות החולים, בנקים, דואר ומסעדות, באזור המתחם פועל גם היכל התרבות של העיר ועסקים נוספים. השכונה ממוקמת על ציר תחבורה מרכזי, עם דרכי גישה נוחות למגוון יעדים, והיא מתאפיינת בנגישות נוחה לתחבורה הציבורית ולקווי אוטובוסים עירוניים ובין עירוניים. בעתיד מתוכננת גם הרכבת הקלה לעבור בסביבות השכונה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il