TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עלבד נערכת להמשך הגידול בביקושים למוצרים ירוקים ללא פלסטיק, נשטפים, פריקים ביולוגית


דן מסיקה מנכל על בד
מקימה קו חדש לייצור בדים לא ארוגים בעלות מוערכת של כ-190 מיליון שקל. הקו החדש צפוי לייצר בדים בערך של כ-140 מיליון שקל בשנה
פעילות הייצור בקו החדש, ליד המפעל הקיים בדימונה, צפויה בתחילת 2024

עלבד מדווחת היום כי דירקטוריון החברה אישר השקעה בהקמת קו חדש ליצור בדים לא ארוגים בעלות מוערכת, כולל המבנה, של כ-190 מיליון שקל. עוד מעריכה על בד כי הקו החדש צפוי לייצר בדים בשווי של כ-140 מיליון שקל בשנה.

בקו החדש מתוכננים מרכיבי טכנולוגיה ייחודיים, שיאפשרו לייצר מגוון בדים בהרכבי חומרי גלם שונים ובתכונות שונות. כאשר בכוונת החברה שהבדים שייוצרו בקו החדש יוכלו לעמוד בדרישות מחמירות של רגולציית איכות הסביבה, לרבות באי שימוש בחומרי פלסטיק.

הקו החדש צפוי לקום בדימונה, בצמוד למפעל הקיים של החברה שהקמתו הסתיימה בחודש מאי 2017. לחברה חטיבת קרקע שהוקצתה לה בחוזה פיתוח מרשות מקרקעי ישראל, לצורך בניית הקו הנוסף. הקו החדש מתוכנן להעסיק כ-30 עובדים תושבי האזור.

להערכת הנהלת החברה, בהינתן קבלת האשורים הנדרשים, חתימה על הסכמים לרבות מול ספקי קו הייצור והסכמי המימון בתקופה הקרובה, השלמת הקמת קו הייצור ותחילת הפעילות צפויה להתרחש בתחילת שנת 2024.

הבדים שייוצרו בקו החדש ישמשו את החברה לייצור מגוון מגבונים לחים במפעליה בארץ ובעולם. החברה מעריכה כי הקמת הקו החדש נדרשת לצורך שדרוג סל המוצרים הקיים, פיתוח מנועי צמיחה חדשים בעלי רווחיות גבוה יותר, שמירת נתח השוק של החברה בתחום המגבונים הלחים ומיצוב החברה כמובילה עולמית בתחום, לרבות בתחום הטכנולוגיה ואיכות הסביבה.

מנכ"ל החברה דן מסיקה ציין כי "ההחלטה להקים קו ייצור חדש בדימונה היא אירוע משמעותי לעלבד, והיא מהווה המשך למגמה של ייצור מוצרים ירוקים וחיזוק התחום בעיקר באירופה. לאור ההצלחה במצויינות התפעולית של צוות העובדים בדימונה בהפעלת הקו הקיים ושיתוף הפעולה המוצלח עם עריית דימונה בחרה החברה בדימונה כאתר המיועד להקמת הקו החדש".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il